Gå til innhold

Love Island Norge 2020

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har litt mer tro på denne enn tv3s versjon. Er det mulig å se serien på lineær TV, eller -må- jeg registrere meg på tv2 Sumo..? 

Anonymkode: da153...823

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Positivt overrasket! :) Synes denne virker mer spennende enn viaplay sin versjon.

Anonymkode: aa459...52d

• Liker 6
Skrevet

Gleder meg til å se ikveld!

AnonymBruker
Skrevet

Mange pene jenter, men ingen kjekke gutter jo🤷🏼‍♀️ Mye selvtillit samlet på en plass. 

Morten gjør allerede en bedre jobb enn Damli, men jeg savner kommentatoren(vet det var mange som irriterte seg over han i fjor, men jeg ELSKET den humoren😂).

Anonymkode: 2dbad...74a

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Når begynner det og hvor kan jeg se det? 

Anonymkode: f11ee...5f4

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange pene jenter, men ingen kjekke gutter jo🤷🏼‍♀️ Mye selvtillit samlet på en plass. 

Morten gjør allerede en bedre jobb enn Damli, men jeg savner kommentatoren(vet det var mange som irriterte seg over han i fjor, men jeg ELSKET den humoren😂).

Anonymkode: 2dbad...74a

Jeg synes guttene var kjekke også, jeg! Eskild, Ali og Johannes(?) var ganske fine og se på 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når begynner det og hvor kan jeg se det? 

Anonymkode: f11ee...5f4

21:30 på tv2 livstil eller nå på tv2sumo :)

Anonymkode: 4b26a...59d

Gjest loveli
Skrevet (endret)

Å Gud.., så mye selvtillit. Greit at man er fornøyd med seg selv, men er utseendet virkelig så viktig for unge folk i dag? Skulle ønske det kom et program der folk valgte hverandre i blinde via humor, fremtidsplaner, engasjemenr, hobbyer...

Men uansett, programmet virker 1000 ganger mer ordentlig ut i denne versjonen enn i det syrefargede huset med den forferdelig irriterende fortellerstemmen.

Endret av loveli
AnonymBruker
Skrevet

Tok meg selv i å tenke at flere av guttene så/virket homofile... jada, alle homofile er ikke feminine, men den første tanken var liksom hvor er «mannfolka» hen... 

Anonymkode: c89df...eb5

• Liker 8
Gjest loveli
Skrevet

Iselin så sinnsykt mye bedre ut UTEN sminke.

Sminken hennes var helt grusom!!

Skrevet

Syntes det startet ganske bra, virker som det er bra casting. Sterke personligheter, blir drama av dette. Morsomt at alle jentene er sååå bestevenner nå, men man ser jo at de er vidt forskjellige. Hun fra nord som har operert/sprøytet seg til å se tredve år eldre ut og brukte begrepet "rolig energi" femten ganger kommer til å rive ut håret på hun brasilianske som må snakke engelsk i annenhver setning. Forøvrig morsomt at hun (Thammy?) fikk seg en mann med samme irriterende egenskap. Match made in heaven, som de ville sagt.

Morten er topp! Visste ikke han var så høy, det ble nesten litt komisk når de andre sto ved siden av han, det så ut som han var og besøkte hobbiter i badebukser. Fortellerstemmen var ikke så veldig morsom synes jeg, litt platt humor og merkelige referanser (Olav Thon? Søstrene Grene?). 

Men har troen på dette, falt av TV3-versjonen etter første uka men denne tror jeg kan bli moro.

• Liker 19
Skrevet

Tydelig at de har gjort mange gode grep etter TV3 versjonen. I forrige sesong var alle redd for å snakke sammen omtrent, men her virker det ikke som det skorter på selvtillit eller utadvendt her for å si det sånn. Usikker på om det kan bli varige par med denne casten, men tror det kan bli rimelig bra tv.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, Tonus skrev:

Tydelig at de har gjort mange gode grep etter TV3 versjonen. I forrige sesong var alle redd for å snakke sammen omtrent, men her virker det ikke som det skorter på selvtillit eller utadvendt her for å si det sånn. Usikker på om det kan bli varige par med denne casten, men tror det kan bli rimelig bra tv.

Grep og grep fru blom, mange av deltakerne er, ihvertfall jentene er venninner av Carina Dahl.

Anonymkode: 757a7...f1f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Grep og grep fru blom, mange av deltakerne er, ihvertfall jentene er venninner av Carina Dahl.

Hvordan vet du det?

Anonymkode: 4b26a...59d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er overrasket over hvor fjortis Morten Hegseth framstår. Han er altfor gammel til å stå å fnize med jentene og informere om at han er høy og har brune øyne når jentene sier at de liker det. Og hva skjedde med mannfolkene? Er mer en en av dem over 175 cm høy?

Anonymkode: 1cefc...e8c

• Liker 9
Skrevet

Veldig spent på denne sesongen, vet godt hvem hun ene er : )

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er overrasket over hvor fjortis Morten Hegseth framstår. Han er altfor gammel til å stå å fnize med jentene og informere om at han er høy og har brune øyne når jentene sier at de liker det. Og hva skjedde med mannfolkene? Er mer en en av dem over 175 cm høy?

Anonymkode: 1cefc...e8c

Det er mer Morten som er drithøy, tror han er rundt 2 meter høy.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvem er det som har fortellerstemmen? Det er jo offentlig info at Iain Stirling er stemmen i uk-versjonen og at han er en kjent komiker bla. Men noen som vet hvem det er i den norske 2020?

Anonymkode: 55cf4...64a

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem er det som har fortellerstemmen? Det er jo offentlig info at Iain Stirling er stemmen i uk-versjonen og at han er en kjent komiker bla. Men noen som vet hvem det er i den norske 2020?

Anonymkode: 55cf4...64a

Egil Andreas Skurdal

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...