Gå til innhold

Syns du Breaking Bad var bra?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hørt så mye forskjellig...likte du den?

Anonymkode: 54fe9...4cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En av de beste seriene jeg har sett!

Anonymkode: 26496...5ec

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nesten to fulle sesonger før jeg gav opp. Fikk absolutt ingen følelser for karakterene eller historien. Var helt uinteressert i å se neste episode, og ble bare aldri fanget i handlingen. Til slutt fant jeg ut at jeg ikke gadd å fortsette å se en serie som jeg ikke ble hekta på. 

Men som deg, så har jeg hørt veldig mye forskjellig. Min samboer så hele serien og likte den kjempegodt.

Anonymkode: 9d3ea...a5a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så nesten to fulle sesonger før jeg gav opp. Fikk absolutt ingen følelser for karakterene eller historien. Var helt uinteressert i å se neste episode, og ble bare aldri fanget i handlingen. Til slutt fant jeg ut at jeg ikke gadd å fortsette å se en serie som jeg ikke ble hekta på. 

Men som deg, så har jeg hørt veldig mye forskjellig. Min samboer så hele serien og likte den kjempegodt.

Anonymkode: 9d3ea...a5a

Vet du hva sånn var det for meg og.. Prøvde å se den dritmange ganger. Men etter jeg hadde dratt meg gjennom 2 sesonger så var jeg faktisk glad i den. Vokste på meg og jeg tror den må det for mange av oss. 

Anonymkode: e2f50...640

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To kriminelle som tok det ene idiotiske valget etter det andre, og som trengte stadig nye plot-devices for å komme seg videre. Jeg skjønner ikke fascinasjonen.

Anonymkode: 77d7e...0c8

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en grunn til at den har 9,5 i score på IMDb, har sett den to ganger.  Helt konge!  

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. En av mine absolutt favoritter! 

Anonymkode: eb235...9d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beste serien jeg har sett, og jeg har sett mange😅

Anonymkode: b55c2...23c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 hours ago, SupaWoman said:

Er en grunn til at den har 9,5 i score på IMDb, har sett den to ganger.  Helt konge!  

Grunnen er antakelig juks eller kampanjer for å få flere sesonger. I de første 4 sesongene ligger de fleste epsiodene på 8 komma noe, men så får plutselig de 4 siste episodene i sesong 5 mange ganger så mange stemmer og opptil en ren tier i snitt.

Anonymkode: 77d7e...0c8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UglerIMosen

Ja. En av de bedre seriene jeg har sett. Har sett hele serien 3 ganger fordelt på årene siden den kom, og det er uvanlig for meg å gidde se noe mer enn én gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UglerIMosen
10 timer siden, Ingveis skrev:

En av de beste seriene jeg har sett, uten tvil. Jesse Pinkman sniker seg inn i hjertet ❤️

Så enig! :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...