Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Mamsen kjøpte en sånn. Visste ikke at det var den som hadde blitt så heftig debattert her :ler: Skal jammen kjøpe meg en sånn i morgen

Videoannonse
Annonse
Gjest Cerise
Skrevet

Titta: jeg har seriøst letet hele bergen sentrum rundt uten å finne den... i går fant jeg den endelig på hjemstedet mitt, er på ferie noen dager. Er kjempehappy og godt fornøyd så langt, lurer på å hamstre med meg et par flasker herfra. tipper jeg kommer til å bli avhenging av denne kremen rimelig raskt altså :)

Gjest Lilly16 ii
Skrevet

Jeg har ikke mye erfaring med selvbrunere, og derfor spør jeg... Hvordan blir det når man slutter å bruke den? Jeg har jo sett slik spraytan "på vei av" folk, og det blir veldig skjoldete... Blir selvbruner sånn også? Jeg har jo lyst til å prøve den hvis den er så fantastisk som dere sier, men jeg ønsker jo ikke akkurat å bruke den for "resten av livet" heller.

Gjest Morti
Skrevet

Synes fargen "falmer" litt etter litt, det er mest bena da...etter to tre dager trenges en ny runde om du vil forsette, og hvis ikke... fargen vaskes bort enkelt nok, det er helt greit. Det er ikke som spraytan produktene i det hele tatt! Anbefales!

Skrevet

jeg har ikke blitt falmete, men så er det sol ute og man får farge i tillegg også da.

også bruker jeg den litt sånn her og der rett og slett fordi fuktighetskremen fungerer veldig godt på huden min.

dette er jo faktisk en fuktighetskrem med litt selvbruner i, ikke en selvbruner med litt fuktighet i, så den kan ikke sammenlignes med vanlige selvbrunere slik jeg opplever den ihvertfall.

Skrevet

Var innom Vita i Porsgrunn i dag, og der fikk jeg vite at den er utsolgt fra fabrikken! :o

Tok meg en runde rundt for å kikke likevel, men fant den ikke... :(

Selv om dette er en mild selvbruner, så kommer jeg til å peele huden først (da holder fargen lenger).

Og husk å bruke solkrem da, for selv om du ser brun ut, så steiker sola. :wink:

Aline: bruker du den mørkeste?

Hvis det er noen som vet hvor de har den i Oslo/Lørenskog, så si gjerne i fra. :wink:

Gjest jegvethvor
Skrevet

jepp bor du i oslo lørenskog området så har de den på stovner ultra og bryn ultra hvertfall. hørte på henns og kappahl og cubus på disse sentrene men fikk beskjed om at de kun har den på ultra. løp å kjøøøp;)

Gjest Formosiss
Skrevet

Jeg får farge alle andre steder enn på leggene. Har fine og gyldne fotblad, knær og lår - men hvite legger :-s

Skrevet

Aline: bruker du den mørkeste?

Hvis det er noen som vet hvor de har den i Oslo/Lørenskog, så si gjerne i fra. :wink:

jeg aner ikke om det er den mørke eller den lyse jeg, fant den på kiwi på grønland, og det var bare en type her så jeg tok den som var. og har ikke lagt merke til om det står noe på den om mørk eller lys... :oops:

så, de har den ihvertfall på kiwi på grønland, den som ligger i grønlandsleiret nesten borte ved politistasjonen, altså ikke den som ligger rett ved torget.

Gjest Xavia
Skrevet
Har fine og gyldne fotblad,

Er fotblad over eller under føttene? :klø:

Gjest Vinga
Skrevet

Jeg lette etter denne i går, men den var utsolgt overalt. :-? Populær tydeligvis, håper det verste rushet legger seg snart, så jeg også kan få kloa i en flaske... :ler:

Gjest Formosiss
Skrevet

Er fotblad over eller under føttene? :klø:

Ops. jeg var nok litt trøtt når jeg skrev den der.

Mente selvfølgelig at føttene og lårene er fine og brune, mens at leggene fortsatt er kritthvite :-/

(Redigert fordi jeg nok var trøtt når jeg skrev svaret også ;-)

Skrevet

Nå har jeg også endelig funnet den etter å ha pløyet gjennom x antall butikker..... Fant den på OBS butikk, og måtte rake med meg to flasker:) Gleder meg til å se hvordan den virker!! Jeg har den mørkeste fargen...

Gjest siri piri
Skrevet

Jeg kjøpte på Maxi Bjølsen. Der hadde de plenty i går i alle fall, både lys og mørk :)

Gjest gjest1
Skrevet

Jippi! Nå fikk jeg også tak en en flaske. Som jeg har ventet på det! De hadde fått inn noen få flasker på Freeman på Galleriet (Bergen). Jeg grabbet til meg den siste mørke, men det var 4-5 lyse igjen.

Ifølge damen i butikken hadde de solgt noe voldsomt av den igår :)

Gjest Vinga
Skrevet

Jeg gikk også tak i i dag, den mørke varianten.

Gleder meg til å teste i morra kveld!

(Får gjester i kveld, så kanskje litt uhøflig å si: "Nei, nå må alle gå og legge seg, for jeg skal teste en krem jeg kjøpte i dag og som jeg er så spent på!")

Skrevet
Jeg gikk også tak i i dag, den mørke varianten.

Gleder meg til å teste i morra kveld!

(Får gjester i kveld, så kanskje litt uhøflig å si: "Nei, nå må alle gå og legge seg, for jeg skal teste en krem jeg kjøpte i dag og som jeg er så spent på!")

du trenger ikke vente, den er ikke som med selvbruningskremer som må tørke i så og så lang tid før du kan kle på deg eller bevege deg.

jeg bruker den som en vanlig fuktighetskrem, altså smører på ren hud, lar den trekke inn, altså kler ikke på meg sekundet etter. men venter ikke lenge, tar det som en del av morgenstellet.

har ikke fått farget noe på klærne likevel.

Gjest Vinga
Skrevet

Greit å vite, takk for tipset aline.

Likevel, jeg venter til i morra kveld. Har en liten gutt på 2 1/2 som snart våkner etter luren sin, og han kan finne på mange ulovlige sprell mens mamma er opptatt på badet... :wink:

Gjest gjest1
Skrevet

Jippi! Jeg også fikk tak i den i dag! Når jeg så den sto i hylla på Rimi fikk jeg nesten sjokk, etter å ha trålet Vita, HM osv.

Gleder meg til å prøve den etter dusjen i morgen tidlig. Kusina mi hadde brukt den og hun hadde virkelig fått farge, skikkelig fint.

Skrevet

Jeg har ogsaa faat tak i den naa. :wink:

Fikk beskjed om at den moerke var utsolgt og at den ikke kom tilbake igjen, men fant den moerke, etter at jeg kjoepte den lyse saa klart...

Har ikke proevd den moerke enda, men synes ikke jeg fikk saa veldig synlig brunfarge. Husk paa aa ikke ha paa lyse klaer, den smitter av. Men det gikk av med vann!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...