AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #1 Del Skrevet 6. januar 2020 I dag har jeg en sånn dag igjen. Blitt en del av de der siste året ca pga diverse omstendigheter... Skulle bruke denne uka til å vaske vekk jula men jeg sitter med telefonen limt i handa å oppdaterer "siste innlegg" her på kvinneguiden i stedet 😐plis si vi er flere? Anonymkode: 040bf...3b4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #2 Del Skrevet 6. januar 2020 🙋♂️her er en til Anonymkode: a3def...59c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #3 Del Skrevet 6. januar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: 🙋♂️her er en til Anonymkode: a3def...59c Godt å høre. Har du som meg masse husvask som venter? Du skulle bare visst hvordan det ser ut på stuebordet mitt nå 😂 Men det er faktisk blitt et stort problem for meg. Sjal bare en kjapp tur innom kvinneguiden for å se siste poster i en tråd jeg følger med på, men så er det jo 10 andre oppdaterte tråder jeg bare mååå lese også. Og sånn går no dagan Anonymkode: 040bf...3b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #4 Del Skrevet 6. januar 2020 KG er egentlig det lille sosiale kontankten jeg har med omverden de siste månende. Anonymkode: ebcdd...394 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #5 Del Skrevet 7. januar 2020 Jeg skulle ønske de fjerna den siste innleggs greia, jeg har null selvkontroll på sånt som det der... Sletta alt av sosiale medier bortsett fra kg pga jeg blir sånn her😂 Anonymkode: d1ee5...793 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beatbox Skrevet 7. januar 2020 #6 Del Skrevet 7. januar 2020 ..melder meg inn i klubben...😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #7 Del Skrevet 7. januar 2020 Her er jeg! Hjemme i mammaperm og har ikke en dritt å gjøre Anonymkode: 2cde5...0cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #8 Del Skrevet 7. januar 2020 🙋♀️ Anonymkode: 74c41...d74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #9 Del Skrevet 7. januar 2020 Lol vi er flere. Anbefaler å styre unna mammapoliti tråder om du er mor. Anonymkode: 83dc6...1f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OPIgirl Skrevet 7. januar 2020 #10 Del Skrevet 7. januar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her er jeg! Hjemme i mammaperm og har ikke en dritt å gjøre Anonymkode: 2cde5...0cf Du har ett barn og du har ikke noe å gjøre? Trodde man hadde hendene fulle da jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #11 Del Skrevet 7. januar 2020 1 minutt siden, OPIgirl skrev: Du har ett barn og du har ikke noe å gjøre? Trodde man hadde hendene fulle da jeg. Dette tenkte jeg også. Anonymkode: 11654...5a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #12 Del Skrevet 8. januar 2020 På 7.1.2020 den 10.32, OPIgirl skrev: Du har ett barn og du har ikke noe å gjøre? Trodde man hadde hendene fulle da jeg. Heldigvis har jeg bedre ting å gjøre enn å være frekk på nettet. Babyer sover en del vettu. Anonymkode: 2cde5...0cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå