Gå til innhold

Jeg er ikke attraktiv

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du ser for deg noe helt annet enn det som faktisk skjer. Og jeg ser selvsagt an situasjonen. Dette er jo ikke noe som skjer etter at jeg først har møtt noen. Merker jeg at det på noe som helst punkt blir ubehagelig så stopper jeg og trekker meg unna. Men fortsetter selvsagt å være hyggelig. Ingenting av dette er innøvd eller kalkulerende. 

Ts

Anonymkode: 5f044...a10

Jeg vet ikke, men kan det være at det er du som tror det er anderledes enn det som skjer? Jeg tok utgangspunkt i det du beskrev , og kjenner til menn som er sånn men som ikke skjønner det selv. 

Ikke alle tar signalene fra damer så bra. For eksempel er det ofte man ikke vil være dust mot en fyr, og bare ler bort forsøk på flørt, tør ikke si at man vil de skal flytte seg bra bordet vårt for å ikke ødelegge stemningen eller fremstå som en bitch, har bekjente man klemmer og sier hei til men tenker åhnei håper ikke han kommer å setter seg med oss innerst inne... Jeg skjønner at det ikke er lett å alltid merke om vi syntes det er ubehagelig,  men om vi er engasjert i å snakke med deg og spørre deg spørsmål på eget initiativ, ikke bare svare deg når du henvender deg til oss, er en bedre indikator å gå ut fra. 

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og hvordan skal man ellers gå frem mener du? Er man for passiv og vennete blir man slengt i vennesona. Viser man interesse ved å være fysisk så er man en creep, Jeg sa aldri at jeg berører på en pervers måte, og når det kommer til det å ta på henne så er det bare en rask berøring som varer under 2 sekunder. Dette gjør jeg bare for å vise at jeg er interessert i henne fysisk. 

Og nei, jeg har heller ikke noen Ånei hun vil ikke ha meg, huffa meg så synd det er på meg. Men når du tydelig kan se at interessen ikke er der basert på kroppsspråk så fortsetter du ikke. Du aksepterer at slaget er tapt. 

Men shit, er jeg creepy så får jeg vel jobbe med det.. Skakke værra lett 

Ts 

Jeg syns det er bra og tror det er noe du kan vinne på det å være åpen for at du kanskje er en creep. Det behøver jo ikke bety at du mener å være det eller egentlig  er det, men at måten du er på med damer kan føles som det. Dette er grunnen til at mange menn føler seg angrepet av metoo også,  fordi de kjenner igjen det vi sier ikke er greit, men skjønner ikke selv at det er litt over grensen. Det kan være veldig lurt å lytte til damer når det kommer til hva vi opplever ubehagelig,  og ikke definere dette for damer når man ikke er dame selv. 

Personlig syns jeg det er kjipt at menn jeg ikke fra før av har en seksuell greie med berører meg , selvom det "bare" er to sekunder på korsryggen i barkø eller tre sekunder på skulderen når vi prater og har en god flyt (som oftest bare betyr vi har en god flyt og ikke at det betyr at jeg er åpen for noe fysisk). Det er ikke bare "perverse berøringer" som er ubehagelig. 

Det er heller ikke så svart hvitt at man enten må være rask fysisk eller havne i vernesonen.  Grunnlaget for et forhold er felles interesser, mål for livet, verdier, livssyn, politiske syn osv og man blir kjent over tid. Når kroppene er forfalt som pensjonister så er det vennskapet som holder en sammen, så å gå frem med innstillingen om at et vennskap er greit, og ikke stresse seg (og evn andre) så mye med at det må fremkalles flørt og fysiske bekreftelser med en gang.  Har man en god tone vennskapelig, la oss si hele kvelden på for eksempel på en bar, så er det bedre å si det at "du, du virker veldig kul/bra dame, pleier du å være her, eller kunne jeg kanskje fått nummeret ditt om du kunne tenke deg å bli bedre kjent en annen dag? Er du singel?" Heller det, og ta det fra gang til gang, enn å drive å berøre meg.. 

