Gå til innhold

71 grader nord kjendis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

GUD jeg digger årets sesong! Digger Jon Almaas og Melina! Hahahah

Anonymkode: d579a...e71

Enig 😊

Anonymkode: 11916...ee1

• Liker 6
Skrevet

Håper  Maren ryker før Melina. Melina er sutrete og hjelpeløs, men bidrar til mye latter og moro.

• Liker 37
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det bare meg, eller klarer ikke Jon Almaas å være seg selv på TV, selv ikke på reality som 71 grader nord? Synes det virker som han spiller en «praktisk info»-rolle hele tiden, tviler litt på at han er sånn på privaten..

Anonymkode: 5c1c6...2f2

Tror han nettopp er seg selv i programmene sine. At han er sånn, synes han er helt herlig - masse humor og omtanke.

• Liker 35
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når den såkalte «fitness-influenseren» blir slått i en styrkebasert konkurranse av en sliten hiphop-junkie...ja da står ikke verden til påske. 😂😂😂

Anonymkode: 45b89...76f

Det sa vi her i heimen og😂😂

Men herregud, la merke til at TVNorge ikke hadde sensurert ballene til Atle når man ser hva som skjer i neste episode🙈 De hadde jo sensurert på reklamen!

• Liker 10
Skrevet
1 minutt siden, Lady Lovelylocks skrev:

Håper  Maren ryker før Melina. Melina er sutrete og hjelpeløs, men bidrar til mye latter og moro.

Helt enig, melina skaper tross alt god stemning.

• Liker 17
Skrevet

Fått sansen for pølsa og jeg! Kjente ikke til han heller for å være ærlig, nesten litt for positiv :fnise: Men håndterte situasjonen med hun sutredamen som satt seg fast rett før målstreken. Gode råd han kom med. 
og Pål syntes jeg er veldig bra kar. Tror og han har godt av å være med på en slik opplevelse. Men favoritten forblir fortsatt John og Melina🤩

• Liker 11
Skrevet

Aldri vært noe fan av 71 grader nord, men Jon, Melina og Erik er så underholdende at jeg sitter klistra til skjermen. Elsker hvordan de oppdrar henne og tar seg av henne samtidig. Og hun er jo så takknemlig! Irriterende og masete, men også litt søt, og med en utrolig tøff livshistorie. Synes Maren er verre, og er enig i at hun driver med veldig dårlig reklame for seg selv.

Anonymkode: ab322...af2

• Liker 34
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep og spekulasjoner.

Kragebein, adm

Skrevet

Er hun Maren seriøst fitnessjente? Hun er jo helt utrent. Har en mistanke hun er en fitness-wannabe. Hvor selfies på treningsstudio har hovedfokus. Men ingen seriøs trening der hun tar seg ut. 

Anonymkode: dc2a2...630

• Liker 24
Skrevet

Heier på Pølsa og onklP! Og komboen Jon/Erik/Melina er gøy!! :)

• Liker 12
Skrevet

Jeg trodde Melina var irriterende, men Maren tar virkelig kaka...

Anonymkode: e5c89...4a0

• Liker 30
Skrevet

Legendarisk sesong! Herlig dynamikk mlm Jon, Folle og Melina. Pølsa og OnklP og er gull. Maren og Mia r de som ikke innfrir syns jeg. Pål er jo så skjønn, og Pølsa opptrer veldig konstruktivt i gruppa. Syns Atle er i overkant høy på seg sjæl, temmelig irriterende i lengden. Veldig gøy så langt!

Anonymkode: 291ae...653

• Liker 23
Skrevet

Utrolig bra casting i denne sesongen! Og så mye moro og tull og tøys som skjer. selv om man blir dødsirritert på Maren og Melina, ville ikke programmet vært like moro uten dem. All klagingen til Maren og banningen til Melina! Er jo priceless!!

Og gutta er sporty og har masse erfaring og kompetanse. Håper at Jon, Follestad, Pølsa, Atle og OnklP kommer langt. Det er også en litt yngre på et av lagene som er sporty og sprek (husker ikke hva hun heter). 

Anonymkode: 0113a...d13

• Liker 10
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Utrolig bra casting i denne sesongen! Og så mye moro og tull og tøys som skjer. selv om man blir dødsirritert på Maren og Melina, ville ikke programmet vært like moro uten dem. All klagingen til Maren og banningen til Melina! Er jo priceless!!

Og gutta er sporty og har masse erfaring og kompetanse. Håper at Jon, Follestad, Pølsa, Atle og OnklP kommer langt. Det er også en litt yngre på et av lagene som er sporty og sprek (husker ikke hva hun heter). 

https://no.m.wikipedia.org/wiki/Hedvig_Wessel

Anonymkode: 4be8e...ced

• Liker 2
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, henne! Positiv og flink jente! Koser seg skikkelig på tur! Hun kommer langt tror jeg.

• Liker 5
Skrevet

Atle er jo irriterende uansett hvor han stikker seg frem. 

Anonymkode: a6ebc...efe

• Liker 24
Skrevet

Hvorfor det?

• Liker 10
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uenig! Han er en sympatisk og blid fyr, og det er mye bedre med sånne enn surpomper!

• Liker 26
Skrevet

Uenig! Han er en sympatisk og blid fyr, og det er mye bedre med sånne enn surpomper!

Enig med du!

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...