Gå til innhold

Ble angrepet av en ånd i dag tidlig i sengen.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lå i halvsøvne i sengen i dag tidlig og plutselig kjente jeg at noen trykte meg hardt ned i madrassen og rev i meg. Hylte og ropte SLIPP MEG, og da stoppet det helt. Da jeg reiste meg opp i sengen, satt det en kvinne med hvit, gammeldags kjole og bare så på meg med et tomt blikk. Halsen hennes var skåret over. Hun satt på kontorstolen borte ved skrivebordet, jeg skvatt så sinnsykt og da jeg kastet dynen ut av sengen og bort på henne, var hun helt borte.

Da jeg gikk inn på badet så jeg henne i indre mentale bilder, jeg følte sterkt at hun koblet seg inn i hodet mitt og jeg så henne trille sittende i kontorstolen med utstrakt hånd og store, gule øyner helt frem til baderomsdøren. Fant to bilder på nettet som ligner veldig på hvordan hun så ut. Men hun var ikke der da jeg gikk ut. 

Har hørt litt rare lyder i huset nå og da, men aldri sett noe i huset før nå. Bor alene, ingen som vil tro meg hvis jeg snakker med familien min om dette. :( Kan jeg kontakte noen som kan ta inn stemningen i huset og så evt bestille husrens? Tar de betalt for å sjekke, eller bare selve husrensen?

zitkalasar.jpg

3_1909.jpg

Anonymkode: c36ae...c85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror du heller bør sjekke inn på psykiatrisk

Anonymkode: 43b3a...635

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, jeg er frisk. Vet både hvilket år vi er i og dato, tror du jeg er sprø eller?

Anonymkode: c36ae...c85

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du røyka noe du ikke bør?

Anonymkode: 911de...858

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om du har opplevd en søvnparalyse med hallusinasjoner. Følelsen av å bli trykket ned i madrassen er vanlig da.

Er du stresset, eller sovet dårlig i det siste? Noen opplever dette uten at det er noen grunn til det. Selv opplever jeg det i perioder med dårlig søvn. Da er det gjerne samboer som kveler meg og presser meg ned i madrassen. Når jeg endelig klarer å få satt meg opp er han borte.

Anonymkode: db217...34e

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som slike sinnsyke drømmer jeg bruker å ha. Går du på noen medisiner? Jeg opplevde like skremmende ting da jeg måtte ta paralgin forte etter operasjon😆 Det er helt virkelig, å man er jo våken liksom, er fryktelig skremmende.

Anonymkode: 5b64e...8d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du stresset, eller sovet dårlig i det siste? Noen opplever dette uten at det er noen grunn til det. Selv opplever jeg det i perioder med dårlig søvn. Da er det gjerne samboer som kveler meg og presser meg ned i madrassen. Når jeg endelig klarer å få satt meg opp er han borte.

Hmm, har sovet dårlig i det siste ja. Du tror ikke hun er virkelig? Er redd hun dukker opp i kveld også. :( 

Anonymkode: c36ae...c85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hmm, har sovet dårlig i det siste ja. Du tror ikke hun er virkelig? Er redd hun dukker opp i kveld også. :( 

Anonymkode: c36ae...c85

Nei, ikke i det hele tatt. Det som er ekkelt med søvnparalyse er at man virkelig ikke klarer å skille det man "drømmer" fra virkeligheten. Jeg husker mine hallusinasjoner fra søvnparalyse klarere enn det meste annet, og det føles så utrolig ekte.

Følelsen av å bli presset ned kommer også fra at hodet ditt er i gang med å våkne, uten at kroppen har begynt å våkne. 

Hvis det skjer igjen, så vet du at det ikke er ekte. Det hjelper meg. 