Er det kollega eller på skole så er det greit å gradvis flørte, vise glimt i øyet, snakke uanstrengt, jordnært og ikke analysere så mye hva man sier eller gjør(det oppleves stivt og tørt) ,  men ikke berøre før du har fått tydelig bekreftelse og flørt i retur. Samme her, da mener jeg ikke at man bare er hyggelig når du tar kontakt, men aktivt oppsøker og tar kontakt selv også. 

Det er mine tips :)

Anonymkode: ada6b...c01

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tja, har aldri opplevd at det har oppstått en "dramatisk" ubehagelig situasjon hvor jeg har blitt bedt om å slutte ellernoe. Men om ejg f.eks ser at hun jeg er med ofte kikker på klokka, eller ser mye ned på mobilen eller gir andre tegn til dette ikke funker så anser jeg det som at det er ubehagelig for henne å slutter umiddelbart. 

Sjarmerende, jeg vet ærlig talt ikke en gang hva man legger i det ordet. Jeg tror ihvertfall ikke at jeg er usjarmerende. Er flink på å gi komplimenter der jeg føler det er riktig, uten at jeg selv mener det blir for mye. Smiler mye og prøver å bruke humor som icebreaker uten at det blir for klovnete. Har litt mørk å sarkastisk humor som nevnt over. Skjønner at det ikke er alles kopp med te men det må da finnes noen som liker det?

Flørtinga mi kunne sikkert trengt å jobbes med. Men er usikker på hvor jeg skal starte. Ikke f om jeg hiver meg på det PuA drittet som florerer på nettet. Noe mer latterlig enn det har jeg aldri sett. 

Ja, hold deg langt unna PUA-shitten!

Men som jeg beskriver i forrige innlegget mitt postet før jeg leste denne kommentaren, så er det ytterst sjeldent at vi jenter skaper en dramatisk situasjon med grensesetting. Vi erfarer nemlig da at menn blir aggressive eller fiendtlige og derfor takler vi heller mye ubehag som vi heller prøver å få slutt på ved å fryse til, og tulle det smilende vekk. Det å fryse til å ikke tørre å si sterkt og tydelig fra at det er ubehagelig er også en naturlig mekanisme ved voldtekt.  Det kan ikke helt forklares rasjonelt men er en naturlig forsvarsmekanisme vi ikke helt kan styre. Det kreves heller trening å lære seg å si direkte fra. Senest for noen dager siden klapset en bekjent av meg på rumpa mi når jeg gikk forbi,  og jeg sier ofte fra til menn at jeg ikke er interessert osv, men når ting skjer så uforberedt av noen man egentlig hadde tillitt til så blir man så satt ut at man reagerer med å smile det vekk. En god regel er å ikke være fysisk før det er en tydelig gjensidig seksuell interesse der. For eksempel at hun setter seg inntil deg, gir deg komplimenter, spør om nr ditt, danser inntil deg på eget initiativ, oppsøker deg meg glimt i øyet ol.

Det er en del jenter som også liker mørk humor,  men jeg syns det også kan gi inntrykk av en negativ person om man pøser på med flere mørk humor strofer hver gang man møtes. En negativ partner vil man ikke ha. Jeg har også lagt merke til at en del menns mørk humor spøker ofte har en rasistisk eller sexistisk undertone, og det gjenspeiler noen holdninger som også gjør en uaktuell som partner.  

Du skulle hatt ei venninne som du ikke så sex i men verdsatt vennskapet med, som kunne være åpen med deg og veilede deg litt uten at du tok det som kritikk eller nederlag, men heller som god trening.  Jeg er bestekamerat med en tidligere creep som ikke skjønte det selv, han var bare hyggelig og aldri slem så alle var jo hyggelig mot han direkte men syns han var masete, klengete og rar. Etter at jeg fikk lov å si akuratt hvordan han oppførte seg sett utenfra og kunne si hvor han trådde feil mange ganger når vi hang sammen og han snakket med andre jenter, eller fortalte hvordan han hadde bedt andre jenter på date og blitt avvist så ble han mye mer sosialt flink og behagelig etterhvert. Men det krevde at han lyttet til hvordan det oppfattes utenfra, og ikke tok alt så personlig og var låst fast i at han bare var hyggelig. 

