dainty Skrevet 6. januar 2020 #21 Skrevet 6. januar 2020 Det er vondt og det kommer til å ta tid. Mye bitterhet i det og fysisk smerte.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #22 Skrevet 6. januar 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hav har du tenkt du kan bruke en bachelor i psykologi til om jeg tør spørre? Anonymkode: 34e78...2f8 Studere videre, ta en master og etterhvert kanskje jobbe som psykolog eller noe annet innenfor psykisk helse såklart. Fint å ha noe og bygge på, og senere i livet har jeg kanskje opparbeidet meg god nok økonomi til å slippe å leve på studielån. En bachelor er tross alt 3år. Ts Anonymkode: 5f044...a10
Horten Market Skrevet 6. januar 2020 #23 Skrevet 6. januar 2020 Høres ut som du dater som en kvinne. Du er mann, jegeren, det er du som må ta initiativ. Du kan ikke bare legge til rette og håpe at en kvinne skal ta de risikable skrittene. Det er du som må våge. Du sier at du ikke har hatt hell i kjærligheten, men hvis du heller ikke har fått sex på disse årene, så tyder det på at min analyse er riktig. 1
Trøndere1 Skrevet 6. januar 2020 #24 Skrevet 6. januar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Vet du hva, det kan være noe så teit som høyden. Etter kvinneguiden å dømme iallefall. Jeg er 1,65 og har null problemer med å date lave menn, jeg foretrekker faktisk dette framfor høye. Men det er helt klart et veldig omdiskutert tema. Du høres jo ut som en oppegående og reflektert person. Mørk humør er vel bare et pluss. Jeg har vært singel i seks år, og dette er faktisk utelukkende fordi jeg er stygg. Ingen damer går seks år som singel med mindre de ser grønnjævlige ut. Vet ikke helt hva jeg vil fram til, men det er mange som sliter med kjærligheten i denne tinderinfiserte tidsperioden vi lever i. Det er ikke noe gærent med deg. Anonymkode: c3bb0...fca Dette var trist. Å fastslå at man selv er stygg.... huff. 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #25 Skrevet 6. januar 2020 Damer bryr seg lite om yrke og lønn, i hvert fall når det kommer til det å opprette et forhold. Etterhvert som hverdagen slår inn kan det nok bli litt mer viktig, men det blir ikke slutt kun pga. lav lønn. Høyde og utseende er jo de viktigste faktorene. En lav mann vil ha store utfordringer, fordelen til ts er at han nærmer seg 30. Alle damer kan ikke bli sammen med høye, mørke menn. Og med alderen vil flere og flere måtte senke kravene. Det vil likevel være helt nødvendig å prøve seg på veldig mange damer for å ha sjans. Heldigvis gjør datingapper det mulig å prøve seg på tusenvis av damer. Anonymkode: bdc52...e51
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #26 Skrevet 6. januar 2020 6 minutter siden, Horten Market skrev: Høres ut som du dater som en kvinne. Du er mann, jegeren, det er du som må ta initiativ. Du kan ikke bare legge til rette og håpe at en kvinne skal ta de risikable skrittene. Det er du som må våge. Du sier at du ikke har hatt hell i kjærligheten, men hvis du heller ikke har fått sex på disse årene, så tyder det på at min analyse er riktig. Greia er at jeg viser oppriktig interesse fra første stund, sørger for å være fysisk med lette berøringer uten at det blir for mye. F.eks ta henne i hendene eller stryke henne på skuldrene uten holde de der lenge av gangen. Og blir heller ikke vulgær å pervers. Men greia er at jeg vet jeg er avvist lenge før dama i det hele tatt sier det til meg. Jeg er dyktig på å lese kroppsspråk og noen gjør det pinlig åpenbart at de ikke er interessert. Ved å trekke seg litt vekk, lene en annen vei, ikke holde blikk kontakt eller bryte den ofte å sporadisk... kunne ha lista opp slike tegn i en evighet men du skjønner greia. Anonymkode: 5f044...a10