Anonymkode: db217...34e

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontakt noen som vet hvordan en sender ånder inn i lyset. 🙂  

Anonymkode: 4ae81...013

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke undersøke litt historien til stedet du er på nå? For moro skyld såklart.. 👻

Anonymkode: 37bd8...44d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hmm, har sovet dårlig i det siste ja. Du tror ikke hun er virkelig? Er redd hun dukker opp i kveld også. :( 

Anonymkode: c36ae...c85

Det høres ut som søvnparalyse. Hun er ikke virkelig, men det er helt jævlig når det står på. Hadde søvnpaealyse selv en gang, og da var jeg redd for å sove i ukesvis etterpå.

Anonymkode: 4433a...d2e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror deg. Jeg har opplevd lignende syke hendelser selv. Trodde det bare var meg. Men kom i snakk med naboen som bor i samme bygg, og vi kom til å snakke om rare lyder, osv. Plutselig forteller han meg at noe sykt skjedde en natt. Jeg spurte hva da, og det har fortalte meg det, det var skremmende likt det jeg så og følte. Dette skjedde ikke samme natt, men først hos han og natta etter, hos meg. I ettertid var jeg redd for å oppleve det samme igjen, men nå er det snart ett år siden og ingenting har skjedd etter det. 

Anonymkode: a806c...1ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har hatt søvnparalysemange utallige mange ganger. Etter hvert så forstår man at det er det som oppstår og man lærer seg teknikk på hvordan man kommer ut av det, man må bare slappe av og la det gå sin gang, da slipper det raskere taket og blir ikke så voldsomt. Det er ubehagelig, men nå er det ikke lengre kjempe ubehagelig som det var i starten, fordi jeg vet hva det er og hjernen min kobler på at det er det som skjer :)

Jeg gjør/forteller meg selv slik:

Det er ikke farlig, bare kropp og hodet som spiller deg et puss. 

Prøver å slappe av i kroppen og la det som kommer komme

Tenk, Åh er det dette som kommer igjen, jaja jeg får bare slappe av og la det gå sin gang, det går da over.

Anonymkode: 76c74...29a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har hatt søvnparalysemange utallige mange ganger. Etter hvert så forstår man at det er det som oppstår og man lærer seg teknikk på hvordan man kommer ut av det, man må bare slappe av og la det gå sin gang, da slipper det raskere taket og blir ikke så voldsomt. Det er ubehagelig, men nå er det ikke lengre kjempe ubehagelig som det var i starten, fordi jeg vet hva det er og hjernen min kobler på at det er det som skjer :)

Jeg gjør/forteller meg selv slik:

Det er ikke farlig, bare kropp og hodet som spiller deg et puss. 

Prøver å slappe av i kroppen og la det som kommer komme

Tenk, Åh er det dette som kommer igjen, jaja jeg får bare slappe av og la det gå sin gang, det går da over.

Anonymkode: 76c74...29a

glemte å si at i starten så hadde jeg også hallusinasjoner , men etter hvert så ga de seg og jeg opplevde kun lammelsen om du forstår 🙂

Anonymkode: 76c74...29a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det høres ut som søvnparalyse. Hun er ikke virkelig, men det er helt jævlig når det står på. Hadde søvnpaealyse selv en gang, og da var jeg redd for å sove i ukesvis etterpå.

Anonymkode: 4433a...d2e

Opplevde noe rart her en dag. Hadde nesten ikke sovet på 2 døgn, lå og slappet av. Plutselig fikk jeg en følelse av å være på vei til å svime av, samtidig som jeg hørte noe "rar" musikk. Men rett før jeg ble borte, gled jeg sakte men sikkert tilbake til virkeligheten og alt ble normalt igjen.

Anonymkode: 4ee0d...a81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.1.2020 den 17.33, AnonymBruker skrev:

Hmm, har sovet dårlig i det siste ja. Du tror ikke hun er virkelig? Er redd hun dukker opp i kveld også. :( 

Anonymkode: c36ae...c85

Hold oss oppdatert ! 

Bor du i et gammelt hus? Eller en tomt hvor det har vært bygget på langt tilbake ?

 

synes kvinnen på bildet så veldig indiansk ut

Anonymkode: ceb0c...a6a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...