Jeg håper svarene mine til deg kan gi deg noe å tenke over og bli mer bevisst på, så skal du ikke gi opp håpet, men er nok på tide å prøve en annen fremgangsmåte enn før :) Lykke til:) 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes du virker som en bra person jeg! 

Jeg tror dessverre at høyden kan være en faktor her. At ved første øyekast ser mange kvinner forbi pga høyden. Men så møter man de som ikke bryr seg om den og blir kjent med deg, og den ene av dem klaffer alt med:-) 

«problemet» til mange lavere menn (slik jeg har oppfattet det hvertfall), er at de kanskje føler at de må kompensere, at de blir helt klovn, bygger aalt for mye muskler, eller andre ting. Og disse tingene er ikke alltid like attraktive hos en partner, men fine kvaliteter i en venn f.eks. 

Anonymkode: 0d9ee...a68

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, hold deg langt unna PUA-shitten!

Men som jeg beskriver i forrige innlegget mitt postet før jeg leste denne kommentaren, så er det ytterst sjeldent at vi jenter skaper en dramatisk situasjon med grensesetting. Vi erfarer nemlig da at menn blir aggressive eller fiendtlige og derfor takler vi heller mye ubehag som vi heller prøver å få slutt på ved å fryse til, og tulle det smilende vekk. Det å fryse til å ikke tørre å si sterkt og tydelig fra at det er ubehagelig er også en naturlig mekanisme ved voldtekt.  Det kan ikke helt forklares rasjonelt men er en naturlig forsvarsmekanisme vi ikke helt kan styre. Det kreves heller trening å lære seg å si direkte fra. Senest for noen dager siden klapset en bekjent av meg på rumpa mi når jeg gikk forbi,  og jeg sier ofte fra til menn at jeg ikke er interessert osv, men når ting skjer så uforberedt av noen man egentlig hadde tillitt til så blir man så satt ut at man reagerer med å smile det vekk. En god regel er å ikke være fysisk før det er en tydelig gjensidig seksuell interesse der. For eksempel at hun setter seg inntil deg, gir deg komplimenter, spør om nr ditt, danser inntil deg på eget initiativ, oppsøker deg meg glimt i øyet ol.

Det er en del jenter som også liker mørk humor,  men jeg syns det også kan gi inntrykk av en negativ person om man pøser på med flere mørk humor strofer hver gang man møtes. En negativ partner vil man ikke ha. Jeg har også lagt merke til at en del menns mørk humor spøker ofte har en rasistisk eller sexistisk undertone, og det gjenspeiler noen holdninger som også gjør en uaktuell som partner.  

Du skulle hatt ei venninne som du ikke så sex i men verdsatt vennskapet med, som kunne være åpen med deg og veilede deg litt uten at du tok det som kritikk eller nederlag, men heller som god trening.  Jeg er bestekamerat med en tidligere creep som ikke skjønte det selv, han var bare hyggelig og aldri slem så alle var jo hyggelig mot han direkte men syns han var masete, klengete og rar. Etter at jeg fikk lov å si akuratt hvordan han oppførte seg sett utenfra og kunne si hvor han trådde feil mange ganger når vi hang sammen og han snakket med andre jenter, eller fortalte hvordan han hadde bedt andre jenter på date og blitt avvist så ble han mye mer sosialt flink og behagelig etterhvert. Men det krevde at han lyttet til hvordan det oppfattes utenfra, og ikke tok alt så personlig og var låst fast i at han bare var hyggelig. 

Jeg håper svarene mine til deg kan gi deg noe å tenke over og bli mer bevisst på, så skal du ikke gi opp håpet, men er nok på tide å prøve en annen fremgangsmåte enn før :) Lykke til:) 

Synes egentlig du trekker konklusjoner basert på alt for lite informasjon. Og jeg kjenner meg ikke igjen i situasjonene du beskriver. Jeg har for eksempel aldri klapsa en kvinne på rumpa sånn helt uten videre. Greit, jeg innrømmer at når jeg tenker på det så kan selv lette berøringer uten seksuell tilnærming bli ansett som creepy av enkelte. Og jeg skal ta det til meg. Men jeg føler du drar det helt ut av proporsjoner, du beskriver en fyr som tafser å klår og som ikke vil gi seg selv om situasjonen åpenbart er ubehagelig. Du sier mange prøver å smile å le slik tilnærming vekk, og er ute av stand til å si ifra for å unngå og skape en ubehagelig situasjon. Det skal mye til for å fake kroppsspråk, når noen virkelig er grossed out så lyser det av dem. 

Du sammenligner meg med kameraten din som var masete, klengete og rar. Rar vet jeg ikke om jeg er, det er vanskelig å bedømme selv. Men har da aldri gitt utrykk for å være masete eller klengete? Tvert imot så sier jeg at jeg backer off om jeg merker ubehag. Hvorvidt du tror på dette eller ikke er ikke mitt problem. 

Gikk litt i forsvarsposisjon her, men føler du har misforstått helt. 

Du har noen gode råd og de skal jeg ta til meg. :)

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes egentlig du trekker konklusjoner basert på alt for lite informasjon. Og jeg kjenner meg ikke igjen i situasjonene du beskriver. Jeg har for eksempel aldri klapsa en kvinne på rumpa sånn helt uten videre. Greit, jeg innrømmer at når jeg tenker på det så kan selv lette berøringer uten seksuell tilnærming bli ansett som creepy av enkelte. Og jeg skal ta det til meg. Men jeg føler du drar det helt ut av proporsjoner, du beskriver en fyr som tafser å klår og som ikke vil gi seg selv om situasjonen åpenbart er ubehagelig. Du sier mange prøver å smile å le slik tilnærming vekk, og er ute av stand til å si ifra for å unngå og skape en ubehagelig situasjon. Det skal mye til for å fake kroppsspråk, når noen virkelig er grossed out så lyser det av dem. 

Du sammenligner meg med kameraten din som var masete, klengete og rar. Rar vet jeg ikke om jeg er, det er vanskelig å bedømme selv. Men har da aldri gitt utrykk for å være masete eller klengete? Tvert imot så sier jeg at jeg backer off om jeg merker ubehag. Hvorvidt du tror på dette eller ikke er ikke mitt problem. 

Gikk litt i forsvarsposisjon her, men føler du har misforstått helt. 

Du har noen gode råd og de skal jeg ta til meg. :)

Nei, jeg føler det er du som misforstår. Jeg har ikke tolket deg som en som tafser og klår selvom situasjonen lyser ubehagelig. Jeg har heller ikke sammenlignet deg med en som klapser folk på rumpa.  Jeg beskriver  hvordan det er mest naturlig for jenter å reagere når ting menn gjør er ubehagelig,  for at du skal forstå det som du på en måte sterkere og sterkere benekter virker det som , det at ting kan være ubehagelig for oss uten  at du/mennene er bevisste på det. Nå blir du gjort bevisst på det og oppfordret til å ikke drive med disse berøringene dine, selvom de ikke er "perverse" som du sier. Du tar desverre feil når du tror at det må lyse grossed out av en jente når noe er ubehagelig og uønsket, og det er akuratt det jeg prøver å forklare deg med eksemplene mine og det jeg skriver. Jeg tror på at du backer unna når du merker ubehag,  men vil gjøre deg oppmerskom på at sånn du skriver at du oppfører deg i ditt 2. innlegg  kan være ganske ubehagelig,  og at det er oftere bare i ekstreme tilfeller man virkelig er redd eller ting er "perverst" at vi utstråler ubehag klart og tydelig.  Det jeg prøver å gjøre deg bevisst på er at menn ofte ikke merker at de er ubehagelige selv og at det at vi smiler stivt i forsvar eller svarer normalt høflig når du søker kontakt betyr ikke at vi ikke syns det er ubehagelig npr du tar på oss nødvendigvis. Tenk over det :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

de mennene jeg har "plassert" i vennefella er de mennene jeg ikke kommer helt inn på.

Enten tuller de bare og fjaser, jeg har det kjempegøy med dem men kommer ikke noe nærere dem. Etter et par timer med latter og moro er jeg sliten og vil hjem.

