Gå til innhold

Astral reising


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har klart å mestre det?

Jeg er i en prosess hvor jeg holder på å lære meg det. Har kommet til stadiet hvor kroppen kjennes rar og det kjennes ut som jeg ligger i ingen retning. Som at jeg holder på å falle ned fra sengen.

Har  noen tips til hvordan jeg mestret steget med å komme meg ut av kroppen?

Astral reising er ikke egentlig så veldig avansert. Det handler om å få kroppen til å sovne, men bevisstheten til å være våken sånn at enkelt kan flyte ut av kroppen.
 

Anonymkode: 410db...11c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror ikke på dette, men anbefaler floating om det er tilgjengelig der du bor. Du flyter rundt i en tank med salt vann ved kroppstemperatur, dette kan gi følelsen av at man forlater kroppen

Anonymkode: bab27...e62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke kun å forlate kroppen.
Det er å kunne reise mentalt til andre steder og tidsalder. Som tilbake i tid eller frem i tid.

Jeg ante ikke hva floating er , men søkte det opp. Det er ikke samme..

Anonymkode: 410db...11c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flere måter. Noen kan fremkalle astral reiser hvis de f.eks blir bevisst på at de drømmer (lucid dreaming), eller så må hjernen være våken når kroppen lammes under søvn; en prosess som skjer hver kveld, bare at vi ikke merker det siden bevisstheten vanligvis sovner først. Dette stadiet kan være litt ubehagelig.

Jeg glemmer aldri når jeg endelig klarte det, og sto ved siden av meg selv som sov. 

Vær også obs på at astral verdenen ikke er en nøyaktig replika av denne virkeligheten!

 

Anonymkode: 4a5c1...e99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er de som mener at drømmer er astral legemet som er ute av kroppen og det du ser i drømmene er det astral legemet opplever.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har dere ikke sett Insidious? Dette er livsfarlig! 

Anonymkode: 8efef...8de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er livsfarlig. En munk tror jeg det var, gjorde dette nedgravd, fikk jeg høre. Men kista eller esken han lå i, var visst ikke tett, så kroppen hans ble spist opp. Vet ikke om dette er sant, men ville holdt meg langt unna slike okkulte praksiser.

Anonymkode: 6b179...8fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette er livsfarlig. En munk tror jeg det var, gjorde dette nedgravd, fikk jeg høre. Men kista eller esken han lå i, var visst ikke tett, så kroppen hans ble spist opp. Vet ikke om dette er sant, men ville holdt meg langt unna slike okkulte praksiser.

Anonymkode: 6b179...8fc

Fin fantasi du har 😂

Anonymkode: 410db...11c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fin fantasi du har 😂

Anonymkode: 410db...11c

Ikke noe jeg har tenkt meg fram til. Bare noe jeg fikk høre. Om det er sant vet jeg ikke.

Anonymkode: 6b179...8fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...