AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #1 Del Skrevet 4. januar 2020 Jeg har nå kjøpt meg en ny bil, en Honda hrv 2017 mod men når jeg setter ting i sigarettenneren/strømuttaket så kuttes all strøm når jeg skrur av bilen. Er det en måte jeg kan justere dette på? Jeg må ofte bruke strømuttaket/sigarettenneren til å lade ting eller å ha kjølebag osv på om jeg skal i en butikk eller andre gjøremål? Min forrige bil var det alltid strøm i strømuttaket/sigarettenneren, så om dette ikke lar seg gjøre må jeg bare selge bilen igjen Anonymkode: f2341...c6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #2 Del Skrevet 4. januar 2020 Det er fullt mulig å gjøre noe med. Det er bare til å åpne opp dashbordet, trekke en kabel fra batteriet og inn til dashbordet, så koble den til tenner-uttaket. Husk på sikring på kabelen! Åh, og tips! Sjekk slikt før du kjøper ny bil. Anonymkode: dc3ea...abf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #3 Del Skrevet 4. januar 2020 Det er ganske utrolig hvor forskjellig det er. Har hatt Volvo og Toyota hvor man kunne slå av motor og lys, men ha kupévifte og strøm på. En Honda jeg hadde kunne ha vifte på, men heller ikke strøm. Anonymkode: 596f4...301 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå