Gå til innhold

Melodi Grand Prix 2020

Anbefalte innlegg

Skrevet

Årets første gåsehud av Ulrikke ❤️🙂 

Anonymkode: 2ec02...e8f

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elsker Ulrikke sin! For en sang og for en stemme! 

Anonymkode: 1f1f6...d74

• Liker 1
Skrevet

Synes Magnus Bokn sin song var fin, men føler den er ein blanding mellom Mumford and Sons og musikken frå Tarzan. 

Anonymkode: 59360...824

Skrevet

Hva syns dere om Hege Bjerk sin låt da? 

Anonymkode: cc321...0eb

Skrevet

Utrolig kjedelige låter i dag..! Likte egentlig ikke noen, men greit at Magnus gikk videre. Tror dog ikke han har en sjanse i finalen og blir kun programfyll... Ulrikkes var kveldens beste, men syns fortsatt Kristin er bedre. 

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, Kristina Schwartz skrev:

Ulrikke har veldig flott stemme. Kan bli den nye Celine Dion.

Ahahahahahahahahahaha!!!😂😂😂 Nei, unnskyld meg, fin stemme på jenta, men nei...bare nei! "Nye Celine Dion" - den var god. Og Didrik Solli Tangen er den nye Pavarotti..!

Anonymkode: ff608...51c

• Liker 6
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ahahahahahahahahahaha!!!😂😂😂 Nei, unnskyld meg, fin stemme på jenta, men nei...bare nei! "Nye Celine Dion" - den var god. Og Didrik Solli Tangen er den nye Pavarotti..!

:hoho:

Anonymkode: 96b4f...028

Gjest Kristina S.
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og der har vi deg igjen som tar alt bokstavelig. Off topic, men hva jobber du med?

Skrevet
13 minutter siden, Kristina Schwartz skrev:

Og der har vi deg igjen som tar alt bokstavelig. Off topic, men hva jobber du med?

Hahahaha, jeg jobber i musikkbransjen! Så jeg vet veldig godt at jenta ikke er og ikke kommer til å bli en eksepsjonell, teknisk sanger som Celine Dion. Hyggelig jente, litt høylytt å jobbe med, men absolutt ikke "den nye Celine Dion". 😂 Men takk for latteren 👍

• Liker 5
Gjest Kristina S.
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hahahaha, jeg jobber i musikkbransjen! Så jeg vet veldig godt at jenta ikke er og ikke kommer til å bli en eksepsjonell, teknisk sanger som Celine Dion. Hyggelig jente, litt høylytt å jobbe med, men absolutt ikke "den nye Celine Dion". 😂 Men takk for latteren 👍

Ok da har du peiling, og gir en grunn til den hysteriske reaksjonen din. Lurte jo på hvorfor du tok sånn på vei.

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du jobber i musikkbransjen og vet dermed at hun aldri vil bli en teknisk sanger? Jaha ja, er alle som jobber i musikkbransjen like skarpe som deg? 🤭 Regner med det, med tanke på all den drittmusikken som produseres. 

Anonymkode: 5c6ae...544

• Liker 2
Skrevet
5 timer siden, Kristina Schwartz skrev:

Ok da har du peiling, og gir en grunn til den hysteriske reaksjonen din. Lurte jo på hvorfor du tok sånn på vei.

AB kunne vært en tanntekniker for alt vi vet, men å jobbe i "musikkbransjen" gir ikke så mye kred akkurat. 

Anonymkode: 5c6ae...544

• Liker 2
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Årets første gåsehud av Ulrikke ❤️🙂 

Anonymkode: 2ec02...e8f

Så enig, så sendingen fra i går nå! Fikk gåsehud, denne var bra🙌🎉

• Liker 2
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva syns dere om Hege Bjerk sin låt da? 

Anonymkode: cc321...0eb

Er hun den eneste så langt som har sunget på norsk? Sangen er grei nok, men har ikke tro på den ute i Europa.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, NordicViking skrev:

Er hun den eneste så langt som har sunget på norsk? Sangen er grei nok, men har ikke tro på den ute i Europa.

Nei, Sie Gubba sang iallefall på norsk. Mulig det var noen flere også. 

Skrevet

Tror det står mellom raylee og Ulrikke. Tror også raylee sin sang er lettere å huske for seerne i Europa, de får jo kun hørt sangen en gang. Da tror jeg ulrikke sin forsvinner litt i ballade-mengden.

Anonymkode: b5da8...0dc

Skrevet
På 2.2.2020 den 17.52, AnonymBruker skrev:

Tror det står mellom raylee og Ulrikke. Tror også raylee sin sang er lettere å huske for seerne i Europa, de får jo kun hørt sangen en gang. Da tror jeg ulrikke sin forsvinner litt i ballade-mengden.

Anonymkode: b5da8...0dc

Helt enig med deg. Tror det står mellom Raylee og Ulrikke.

Anonymkode: 09aab...ab3

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Helt enig med deg. Tror det står mellom Raylee og Ulrikke.

Anonymkode: 09aab...ab3

Henger meg på her :)

Skrevet

Syns dere om Liza med I am gay? Ikke sånn musikk jeg oppsøker til vanlig, men den er så catchy at jeg klarer ikke stoppe å høre på den. Fått den helt på hjernen. 🤯

Anonymkode: fe6db...ad0

• Liker 1
Skrevet

Jeg håper det står mellom Rein, Raylee og Ulrikke. Synes egentlig alle tre er gode representanter. Ulrikke har absolutt den beste sangen og stemmen, men er usikker på publikumsstemmer med den. Med Rein tror jeg det blir som i fjor, mange seerstemmer og lite fra jury! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...