AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #1 Skrevet 5. januar 2020 Har litt mer tro på denne enn tv3s versjon. Er det mulig å se serien på lineær TV, eller -må- jeg registrere meg på tv2 Sumo..? Anonymkode: da153...823 3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #2 Skrevet 5. januar 2020 Positivt overrasket! Synes denne virker mer spennende enn viaplay sin versjon. Anonymkode: aa459...52d 6
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #4 Skrevet 5. januar 2020 Mange pene jenter, men ingen kjekke gutter jo🤷🏼♀️ Mye selvtillit samlet på en plass. Morten gjør allerede en bedre jobb enn Damli, men jeg savner kommentatoren(vet det var mange som irriterte seg over han i fjor, men jeg ELSKET den humoren😂). Anonymkode: 2dbad...74a 12
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #5 Skrevet 5. januar 2020 Når begynner det og hvor kan jeg se det? Anonymkode: f11ee...5f4
Wera1 Skrevet 5. januar 2020 #6 Skrevet 5. januar 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mange pene jenter, men ingen kjekke gutter jo🤷🏼♀️ Mye selvtillit samlet på en plass. Morten gjør allerede en bedre jobb enn Damli, men jeg savner kommentatoren(vet det var mange som irriterte seg over han i fjor, men jeg ELSKET den humoren😂). Anonymkode: 2dbad...74a Jeg synes guttene var kjekke også, jeg! Eskild, Ali og Johannes(?) var ganske fine og se på 3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #7 Skrevet 5. januar 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når begynner det og hvor kan jeg se det? Anonymkode: f11ee...5f4 21:30 på tv2 livstil eller nå på tv2sumo Anonymkode: 4b26a...59d
Gjest loveli Skrevet 5. januar 2020 #8 Skrevet 5. januar 2020 (endret) Å Gud.., så mye selvtillit. Greit at man er fornøyd med seg selv, men er utseendet virkelig så viktig for unge folk i dag? Skulle ønske det kom et program der folk valgte hverandre i blinde via humor, fremtidsplaner, engasjemenr, hobbyer... Men uansett, programmet virker 1000 ganger mer ordentlig ut i denne versjonen enn i det syrefargede huset med den forferdelig irriterende fortellerstemmen. Endret 5. januar 2020 av loveli
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #9 Skrevet 5. januar 2020 Tok meg selv i å tenke at flere av guttene så/virket homofile... jada, alle homofile er ikke feminine, men den første tanken var liksom hvor er «mannfolka» hen... Anonymkode: c89df...eb5 8
frk_88 Skrevet 5. januar 2020 #10 Skrevet 5. januar 2020 Er det noen som vet hvorfor? https://www.seher.no/kjendis/love-island-deltaker-trekker-seg/71989266
Gjest loveli Skrevet 5. januar 2020 #11 Skrevet 5. januar 2020 Iselin så sinnsykt mye bedre ut UTEN sminke. Sminken hennes var helt grusom!!
Cuntzilla Skrevet 5. januar 2020 #12 Skrevet 5. januar 2020 Syntes det startet ganske bra, virker som det er bra casting. Sterke personligheter, blir drama av dette. Morsomt at alle jentene er sååå bestevenner nå, men man ser jo at de er vidt forskjellige. Hun fra nord som har operert/sprøytet seg til å se tredve år eldre ut og brukte begrepet "rolig energi" femten ganger kommer til å rive ut håret på hun brasilianske som må snakke engelsk i annenhver setning. Forøvrig morsomt at hun (Thammy?) fikk seg en mann med samme irriterende egenskap. Match made in heaven, som de ville sagt. Morten er topp! Visste ikke han var så høy, det ble nesten litt komisk når de andre sto ved siden av han, det så ut som han var og besøkte hobbiter i badebukser. Fortellerstemmen var ikke så veldig morsom synes jeg, litt platt humor og merkelige referanser (Olav Thon? Søstrene Grene?). Men har troen på dette, falt av TV3-versjonen etter første uka men denne tror jeg kan bli moro. 19
Tonus Skrevet 5. januar 2020 #13 Skrevet 5. januar 2020 Tydelig at de har gjort mange gode grep etter TV3 versjonen. I forrige sesong var alle redd for å snakke sammen omtrent, men her virker det ikke som det skorter på selvtillit eller utadvendt her for å si det sånn. Usikker på om det kan bli varige par med denne casten, men tror det kan bli rimelig bra tv. 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #14 Skrevet 5. januar 2020 10 minutter siden, Tonus skrev: Tydelig at de har gjort mange gode grep etter TV3 versjonen. I forrige sesong var alle redd for å snakke sammen omtrent, men her virker det ikke som det skorter på selvtillit eller utadvendt her for å si det sånn. Usikker på om det kan bli varige par med denne casten, men tror det kan bli rimelig bra tv. Grep og grep fru blom, mange av deltakerne er, ihvertfall jentene er venninner av Carina Dahl. Anonymkode: 757a7...f1f 4
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #15 Skrevet 5. januar 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Grep og grep fru blom, mange av deltakerne er, ihvertfall jentene er venninner av Carina Dahl. Anonymkode: 757a7...f1f Hvordan vet du det? Anonymkode: 4b26a...59d 3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #16 Skrevet 5. januar 2020 Jeg er overrasket over hvor fjortis Morten Hegseth framstår. Han er altfor gammel til å stå å fnize med jentene og informere om at han er høy og har brune øyne når jentene sier at de liker det. Og hva skjedde med mannfolkene? Er mer en en av dem over 175 cm høy? Anonymkode: 1cefc...e8c 9
Globe98 Skrevet 5. januar 2020 #17 Skrevet 5. januar 2020 Veldig spent på denne sesongen, vet godt hvem hun ene er : )
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #18 Skrevet 5. januar 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er overrasket over hvor fjortis Morten Hegseth framstår. Han er altfor gammel til å stå å fnize med jentene og informere om at han er høy og har brune øyne når jentene sier at de liker det. Og hva skjedde med mannfolkene? Er mer en en av dem over 175 cm høy? Anonymkode: 1cefc...e8c Det er mer Morten som er drithøy, tror han er rundt 2 meter høy. Anonymkode: 757a7...f1f 4
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #19 Skrevet 5. januar 2020 Hvem er det som har fortellerstemmen? Det er jo offentlig info at Iain Stirling er stemmen i uk-versjonen og at han er en kjent komiker bla. Men noen som vet hvem det er i den norske 2020? Anonymkode: 55cf4...64a
Globe98 Skrevet 5. januar 2020 #20 Skrevet 5. januar 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvem er det som har fortellerstemmen? Det er jo offentlig info at Iain Stirling er stemmen i uk-versjonen og at han er en kjent komiker bla. Men noen som vet hvem det er i den norske 2020? Anonymkode: 55cf4...64a Egil Andreas Skurdal
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå