Gå til innhold

Syns du Breaking Bad var bra?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Tallla skrev:

Dere som syntes bb var dårlig. Hvilke serier syntes dere er bra? Bare nysgjerrig😊

Jeg likte Exit, Vår tid er nå, Gracie and Frankie for å nevne noen. 

Anonymkode: 716d1...c39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Elseby13

Bb er veldig bra. Jesse er bare en så snill og god gutt.

Dog var det en scene som dro serien ned for min del og det er der far og sønn kommer hjem med hver sin sportsbil. Urg. Tidenes pinligste scene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Elseby13 skrev:

Bb er veldig bra. Jesse er bare en så snill og god gutt.

Dog var det en scene som dro serien ned for min del og det er der far og sønn kommer hjem med hver sin sportsbil. Urg. Tidenes pinligste scene. 

Hva var feil med den scenen?

Anonymkode: dd1eb...de5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Tallla skrev:

Dere som syntes bb var dårlig. Hvilke serier syntes dere er bra? Bare nysgjerrig😊

Jeg vil ikke si at Breaking Bad er dårlig, men meg fenget den virkelig ikke. Har gitt det to forsøk og klarer ikke komme lenger enn til andre sesong før jeg gir opp. 
 

Eksempler på serier jeg har likt/liker er: Six Feet Under, (de første sesongene av) GoT, The Marvelous Mrs. Maisel, Handmaid’s tale, Big Little Lies, Første sesong av True Detective, Parks and recreation, The Crown. 
 

Anonymkode: 7d332...b84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.1.2020 den 17.55, Xftr skrev:

Synes den var helt fantastisk. Noen som har forslag til serier som er like bra ?

Sopranos er ENDA  bedre!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.1.2020 den 20.05, Tallla skrev:

Dere som syntes bb var dårlig. Hvilke serier syntes dere er bra? Bare nysgjerrig😊

Som en annen her også kommenterer, så mener jeg ikke at serien er dårlig. Jeg klarer bare ikke bli hekta på den. Jeg både ser og forstår at det er et godt håndverk, men jeg bare blir ikke interessert.

Jeg liker GoT, American Horror Story, div. true crime (Making a murderer, when they see us, don’t f*** with cats), Stranger things. Generelt ser jeg ikke veldig mye serier, men når jeg finner noe jeg liker, så blir jeg helt hekta, og ser mest mulig fortest mulig.

Hadde faktisk samme opplevelse med Handmaids Tale som med BB. Jeg så en del episoder der også, før jeg gav opp. Jeg forstår at handlingen har en spenning over seg, jeg syns skuespillerne er bra og ser at serien har høy kvalitet. Men jeg bare føler ikke på noe «sug» etter å se neste episode. Jeg blir likegyldig til hva som vil skje videre med karakterene. Og da kjenner jeg at jeg ikke gidder bruke tid på å se mer.

 

Anonymkode: 9d3ea...a5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På ‎05‎.‎01‎.‎2020 den 18.36, 14.09.2019 skrev:

Mr. Robot

Fargo sesong 1

Better call saul (spin off til BB)

Finner kun better call saul på netflix. Takk for tips !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk må lære seg at personlig smak er ikke fakta.

Anonymkode: bef07...574

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎04‎.‎01‎.‎2020 den 13.05, AnonymBruker skrev:

Veldig bra serie, anbefaler også serien Better Call Saul som handler om advokaten før handlingen i Breaking Bad finner sted.

Anonymkode: 1b1d5...ab3

BCS gir oss også mer av Mike, feteste fyren noensinne.

Og Gus Fring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jesse var den jeg hadde størst problemer med, faktisk. Mye røde øyne og blodårer i panna. Slitsomt å se på 

Anonymkode: 9b800...36c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jesse var den jeg hadde størst problemer med, faktisk. Mye røde øyne og blodårer i panna. Slitsomt å se på 

Anonymkode: 9b800...36c

Nokså middelmådig skuespill, ja. Det er det for øvrig mye av i den serien. Hank er selvsagt den beste karakteren, og Walter selv er også bra, men ellers er det stort sett nokså begredelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Folk må lære seg at personlig smak er ikke fakta.

Anonymkode: bef07...574

Er det noen som har hevdet det?

Anonymkode: 716d1...c39

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd å se serien to ganger. Første gang var i 2011/12 en gang tror jeg. Så da 3 episoder uten å bli engasjert i det hele tatt.

Prøvde på nytt nå før jul og kom til episode 2, og klarer bare ikke å synes at det er spennende. Jeg har jo hørt at det skal være så bra, men jeg får ikke til å bli revet med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ca seks år siden jeg binget alt av Breaking Bad. Elsket serien. Definitivt blant det aller beste jeg har sett.

Anonymkode: 5ee71...580

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 timer siden, Ludovica- skrev:

Jeg har prøvd å se serien to ganger. Første gang var i 2011/12 en gang tror jeg. Så da 3 episoder uten å bli engasjert i det hele tatt.

Prøvde på nytt nå før jul og kom til episode 2, og klarer bare ikke å synes at det er spennende. Jeg har jo hørt at det skal være så bra, men jeg får ikke til å bli revet med. 

Ligner litt på min erfaring, men jeg så litt mer. Så første sesong da den var nokså ny, pluss 1-2 episoder av sesong 2 før jeg gav opp. Men de neste årene ble det så mye mas om at dette var «tidenes beste serie». Forsøkte etter hvert å se videre, det ble litt og litt bedre, så vil konkludere med at serien er bra, men ikke noe mer. At så mange mener det er tidenes beste er for meg fullstendig ubegripelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...