Gå til innhold

Jan Wiborg - mannen som falt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror det var tidlig på morgenen hvis jeg ikke tar feil. 

Anonymkode: a95fe...dd0

Merkelig tidspunkt å ha rukket å bli så sørpe dritings på isåfall.. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har konkludert med at dette var nok en ulykke. Han falt ut ved et uhell, derav avføring i panikken av å falle bakover.

Anonymkode: d68dd...83d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har konkludert med at dette var nok en ulykke. Han falt ut ved et uhell, derav avføring i panikken av å falle bakover.

Anonymkode: d68dd...83d

Hvem stumpet i så fall sigaretten i avføringen?  Politiet?

Anonymkode: 53066...922

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har konkludert med at dette var nok en ulykke. Han falt ut ved et uhell, derav avføring i panikken av å falle bakover.

Anonymkode: d68dd...83d

Man rekker ikke å bli så redd at man mister kontrollen på lukkemuskelen før man forlater fast grunn. Og man rekker i hvert fall ikke å stumpe siggen sin i møkka før man faller ut.

Anonymkode: 7f487...4ca

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvem stumpet i så fall sigaretten i avføringen?  Politiet?

Anonymkode: 53066...922

Han gjorde det selv, naturligvis. Eller sitter du på noe som beviser at stumpingen må ha skjedd etter fallet?

Anonymkode: 37f77...773

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man rekker ikke å bli så redd at man mister kontrollen på lukkemuskelen før man forlater fast grunn. Og man rekker i hvert fall ikke å stumpe siggen sin i møkka før man faller ut.

Anonymkode: 7f487...4ca

I den forfatningen han var i har han trolig gjort fra seg før han falt ut. At avføringen skal ha kommet nøyaktig i det sekundet han falt ser jeg ikke hvor kommer fra. Han kan ha vært så full at han trodde han satt på do da han satt i vinduskarmen. 

Anonymkode: 37f77...773

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Miss.Wildfox skrev:

Merkelig tidspunkt å ha rukket å bli så sørpe dritings på isåfall.. 

Han drakk om natta og var fremdeles full, ikke så mye rart med det.

Anonymkode: 37f77...773

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han gjorde det selv, naturligvis. Eller sitter du på noe som beviser at stumpingen må ha skjedd etter fallet?

Anonymkode: 37f77...773

Du leste ikke kommentaren jeg svarte på tydeligvis. 

Anonymkode: 53066...922

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I den forfatningen han var i har han trolig gjort fra seg før han falt ut. At avføringen skal ha kommet nøyaktig i det sekundet han falt ser jeg ikke hvor kommer fra. Han kan ha vært så full at han trodde han satt på do da han satt i vinduskarmen. 

Anonymkode: 37f77...773

Må bare minne deg om at vi ikke vet hvilken forfatning han var i, han ble ikke obdusert, så han kan ha vært helt edru. Så dine bastante konklusjoner er bare spekulasjon. 

Anonymkode: 53066...922

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I den forfatningen han var i har han trolig gjort fra seg før han falt ut. At avføringen skal ha kommet nøyaktig i det sekundet han falt ser jeg ikke hvor kommer fra. Han kan ha vært så full at han trodde han satt på do da han satt i vinduskarmen. 

Anonymkode: 37f77...773

 

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han drakk om natta og var fremdeles full, ikke så mye rart med det.

Anonymkode: 37f77...773

Det er det ingen som vet noe om, for mannen ble ikke obdusert. 

Anonymkode: 7f487...4ca

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må bare minne deg om at vi ikke vet hvilken forfatning han var i, han ble ikke obdusert, så han kan ha vært helt edru. Så dine bastante konklusjoner er bare spekulasjon. 

Anonymkode: 53066...922

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Det er det ingen som vet noe om, for mannen ble ikke obdusert. 

Anonymkode: 7f487...4ca

Det er selvsagt synd at de ikke sjekket dette, men ut fra diverse spor samt hva vitner forteller er det overveiende sannsynlig at han drakk mye den natten. Hvorfor en edru mann på det tidspunktet skulle gå naken frem og tilbake i leiligheten samt sette seg i vinduskarmen finnes det ingen andre gode forklaringer på.

Anonymkode: 37f77...773

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, Miss.Wildfox skrev:

Merkelig tidspunkt å ha rukket å bli så sørpe dritings på isåfall.. 

Enig. Jeg har bare vært sørpe dritings et par ganger så tidlig. Det er når jeg har drukket sprit gjennom natta. 

Meget mistenksomt!

Anonymkode: 1e773...65d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har konkludert med at dette var nok en ulykke. Han falt ut ved et uhell, derav avføring i panikken av å falle bakover.

Anonymkode: d68dd...83d

Yepp. Og sneipen falt ut av kjeften og landet i bæsjen i fallet. Saken er oppklart!

Anonymkode: 1e773...65d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvem stumpet i så fall sigaretten i avføringen?  Politiet?

Anonymkode: 53066...922

Han resepsjonisten vel. 

Anonymkode: 1e773...65d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg syns det er alt for mange ubesvarte spørsmål i denne saken, jeg er ikke så sikker på at han tok livet sitt. 

Anonymkode: f76e2...0c7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, røyken kan ha falt ut av munnen og ned på dritten i det han faller ut bakover. Det er mulig.

Store spørsmålet er jo:

1. Hvem lokket han til kobenhavn, om det var noen?

2. Hvordan ble vinduet knust, vitnet sier han lente seg på vinduet en stund. Da var det jo ikke knust?

Anonymkode: d68dd...83d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er selvsagt synd at de ikke sjekket dette, men ut fra diverse spor samt hva vitner forteller er det overveiende sannsynlig at han drakk mye den natten. Hvorfor en edru mann på det tidspunktet skulle gå naken frem og tilbake i leiligheten samt sette seg i vinduskarmen finnes det ingen andre gode forklaringer på.

Anonymkode: 37f77...773

Hvilke vitner har sagt hva som sannsynliggjør at han drakk sprit hele natten?

Anonymkode: 7f487...4ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen brøt seg inn hos Wiborg og stjal pc’en, og noen brøt seg inn hos høyrepolitikeren og romsterte samt la igjen en beskjed for å skremme. Jeg har glemt navnet hans, men han var vel stortingspolitiker på den tiden og har ikke noe å tjene på å dikte opp et innbrudd nå, dessuten ble det meldt fra om om jeg husker riktig. Wiborg meldte ikke fra om sitt innbrudd, men naboene så det (knust dør, rot, pcen borte) og han fortalte familien om det.

Flygelederen sa flere ble skremt (eller truet?) og sluttet uten å si hvordan de ble det. Naboene til Wiborg fikk mystiske telefoner på natta og ble spurt om Wiborg var hjemme. I tillegg har vi den bevisst falske TV2-reportasjen; det er veldig mye som skurrer her utover de svært merkelige omstendighetene rundt hans død. 
 

Måten den danske politimannen uttaler seg på og det han sier er dessuten til å få fnatt av gjennom hele serien. Han hinter til at papirene han så kan ha vært et selvmordsbrev og sier det var håndskrevet til en kvinne. Men han leste det ikke, og ingen tok vare på det. Hvorfor i all verden skulle ikke politiet som konkluderte med selvmord ta med seg og registrere et så sterkt bevis på selvmord?

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...