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #28 Skrevet 6. januar 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo ikke han som vektlegger leger og finansanalytikere, men du selv. TS forteller bare hva han jobber med og at han ikke er styrtrik(men at han ikke tror dette er et problem); bortsett fra det vektlegger han faktisk personlige egenskaper hos seg selv. Og når han forteller at han sjelden blir betatt, så tror jeg at det betyr mer for singelstatusen enn hva slags yrke han har. Anonymkode: 1421e...22b Ikke meg nei, jeg skrev i mitt første innlegg at ingenting hørtes galt ut med hverken jobb eller han selv, men at årsaken nok er det at han sjeldent visee interesse. Er man ikke åpen for å bli kjent med mange så blir man jo sjeldent betatt også. Se på Anonym bruker kodene under innleggene. Virker som du blander litt. Det var en annen (mannlig bruker?) som dro inn yrket og lege osv her. Det er bare mindretallet av damer som bryr seg om dette, så lenge man har en stabil jobb og orden på økonomien er det ikke viktig hva man jobber med:) Anonymkode: ada6b...c01 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #29 Skrevet 6. januar 2020 Innså nå hvor ofte jeg skriver "men greia er" kanskje det er der feilen min ligger 😅 Ts Anonymkode: 5f044...a10 3
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #30 Skrevet 6. januar 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Studere videre, ta en master og etterhvert kanskje jobbe som psykolog eller noe annet innenfor psykisk helse såklart. Fint å ha noe og bygge på, og senere i livet har jeg kanskje opparbeidet meg god nok økonomi til å slippe å leve på studielån. En bachelor er tross alt 3år. Ts Anonymkode: 5f044...a10 Du blir ikke psykolog med master i psykologi da, men det visste du kanskje 😁 Trangt nåløye å komme inn på profesjonsstudiet i psykologi som du trenger for å bli psykolog 😁 Anonymkode: 34e78...2f8 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #31 Skrevet 6. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du blir ikke psykolog med master i psykologi da, men det visste du kanskje 😁 Trangt nåløye å komme inn på profesjonsstudiet i psykologi som du trenger for å bli psykolog 😁 Anonymkode: 34e78...2f8 Yeah, du har rett. My bad 😅 Ts Anonymkode: 5f044...a10
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #32 Skrevet 6. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Greia er at jeg viser oppriktig interesse fra første stund, sørger for å være fysisk med lette berøringer uten at det blir for mye. F.eks ta henne i hendene eller stryke henne på skuldrene uten holde de der lenge av gangen. Og blir heller ikke vulgær å pervers. Men greia er at jeg vet jeg er avvist lenge før dama i det hele tatt sier det til meg. Jeg er dyktig på å lese kroppsspråk og noen gjør det pinlig åpenbart at de ikke er interessert. Ved å trekke seg litt vekk, lene en annen vei, ikke holde blikk kontakt eller bryte den ofte å sporadisk... kunne ha lista opp slike tegn i en evighet men du skjønner greia. Anonymkode: 5f044...a10 For å være helt ærlig, om du holder hender, stryker på skuldrene og driver med planlagte " strategiske lette berøringer" uten å i det hele tatt vite om dama er interessert, da går du rett i "creep" kategorien. Det er veldig ubehagelig og da er det nok dette som ødelegger alt. I tillegg fremstår det i den siste kommentaren din her at du oppfører deg veldig innøvd, kalkulerende og unaturlig. Det er bare creepy for oss. Samtidig i tillegg usikker og bitter/negativ "vet at de ikke vil ha meg" ... Fra å høres ut som en fin fyr sånn du først beskrev deg er sånn du forteller nå bare skikkelig raring oppførsel. Du er sikkert en fin fyr, men du må gjøre noe med de sosiale ferdighetene dine. Du høres ut som en sånn jeg også avviser før vi har blitt kjent fordi det er sykt ubehagelig sånn du går frem. Anonymkode: ada6b...c01 3
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #33 Skrevet 6. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: For å være helt ærlig, om du holder hender, stryker på skuldrene og driver med planlagte " strategiske lette berøringer" uten å i det hele tatt vite om dama er interessert, da går du rett i "creep" kategorien. Det er veldig ubehagelig og da er det nok dette som ødelegger alt. I tillegg fremstår det i den siste kommentaren din her at du oppfører deg veldig innøvd, kalkulerende og unaturlig. Det er bare creepy for oss. Samtidig i tillegg usikker og bitter/negativ "vet at de ikke vil ha meg" ... Fra å høres ut som en fin fyr sånn du først beskrev deg er sånn du forteller nå bare skikkelig raring oppførsel. Du er sikkert en fin fyr, men du må gjøre noe med de sosiale ferdighetene dine. Du høres ut som en sånn jeg også avviser før vi har blitt kjent fordi det er sykt ubehagelig sånn du går frem. Anonymkode: ada6b...c01 Tror du ser for deg noe helt annet enn det som faktisk skjer. Og jeg ser selvsagt an situasjonen. Dette er jo ikke noe som skjer etter at jeg først har møtt noen. Merker jeg at det på noe som helst punkt blir ubehagelig så stopper jeg og trekker meg unna. Men fortsetter selvsagt å være hyggelig. Ingenting av dette er innøvd eller kalkulerende. Ts Anonymkode: 5f044...a10
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #34 Skrevet 6. januar 2020 Tror det i bunn og grunn handler om at du ikke har møtt den rette jenta. Du finner ikke drømmejenta selv om du har livet på stell og er en kjekk mann. Drømmedama vokser ikke på trær, så du må nok smøre deg kraftig med tålmodighet. Hvis jeg skal tenke overfladisk så har mange kvinner en tendens til å gå etter høye menn, for de kan "beskytte" deg og får en kvinne til å føle seg trygg, det er bare sånn biologisk sett. Men igjen, alle mennesker like forskjellige ting, noen liker høye og noen liker lave. Så om det er direkte utseende eller høyden din det er noe "galt! med vil jeg ikke tro i det hele tatt. Du har åpenbart ikke forelsket deg eller blitt betatt av noen spesielle nettopp fordi det ikke var personen for deg. Anonymkode: 603fa...5c2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #35 Skrevet 6. januar 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: For å være helt ærlig, om du holder hender, stryker på skuldrene og driver med planlagte " strategiske lette berøringer" uten å i det hele tatt vite om dama er interessert, da går du rett i "creep" kategorien. Det er veldig ubehagelig og da er det nok dette som ødelegger alt. I tillegg fremstår det i den siste kommentaren din her at du oppfører deg veldig innøvd, kalkulerende og unaturlig. Det er bare creepy for oss. Samtidig i tillegg usikker og bitter/negativ "vet at de ikke vil ha meg" ... Fra å høres ut som en fin fyr sånn du først beskrev deg er sånn du forteller nå bare skikkelig raring oppførsel. Du er sikkert en fin fyr, men du må gjøre noe med de sosiale ferdighetene dine. Du høres ut som en sånn jeg også avviser før vi har blitt kjent fordi det er sykt ubehagelig sånn du går frem. Anonymkode: ada6b...c01 Og hvordan skal man ellers gå frem mener du? Er man for passiv og vennete blir man slengt i vennesona. Viser man interesse ved å være fysisk så er man en creep, Jeg sa aldri at jeg berører på en pervers måte, og når det kommer til det å ta på henne så er det bare en rask berøring som varer under 2 sekunder. Dette gjør jeg bare for å vise at jeg er interessert i henne fysisk. Og nei, jeg har heller ikke noen Ånei hun vil ikke ha meg, huffa meg så synd det er på meg. Men når du tydelig kan se at interessen ikke er der basert på kroppsspråk så fortsetter du ikke. Du aksepterer at slaget er tapt. Men shit, er jeg creepy så får jeg vel jobbe med det.. Skakke værra lett Ts Anonymkode: 5f044...a10
