Gå til innhold

Barn som mishandler barn


Gjest Gulltopp

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ufattelig for voksne mennesker som fôres med informasjonen av media å forstå hvorfor barn kan gjøre noe slikt ja... Er ikke alle barn som klarer å se realiteten og seriøsiteten av hva de gjør..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

En 12 åring bør kunne forstå at det der er gale :evil: De har jo regelrett planlagt det, og det er det som er skremmende. Heldigvis klarte de ikke det de begynte på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En 12 åring bør kunne forstå at det der er gale  :evil:  De har jo regelrett planlagt det, og det er det som er skremmende. Heldigvis klarte de ikke det de begynte på.

Står ingenting i dagbladets artikkel om at dette kunne vært planlagt. Og hverken du, jeg eller pressen vet noe som helst om 12-åringens bakgrunn, eller gjør vi det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest flåpakly

Jeg vil på generellt grunnlag si at mange barn i England (og alle andre land) er utsatt for omsorgssvikt. Disse barna har hverken gode rollemodeller eller har fått "opplæring" i empati.

Det er litt lettvint å si at "en 12-åring burde vite at det var galt": Ja, en normaltfungerende 12-åring så. Men alle er ikke nødvendigvis normaltfungerende, og det er her de fryktelige ting kan skje, når barn ikke har normer og retningslinjer fra voksne, og når de fra tidlig av er overlatt til seg selv eller voldsvideoene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madam Felle

Står ingenting i dagbladets artikkel om at dette kunne vært planlagt. Og hverken du, jeg eller pressen vet noe som helst om 12-åringens bakgrunn, eller gjør vi det?

Politiet tror den mistenkte tolv år gamle jenta dro med seg femåringen fra morens hage, og deretter fikk følge av flere barn i nabolaget.

Greit nok det står tror, men en 12 åring bør vite at man ikke tar tau rundt halsen på noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok det står tror, men en 12 åring bør vite at man ikke tar tau rundt halsen på noen.

Voksne mennesker burde vite at de ikke skal voldta, drepe og sloss på byen. Men voksne mennesker gjør det for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Uansett så håper jeg denne 12 åringen får den hjelpen hun behøver, sånn at hun faktisk ikke klarer å gjennomføre noe verre en annen gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett så håper jeg denne 12 åringen får den hjelpen hun behøver, sånn at hun faktisk ikke klarer å gjennomføre noe verre en annen gang.

Det hørtes bedre ut. Gi henne hjelp istedet for å lynsje henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Formosiss

Leste forresten om en 9-åring i USA (måtte jo være der) som knivstakk og drepte bestevenninden sin på 11, etter en krangel om en ball. Syk, syk verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SumoBryter

Ja, det er det jeg sier... mine barn skal alltid være under MITT oppsyn, stoler på ingen, ikke barn engang... eller spesielt ikke barn. Tenk om det var mitt barn...huff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...