Gå til innhold

Hvordan få bleket tenna uten å bli ruinert?


Taffel

Anbefalte innlegg

Som den livsnyteren jeg er,så har det blitt både rødvin og smugrøyking i haugevis denne fråtsede jule og nyttårstid. Reultatet er at tennene mine har farge som på en 25 år gammel fjording, til tross for pliktoppfyllende pussing med whiteningtannkrem morgen og kveld. Jeg tenkte jeg skulle prøve å bleke bort litt av misfargingen, men det finnes så mye merkelig og kostbart dritt på markedet. Jeg vil heller ikke ta helt av og kjøpe alt for sterke greier på tvilsomme nettsider, som gir meg ødelagt emalje og ising til evig tid. 

Jeg regner med mange har prøvd både den lysende biteringen som man stapper i kjeften og ser ut som man burde vært innlagt med, skinner med gel av ulike styrker, og tannlegestyrt behandling. Og kanskje andre ting? Jeg er evig takknemlig om dere deler erfaringer om både pris og resultat, Slik som det er nå så lyser ikke smilet mitt opp i mørket, akkurat...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må til tannlege.  Det SmileBright-greiene er BARE humbug og har noe sånt som 0,2 prosent virkestoff i produktene sine.  Dette gjelder alle slike kits man får kjøpt utenom tannlegen i Norge. Mens man i virkeligheten trenger 5-10 % virkestoff (hydrogenperoksid; samme stoff som bleker hår) for å virke/bleke.  Et triks er å ta litt tannkrem på tørr børste og dyppe i litt natron og pusse fortennene med dette. Gidder jeg å gjøre det i 2-3 dager ser jeg forskjell. Men tror ikke det bleker, det bare polerer vekk urenheter på emaljen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...