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #36 Skrevet 6. januar 2020 Mente selvsagt å skrive at jeg ikke har noen huffameg hun vil ikke ha meg mentalitet.. Hele setninger forsvinner på denne telefonen 😅 Ts Anonymkode: 5f044...a10
Horten Market Skrevet 6. januar 2020 #37 Skrevet 6. januar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror du ser for deg noe helt annet enn det som faktisk skjer. Og jeg ser selvsagt an situasjonen. Dette er jo ikke noe som skjer etter at jeg først har møtt noen. Merker jeg at det på noe som helst punkt blir ubehagelig så stopper jeg og trekker meg unna. Men fortsetter selvsagt å være hyggelig. Ingenting av dette er innøvd eller kalkulerende. Ts Jeg tror likevel det kan være noe her du kan tenke litt mer over. Hvor ofte opplever du at det oppstår ubehagelige situasjoner? Dette skjer kanskje ikke fordi hun ikke liker deg, men fordi du leser situasjonen feil, og går for raskt frem. Når du tar på henne, kan det kanskje først tolkes som omsorg og vennskapelig, når du så blir mer nærgående og tydelig kommer det overraskende på. Hvordan tenker du om deg selv når det kommer til flørting og det å skape en spenning mellom dere? Har du sjarm? 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #38 Skrevet 6. januar 2020 TS, vet du om det er noe felles trekk med mennene de damene du har likt blir sammen med senere? Du nevner høyde, men jeg synes det er rart hvis det er tilfelle. Og så lenge du har et greit og ryddig liv bør ikke økonomien ha noe å si heller. Anonymkode: fe6d0...06f
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #39 Skrevet 6. januar 2020 6 minutter siden, Horten Market skrev: Jeg tror likevel det kan være noe her du kan tenke litt mer over. Hvor ofte opplever du at det oppstår ubehagelige situasjoner? Dette skjer kanskje ikke fordi hun ikke liker deg, men fordi du leser situasjonen feil, og går for raskt frem. Når du tar på henne, kan det kanskje først tolkes som omsorg og vennskapelig, når du så blir mer nærgående og tydelig kommer det overraskende på. Hvordan tenker du om deg selv når det kommer til flørting og det å skape en spenning mellom dere? Har du sjarm? Tja, har aldri opplevd at det har oppstått en "dramatisk" ubehagelig situasjon hvor jeg har blitt bedt om å slutte ellernoe. Men om ejg f.eks ser at hun jeg er med ofte kikker på klokka, eller ser mye ned på mobilen eller gir andre tegn til dette ikke funker så anser jeg det som at det er ubehagelig for henne å slutter umiddelbart. Sjarmerende, jeg vet ærlig talt ikke en gang hva man legger i det ordet. Jeg tror ihvertfall ikke at jeg er usjarmerende. Er flink på å gi komplimenter der jeg føler det er riktig, uten at jeg selv mener det blir for mye. Smiler mye og prøver å bruke humor som icebreaker uten at det blir for klovnete. Har litt mørk å sarkastisk humor som nevnt over. Skjønner at det ikke er alles kopp med te men det må da finnes noen som liker det? Flørtinga mi kunne sikkert trengt å jobbes med. Men er usikker på hvor jeg skal starte. Ikke f om jeg hiver meg på det PuA drittet som florerer på nettet. Noe mer latterlig enn det har jeg aldri sett. Anonymkode: 5f044...a10
Tor P Skrevet 6. januar 2020 #40 Skrevet 6. januar 2020 sjekk Dating-101 på nicknotas.com , lærte veldig mye både om meg selv og dating der, og helt fritt for dyssosial PUA-drit. Sympatisk og fornuftig fyr som har mye å lære bort!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå