Gå til innhold

Syns du Breaking Bad var bra?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

13 timer siden, SupaWoman skrev:

Er en grunn til at den har 9,5 i score på IMDb, har sett den to ganger.  Helt konge!  

Om du ser på ratingen av episodene og legger dem sammen så vil ikke serien få 9,5 da får den 8,9

 

Endret av Aragorn ll Elessar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har aldri hørt noen si at den er dårlig.

Anonymkode: 770ed...02c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Ingveis skrev:

En av de beste seriene jeg har sett, uten tvil. Jesse Pinkman sniker seg inn i hjertet ❤️

Jeg likte vennene til Jesse Pinkman enda bedre. Genuine mennesker.

Anonymkode: a312c...698

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Grunnen er antakelig juks eller kampanjer for å få flere sesonger. I de første 4 sesongene ligger de fleste epsiodene på 8 komma noe, men så får plutselig de 4 siste episodene i sesong 5 mange ganger så mange stemmer og opptil en ren tier i snitt.

Anonymkode: 77d7e...0c8

Karakterene som gis til enkeltepisoder og hele serien sett under ett er nok helt adskilte på IMDb. Hvis folk velger å gi toppkarakter fordi slutten løfter deres totalopplevelse av serien så står de jo fritt til det.

Jeg vil si at den er enormt bra. Et spesielt og fengslende drama med mange høydepunkter. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Grunnen er antakelig juks eller kampanjer for å få flere sesonger. I de første 4 sesongene ligger de fleste epsiodene på 8 komma noe, men så får plutselig de 4 siste episodene i sesong 5 mange ganger så mange stemmer og opptil en ren tier i snitt.

Anonymkode: 77d7e...0c8

Det er bare 1 episode som har 10.0 Ozymandias

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av de beste serier jeg har sett. Eneste negative med å ha sett den, er at den har satt standarden for serier fremover. Så har blitt mer kresen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei, jeg taklet ikke han dummingen. Lage problemer bare for å lage problemer. 

Anonymkode: e7f71...cf3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra serie, anbefaler også serien Better Call Saul som handler om advokaten før handlingen i Breaking Bad finner sted. Filmen El Camino er også bra, den handler om Jesse Pinkman etter Breaking Bad.

Anonymkode: 1b1d5...ab3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Aragorn ll Elessar said:

Det er bare 1 episode som har 10.0 Ozymandias

Som er akkurat det jeg skrev.

Anonymkode: 77d7e...0c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Lord Friendzone skrev:

Karakterene som gis til enkeltepisoder og hele serien sett under ett er nok helt adskilte på IMDb. Hvis folk velger å gi toppkarakter fordi slutten løfter deres totalopplevelse av serien så står de jo fritt til det.

Jeg vil si at den er enormt bra. Et spesielt og fengslende drama med mange høydepunkter. 

Holder på med sesong 2... Syns det går så treigt og at det er lenge mellom høydepunkta...ts

Anonymkode: 54fe9...4cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke Prison break mye mye bedre? Der skjer dt mye uventet og har mange høydepunkter og lure knep. Hva er så spennende med breaking bad? Kunne skrevet et resymme på tre linjer...

Anonymkode: 54fe9...4cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

To kriminelle som tok det ene idiotiske valget etter det andre, og som trengte stadig nye plot-devices for å komme seg videre. Jeg skjønner ikke fascinasjonen.

Anonymkode: 77d7e...0c8

Samme her. Har sett alle episodene, men serien var virkelig ikke så bra som mange ville ha det til. En av de mest oppskrytte seriene. 

Anonymkode: c4bb0...3d3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes den var helt fantastisk. Noen som har forslag til serier som er like bra ?

Endret av Xftr
manglet en i :-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Holder på med sesong 2... Syns det går så treigt og at det er lenge mellom høydepunkta...ts

Anonymkode: 54fe9...4cb

Jeg anbefaler ikke å se alt. Jeg gjorde det og angrer, serien ble ikke bedre for min del. Tror at hvis en begynner å se serien og har lave forventninger så får en mer positiv opplevelse, men siden mange sier at den er SÅ bra, så får en naturligvis høye forventninger og ender opp med å bli skuffet, for den er ikke så bra. 

Anonymkode: c4bb0...3d3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så nesten to fulle sesonger før jeg gav opp. Fikk absolutt ingen følelser for karakterene eller historien. Var helt uinteressert i å se neste episode, og ble bare aldri fanget i handlingen. Til slutt fant jeg ut at jeg ikke gadd å fortsette å se en serie som jeg ikke ble hekta på. 

Men som deg, så har jeg hørt veldig mye forskjellig. Min samboer så hele serien og likte den kjempegodt.

De to første sesongene er litt oppvarming mener jeg. Det tar kanskje litt tid for enkelte at serien "setter seg," jeg synes den tok seg opp f.o.m sesong tre. Du fikk aldri se face-off og ozymandias, herregud for et drama. BB bruker mye tid på å bygge opp rundt karakteren og handlingen. Foretrekker BB foran prison break der alt skal skje hele tiden, urk.

Anonymkode: 32bb9...02a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt treig serie, men passer fint i bakgrunn og på late kvelder. Binge BB og deretter Better Call Saul og så El Camino!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes den var kjedelig, ga opp etterhvert. 

Anonymkode: 716d1...c39

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...