Gå til innhold

Blør v/samleie- er engstelig


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest cloetta

:( Dette skjedde forrige syklus også. Jeg strever hardt for å bli gravid. Er i PP32 nå. Rundt forventet EL, er vi jo ekstra påpasselige med å :kline: Men i forrige syklus begynte jeg å blø mens vi hadde sex. Rikelig, friskt blod. Dette skjedde to dager på rad, og en dag litt seinere. Jeg ble redd og fikk time hos min fastlege og han foretok en GU og tok nødvendige prøver.

Nå skjedde det samme forleden kveld. :forvirra:

Legen min sa at det ikke er uvanlig at kvinner blør litt mellom menstruasjonene, at det kan være rester av mens at et blodkar kan ha bristet bla,bla.

Jeg kan ikke slå meg til ro med forklaringen legen gav meg. Jeg synes det er så rart. Jeg lurer litt på om det går an at jeg er svært ømfintlig på denne tiden i syklusen min, at jeg rett og slett har blødninger i forbindelse med EL?

Nei, jeg vet ikke :klø:

Noen som har vært borrti det samme? Jeg er VELDIG takknemlig for svar. Tror jeg skal spørre dr.online eller lommelegen også... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har opplevd det samme. Jeg hadde blødninger etter samleie og gikk til legen. Han fant ikke ut noe, men sendte meg til sykehuset for å sjekke ordentlig. Først trodde de at jeg hadde celleforandringer, men etter skikkelig sjekk fant de ut at jeg ikke hadde det.

De har vel ikke kommet fram til hvorfor jeg blør, men har konkludert med at det ikke er noe farlig siden de ikke har funnet noe med alle de prøvene og testene de har tatt.

Kan jo nevne at nå er jeg gravid og har også blødninger i svangerskapet uten at det har noe sammenheng med samleie. Så kanskje jeg bare har lett for å blø..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

Takk for svar! :)

Jeg skal få meg ny time til legen etter helgen. Jeg temper, sjekker slim og tar EL-tester. Alt tyder på at jeg hadde EL igår, men idag begynte jeg å blø igjen... :klø:

Merkelig...

Tror kanskje kroppen min holder ap med meg fordi jeg så inderlig ønsker meg barn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...