Gå til innhold

Syns du Breaking Bad var bra?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hørt så mye forskjellig...likte du den?

Anonymkode: 54fe9...4cb

AnonymBruker
Skrevet

Den er fantastisk.

Anonymkode: 1aef2...f04

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

En av de beste seriene jeg har sett!

Anonymkode: 26496...5ec

• Liker 4
Skrevet

Sett alt 5 ganger 🤤

• Liker 4
Skrevet

Bra, men ikke så utrolig bra som mange skal ha det til. Etter min oppfatning.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Så nesten to fulle sesonger før jeg gav opp. Fikk absolutt ingen følelser for karakterene eller historien. Var helt uinteressert i å se neste episode, og ble bare aldri fanget i handlingen. Til slutt fant jeg ut at jeg ikke gadd å fortsette å se en serie som jeg ikke ble hekta på. 

Men som deg, så har jeg hørt veldig mye forskjellig. Min samboer så hele serien og likte den kjempegodt.

Anonymkode: 9d3ea...a5a

• Liker 6
Skrevet

Definitivt bra 😊

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så nesten to fulle sesonger før jeg gav opp. Fikk absolutt ingen følelser for karakterene eller historien. Var helt uinteressert i å se neste episode, og ble bare aldri fanget i handlingen. Til slutt fant jeg ut at jeg ikke gadd å fortsette å se en serie som jeg ikke ble hekta på. 

Men som deg, så har jeg hørt veldig mye forskjellig. Min samboer så hele serien og likte den kjempegodt.

Anonymkode: 9d3ea...a5a

Vet du hva sånn var det for meg og.. Prøvde å se den dritmange ganger. Men etter jeg hadde dratt meg gjennom 2 sesonger så var jeg faktisk glad i den. Vokste på meg og jeg tror den må det for mange av oss. 

Anonymkode: e2f50...640

Skrevet

Syns den var helt grei. Var et par episoder som var dritt kjedelige. 

AnonymBruker
Skrevet

To kriminelle som tok det ene idiotiske valget etter det andre, og som trengte stadig nye plot-devices for å komme seg videre. Jeg skjønner ikke fascinasjonen.

Anonymkode: 77d7e...0c8

• Liker 7
Skrevet

Synes den er kjempe bra ❤️

• Liker 2
Skrevet

Er en grunn til at den har 9,5 i score på IMDb, har sett den to ganger.  Helt konge!  

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja. En av mine absolutt favoritter! 

Anonymkode: eb235...9d1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Beste serien jeg har sett, og jeg har sett mange😅

Anonymkode: b55c2...23c

• Liker 4
Annonse
Skrevet

En av mine favoritter.

• Liker 2
Skrevet

En av de beste seriene jeg har sett, uten tvil. Jesse Pinkman sniker seg inn i hjertet ❤️

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
13 hours ago, SupaWoman said:

Er en grunn til at den har 9,5 i score på IMDb, har sett den to ganger.  Helt konge!  

Grunnen er antakelig juks eller kampanjer for å få flere sesonger. I de første 4 sesongene ligger de fleste epsiodene på 8 komma noe, men så får plutselig de 4 siste episodene i sesong 5 mange ganger så mange stemmer og opptil en ren tier i snitt.

Anonymkode: 77d7e...0c8

• Liker 1
Gjest UglerIMosen
Skrevet

Ja. En av de bedre seriene jeg har sett. Har sett hele serien 3 ganger fordelt på årene siden den kom, og det er uvanlig for meg å gidde se noe mer enn én gang. 

Gjest UglerIMosen
Skrevet
10 timer siden, Ingveis skrev:

En av de beste seriene jeg har sett, uten tvil. Jesse Pinkman sniker seg inn i hjertet ❤️

Så enig! :hjerte: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...