Eller så snakker de seriøst, men kun om politikk/vitenskap og andre upersonlige ting. Dette er noe jeg og liker å prate om, men kommer fortsatt ikke særlig innpå dem. Kan kanskje få et innblikk i verdiene deres, noe som er viktig for meg

men det viktigste er at jeg må føle at jeg kjenner for å få følelser. Del noen drypp av følelsene dine til neste jente. Fortell om en gang du gruet deg til noe, en gang du ble flau, hva du gleder deg til osv... Dette er for meg et tegn på modenhet og er noe som er veldig sjarmerende for de fleste kvinner. 

Jeg vet ikke om allerede gjør dette ts, men fikk inntrykket at du er litt lukket fra HI

Anonymkode: 8449b...694

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har du prøvd å se på de damene som ikke er så attraktive? De som veier 15 kg for mye, eller for lite, de som har brede neser eller firkanta kropp eller tjukke legger eller skjeve tenner? Men varme hjerter og god latter?

Veldig mange menn ser ikke slike kvinner i det hele tatt. 

Anonymkode: 1cb6b...3d5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Å finne kjæreste er ikke lett. Min "evige" single venn fant sin første i en alder av 30. Plutselig bare klaffet det, men i 99,9% av tilfellene gjør det ikke det og dating er vanskelig for de fleste av oss. Vet om menn på din høyde som er gift, så drit i det :)

Anonymkode: 51197...95d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker vel egentlig den at du kanskje leter etter feil type kvinne. Kanskje du burde endre beite?

jeg ville også ta en titt på hvordan du prater over mld og hvordan du prater irl. Kan potensielt hende at det ikke samsvarer. Ut fra hva jeg har opplevd er det ikke ofte du «møter» den du har «pratet» med.

Anonymkode: 01d48...ff0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er dessverre høyden din som er problemet. Med 163 på tross av grei selvtillit kan du rett og slett ikke regne med napp etter 20-30 forsøk. 100 forsøk med slik du beskriver deg er kanskje grunn til å vurdere om det kan være noe annet. Et tips er om høyden din er genetisk så bør du ikke sette barn til verden. Husk at om det blir gutt er du årsak til at denne vil slite like mye som deg og kanskje mer , slik verden utvikler seg på datingmarketed.

Anonymkode: 26153...64e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er dessverre høyden din som er problemet. Med 163 på tross av grei selvtillit kan du rett og slett ikke regne med napp etter 20-30 forsøk. 100 forsøk med slik du beskriver deg er kanskje grunn til å vurdere om det kan være noe annet. Et tips er om høyden din er genetisk så bør du ikke sette barn til verden. Husk at om det blir gutt er du årsak til at denne vil slite like mye som deg og kanskje mer , slik verden utvikler seg på datingmarketed.

Anonymkode: 26153...64e

Tja, det var det som pleide å være konklusjonen min, at høyden min setter en stopper for alt. Men så har jeg jo som nevnt i hovedinnlegget selv sett menn på min høyde, litt høyere og til å med lavere enn meg finne dame. Shit, en av de jeg kjenner er en skikkelig fuckboy. Så jeg tviler på at det ene å alene er grunnen. At det veier negativt og gjør at jeg må jobbe hardere uten og være overkompenserende kan jeg gå med på. Men det er ikke end all be all

Har hatt 3 "langvarige" forhold i mitt liv, og har da fått noe interesse av et par 3 stykker. Men de har dessverre ikke vært det jeg så etter. Har ingen planer om å slå meg til ro med det jeg kan få bare fordi jeg ikke er høy. Føler det ville vært urettferdig både ovenfor meg selv og den eventuelle kvinnen jeg skulle blitt sammen med. Hvem har vel lyst til å være en annen sin nummer 2? Eller den h*n tok til takke med? 

Ts

Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg synes du virker som en bra person jeg! 

Jeg tror dessverre at høyden kan være en faktor her. At ved første øyekast ser mange kvinner forbi pga høyden. Men så møter man de som ikke bryr seg om den og blir kjent med deg, og den ene av dem klaffer alt med:-) 

«problemet» til mange lavere menn (slik jeg har oppfattet det hvertfall), er at de kanskje føler at de må kompensere, at de blir helt klovn, bygger aalt for mye muskler, eller andre ting. Og disse tingene er ikke alltid like attraktive hos en partner, men fine kvaliteter i en venn f.eks. 

Anonymkode: 0d9ee...a68

Som en liten mann som overkompenserer er jeg dels enig, men dels uenig og. Det kan ofte bli litt mye, men noe må man nesten gjøre for å ikke bli fullstendig forbigått. Jeg tror det handler om å finne en nisje der man kan lykkes. Gi opp å appellere til alle; høyde er viktig for mange kvinner, og uansett hva du gjør vil du slite med å komme forbi det. Samtidig kan du vinne med de som ikke prioriterer slikt, hvis du er bedre enn andre menn på andre områder.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke fortvil, du blir mye mer attraktiv med alderen. Min slektning som er stygg som nøkken fikk seg til slutt en mindre pen dame og barn da han var ca 39 år. Men i 50 årsalderen så fikk han plutselig mange flere kvinnelige venner og ble kapret av en mye penere dame enn den han hadde. Denne kvinnen har tydeligvis gått ned i standard med årene og bryr seg ikke så mye om utseende til mannen. (Han er lubben og ikke så høy). men hun ville absolutt ha ham uansett til tross for at han har familie og barn..Det er visst ikke så mange menn å velge i når man er 48+... 

Anonymkode: d03c5...da1

AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og har bare måttet innse det, og nå jobber jeg med å akseptere det. 

Jeg er en mann i slutten av 20årene. Og har hatt uhell i kjærlighet helt siden jeg gikk fra X'en for 8 år siden. 
Vennefella er tydeligvis min plass og jeg kan ikke fatte å begripe hvorfor. 

Nå skal det sies at det ikke har vært så utrolig mange jeg har vist interesse for de siste 7 årene. Da jeg sjeldent forelsker meg eller blir betatt av noen. Men de jeg har fått interesse for har plassert meg midt i sentrum av Vennebyen. 

Her er greia, jeg er ikke ubehagelig å se på. Jeg har et pent fjes, etter hva jeg har fått høre og etter matchene på tinder å dømme så tror jeg det stemmer. 

Er stilren når det kommer til klær og har mange ganger fått høre at jeg kler meg bra. 

Hygienen min både personlig og i hjemmet er utmerket.

Har grei økonomi, er ikke styrtrik da jeg jobber som kokkelærling og har en bachelor i psykologi å falle tilbake på om jeg skulle gå lei av det. Men dette er jo uansett irrelevant da emnet økonomi ikke er noe jeg har opplevd at har blitt tatt opp under en date. Så hvordan kan de bli turned off av det når de ikke vet hvor mye penger jeg har?

Bor ikke i kjelleren hos mamma og leier en leilighet. 

Jeg behandler kvinner bra, uten og være en av disse typiske bitre nice guyene. Jeg tror ikke problemet mitt ligger der, jeg føler ikke at noen kvinne skylder meg noe som helst samme hva jeg gjør for henne. Så blir ikke bitter av å ikke få meg noe om jeg skulle spandere en middag eller en drink på ei. Da gjør jeg det fordi jeg vil og har råd. 
Jeg oppfører meg pent og har blitt oppdratt godt (mama did raise no fool), 

Har god moral og vet hva som er rett å galt. Men uten å være en prippen regelrytter, jeg vet å ha det moro og har ikke noen problemer med å
stikke en fot over grensa innimellom. Er ganske lite PK i det store å hele. 

Jeg er slagferdig, og flink med ord. Vet som oftest hva jeg skal si i forskjellige settinger

Jeg er lav, noen vil vel si veldig lav. 163ish. Men jeg nekter å tro at dette ene å alene er grunnen til at jeg ikke får det til å fungere, da jeg selv har sett menn på min høyde og til og med lavere finne seg noen. 

Det må jo være ett eller annet med personligheten min som skremmer kvinner vekk. Men jeg kan ærlig talt ikke skjønne hva. Jeg har fått høre at jeg kan være litt for sarkastisk innimellom og at jeg har litt vel mørk humor. Men selv når jeg prøver å tone ned på det så utgjør det ingen forskjell. Har også fått høre at jeg har en tendens til å være negativ, og det tok jeg til meg å begynte og jobbe med det. Men det har så langt ikke utgjort noen forskjell. 

