Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har brukt den en liten stund, har fått kledelige gyldne legger. Men man KAN få skjolder om man ikke smører den godt ut.... tro meg. ;)

HAr vært tøff og tatt pittelitt i ansiktet, etter vanlig daglig hudpleie. Synes det var veldig ok, for det er lettere å få den jevn enn vanlig selvbruner.

Resultat får man først etter et par-tre ganger.

God lukt! Anbefales!

Sa jeg at det PLASKREGENER utenfor vinduet mitt? Sommeren i Bergen er over, den var på torsdag ( 2 timer), men jeg var dessverre og handlet akkurat da.... :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er veldig fornøyd med den ihvertfall, den gir litt og litt farge, men farger ikke av på klær.

smører meg etter dusjen på morgenen, så lar jeg den tørke mens jeg gjør andre ting i en halvtime eller rundt der før jeg kler på meg vanlige klær og vips, så er det ikke noe problem! :)

har prøvd litt i ansiktet i dag da, selv om jeg egentlig er fin og småbrent fra helga, men likevel.

Gjest Cerise
Skrevet

finner den fremdeles ikke i bergen (sentrum)..på vita er de konstant utsolgt, sier de skal få den inn igjen på onsdag *utålmodig*

Skrevet

Jeg har også prøvd denne kremen og er veldig fornøyd! Den har en god lukt og fargen kommer sakte men sikkert etter en stund. Anbefales!

PS! Jeg fant forresten min på en Meny butikk - husker ikke helt hvilken...

Skrevet
jeg er veldig fornøyd med den ihvertfall, den gir litt og litt farge, men farger ikke av på klær.  

smører meg etter dusjen på morgenen, så lar jeg den tørke mens jeg gjør andre ting i en halvtime eller rundt der før jeg kler på meg vanlige klær og vips, så er det ikke noe problem!  :)  

har prøvd litt i ansiktet i dag da, selv om jeg egentlig er fin og småbrent fra helga, men likevel.

Peeler du deg før du tar den på? Hver gang? Jeg har hatt på meg St. Tropez selvbruningsskum som holder på å forsvinne nå, men jeg vil ikke peele bort denne...

Jeg fant den forresten på mega, men de var selvsagt utsolgt :o Har hørt på et parfymeri, og de hadde bestilt den inn, så jeg skal kjøpe den i morgen :) Bruker dere den mørke eller lyse typen?

Skrevet

jeg peeler ikke i det hele tatt jeg før jeg tar den på, dusjer bare vanlig og smører så på.

siden det ikke er en vanlig selvbruner, så fant jeg ut at jeg gjorde det sånn. og det har ikke blitt noe falmete hos meg.

Skrevet

Ok, da prøver jeg det jeg også. (de hadde tatt den inn igjen på mega, så jeg fikk kjøpt den når jeg var der for å handle for en liten stund siden :hoppe: )

Gjest Devana i.i.
Skrevet

Vel, da har jeg også gått til innkjøp av denne bodylotionen, den var kjempefin! Men...Det ble bittelitt skjoldete. Hvor lenge venter dere før dere kler på dere etter å ha smurt på?

Gjest Lilleulv i.i.
Skrevet

Jeg er kjempe, kjempefornøyd med denne!! :D

Skrevet

jeg har ikke fått antydning til skjolder, smurte på rett etter dusjen, venter vel alt fra 10 til 30 min før jeg kler på meg.

det står jo ikke noe på den om hvor lenge man bør vente, så jeg bare smører på jeg også fikser jeg alt annet morgenstell etterpå. så det siste jeg gjør er å kle på meg stort sett. :ler:

nå har jeg brukt den i ansiktet noen ganger også, og det går også helt fint.

ikke skjolder eller noe, og fin farge.

men så har det vært sol også nå da, så har stort sett vært litt farget også av solen.

i ansiktet smører jeg meg med ansiktskremen min først da, så venter jeg bittelitt før jeg smører den på over.

venter litt (pusser tenner og litt slikt) så sminker jeg meg etterpå.

går helt fint.

Skrevet

Nå har jeg også fått tak i vidunderkremen. Er veldig fornøyd. Den skjolder ikke på meg heller. Og så har jeg ikke følelsen av å smøre meg med selvbruner. Den er liksom akkurat som en bodylotion. :wink:

Skrevet

Jeg er også fornøyd. Ser ingen skjolder foreløpig i alle fall :) Det eneste negative er at det lukter litt sterkt av selvbruning første dagen, men det går bort etterhvert.

Skrevet

ett annet pluss er at den faktisk er en god fuktighetskrem også!

jeg har blitt litt solbrent og fått litt farge av sola også, men har fortsatt og smøre meg med den på morgenen likevel.

ikke bare blir fargen jevnere og mer intens, men før flasset jeg veldig lett når jeg hadde vært solbrent, sikkert fordi jeg var altfor dårlig til å smøre meg..... nå er det ikke antydning til flassing, huden er så myk og fin. :)

Gjest Coral
Skrevet

Jeg kjøpte den for ca tre uker siden, brukt den ca annen hver dag siden og gir en fin og gylden farge. Syns den lukter deilig bodylotion, og ikke typisk selvbruningslukt. :wink: Også god til å bygge opp fargen gradvis. Jeg har den mørkeste.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har også endelig funnet den. Har bare smurt armene, men de virker brunere allerede (etter et par timer), og det lukter ingenting :) Jeg kjøpte den for medium-mørk hud, for jeg får som oftest lite farge av selvbrunere.

Gjest KG-gjest
Skrevet
Jeg kjøpte den for ca tre uker siden' date=' brukt den ca annen hver dag siden og gir en fin og gylden farge. Syns den lukter deilig bodylotion, og ikke typisk selvbruningslukt. :wink: Også god til å bygge opp fargen gradvis. Jeg har den mørkeste.[/quote']

Hvilken bruker du?

Falt litt av her i løpet av tråden :oops: ....den var så lang... Trådstartdet startet med Nivea kremen men noen begynte å snakke om Natursan kremen...

Syns denne som du hadde hørtes så bra ut!! :wink:

Gjest Coral
Skrevet

Den fra Natursan, jeg glemte visst å skrive det! :wink:

Skrevet

Jeg tror det bare er Natusan som har...

Gjest KG-gjest
Skrevet

Tusen takk for kjapr svar!

Blir nok denne kremen på meg om litt tenker jeg! :wink:

Gjest gjest1
Skrevet

Sukk. Finner den ikke noen steder jeg.. Noen som har funnet den i Bergen? Er jo utsolgt overalt! :veldigsur: Jeg vil også bli brun!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...