Hvordan akseptere at man rett å slett ikke attraktiv? Hvordan få fred med seg selv? Jeg synes ærlig talt det er vanskelig. Føler jeg går glipp av så mye. Hadde jeg bare visst hva det var med meg som suger så sykt så hadde jeg kanskje kunne gjort noe med det.. Meh 

Vettafaen hvor jeg vil med dette. Bare blåse ut litt frustrasjon i guess. 

Bare hold på personligheten din du, på et eller annet tidspunkt blir hele konseptet med egen, unik personlighet noe veldig ettertraktet, kanskje om 5-10 år. At man er ‘uberørt’ av alt tullet som er i samfunnet. At du kan betrakte noe og samtidig holde det for deg selv, for det din eksklusive opplevelse, og den er BARE DIN. Når alle de andre er fulle av alt lavmålet samfunnet har og by på, og de skriker desperat etter noe å fylle livene sine med. 

på et eller annet tidspunkt må folk bli lei av å se på ‘ansikter’ ... og de færreste er jo direkte attraktive, hva hjelper det med et pent utseende om man ikke er fri...? 

Anonymkode: bc7fb...983

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har hatt 3 "langvarige" forhold i mitt liv, o

Hæ, det er jo mange i din alder! Mer enn mange attraktive damer og menn på din alder, så skjønner ikke hvordan du kan konkludere med at du sliter med motsatt kjønn eller ikke er attraktiv. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er alt for trygg. 

de gangene jeg har hatt flaks med damer har jeg observert player kompiser og hvert mer rasshøl/arrogant og det har alltid funket men det er et hårfint skille der. når jeg er meg selv som mor oppdro meg så er jeg som luft og en god venn.

Anonymkode: dc507...b76

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er alt for trygg. 

de gangene jeg har hatt flaks med damer har jeg observert player kompiser og hvert mer rasshøl/arrogant og det har alltid funket men det er et hårfint skille der. når jeg er meg selv som mor oppdro meg så er jeg som luft og en god venn.

Anonymkode: dc507...b76

Samme for oss jenter..

Er vi interesserte og viser det er vi plutselig som luft, men med en gang man er hard to get så kommer de løpende.

Mennesker er rare.

Anonymkode: 3c1ea...f19

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hæ, det er jo mange i din alder! Mer enn mange attraktive damer og menn på din alder, så skjønner ikke hvordan du kan konkludere med at du sliter med motsatt kjønn eller ikke er attraktiv. 

Trekker konklusjonen basert på de 8 siste årene der kjærlighetslivet mitt har vært uten puls. Og det at jeg ser venner å bekjente få det til uten større problemer. Har en kamerat som er midt på treet utsendemessig, langt hår i dreads som han har lagd selv ved å vaske håret med grønnsåpe. Hygienen er så som så og når han blir litt god i formen så har han en tendens til å bli vulgær å ekkel, kan f.eks rape folk rett i fjeset. Høy er han dog

Men d rare er at når vi er ute så er alt han behøver å gjøre å stå stille i et hjørne så kommer kvinnene bort til han uansett om han står der å sjangler, sikler og slurver med stemmen

Blir ikke klok på dere kvinner. 

AnonymBruker
Skrevet

Ts ^

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trekker konklusjonen basert på de 8 siste årene der kjærlighetslivet mitt har vært uten puls. Og det at jeg ser venner å bekjente få det til uten større problemer. Har en kamerat som er midt på treet utsendemessig, langt hår i dreads som han har lagd selv ved å vaske håret med grønnsåpe. Hygienen er så som så og når han blir litt god i formen så har han en tendens til å bli vulgær å ekkel, kan f.eks rape folk rett i fjeset. Høy er han dog

Men d rare er at når vi er ute så er alt han behøver å gjøre å stå stille i et hjørne så kommer kvinnene bort til han uansett om han står der å sjangler, sikler og slurver med stemmen

Blir ikke klok på dere kvinner. 

Høy kar med litt kule dreads som observerer i en krok vil jeg tro drar damer ja. 

Anonymkode: b96a9...222

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...