Gå til innhold

Kan man kjenne forskjell på lepper med og uten filler?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har naturlige lepper som mange da tror jeg bruker filler i. Nytter ikke at jeg sier at jeg ikke har det. Går det an å kjenne forskjellen? Altså jeg skjønner at man sikkert kjenner ei leppe som er full av filler, men de som ikke går for så stor mengde filler, hvordan vil disse kjennes ut i forhold til en leppe uten noe? 

Anonymkode: 41747...689

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke, men det siste du vil er at folk skal klemme på leppene dine for at du skal bevise at du ikke har noe fillere i dem. Det er mye bakterie og virus og annen dritt på folks fingre som du ikke vil få inn i munnen din. 

Et annet poeng er at hvorfor skal du bevise for noen som helst at du ikke har fillers? Drit i folk som sier sånt. Du vet sannheten og tror de ikke på deg når du svarer en gang at de er naturlige så får de bare ha det så godt.

Anonymkode: 36ab2...e7f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke, men det siste du vil er at folk skal klemme på leppene dine for at du skal bevise at du ikke har noe fillere i dem. Det er mye bakterie og virus og annen dritt på folks fingre som du ikke vil få inn i munnen din. 

Et annet poeng er at hvorfor skal du bevise for noen som helst at du ikke har fillers? Drit i folk som sier sånt. Du vet sannheten og tror de ikke på deg når du svarer en gang at de er naturlige så får de bare ha det så godt.

Anonymkode: 36ab2...e7f

Hadde bedt de ta på hansker ja 🙈

Anonymkode: 41747...689

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, leppene kjennes forskjellig ut med filler. Når det er filler i leppene kjennes det ut som litt mer «harde klumper» eller ikke klumper, men jo klumper... litt vanskelig å forklare men man kan kjenne forskjell. Hvertfall jeg kjenner selv forskjell, men jeg vet ikke om andre hadde kjent det på meg.

Anonymkode: 7754d...e6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Når det er filler i leppene kjennes det ut som litt mer «harde klumper» eller ikke klumper, men jo klumper.

Det hørtes jo ganske kjipt ut å kysse slike lepper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, mannen min som hater filler kjenner ingen forskjell iallefall. Jeg har tatt jevnlig filler og botox i 5 år og han aner det ikke. 

Anonymkode: 91c1c...65d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått spørsmål om jeg har fillers selv etter at de har kysset meg. Synes ikke mine lepper kjennes ut som de har fillers eller ser sånn ut.. men de har vel aldri lagt merke til damer som har en liten mengde fillers i heller..

Anonymkode: ceece...fd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes som regel det er enkelt å se forskjell på naturlig store lepper og filler-lepper. Med filler blir leppene stive og rare, og den naturlige «linja» på leppa ser man at det er noe merkelig med. Skjønner ikke at noen vil holde på med dette, og spesielt ikke de som fyller på så vanvittig mye. Klarer nesten ikke se på dem når de prater eller ler.

Anonymkode: 13841...b6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde bedt de ta på hansker ja 🙈

Anonymkode: 41747...689

Storparten av de som tar på seg hansker kontaminerer de i det de tar dem på og vasker ikke hendene før de gjør det. I tillegg er ingen hansker uten mange mikroskopiske hull, vinyl verre enn nitril. Om du ikke vil få masse dritt inn i munnen, ikke få folk til å ta på leppene dine.

Anonymkode: 36ab2...e7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt noen gutter fortelle at det å kysse lepper med filler, er som å kysse sykkelhjul. 

Anonymkode: 75e0a...6d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har hørt noen gutter fortelle at det å kysse lepper med filler, er som å kysse sykkelhjul. 

Anonymkode: 75e0a...6d7

Hahaha, spesielle gutter du kjenner som driver med sånt😂🙊🤪

Anonymkode: cd8c1...791

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tja, mannen min som hater filler kjenner ingen forskjell iallefall. Jeg har tatt jevnlig filler og botox i 5 år og han aner det ikke. 

Anonymkode: 91c1c...65d

Det er klart han aner det, men han sier ikke noe sikkert for å være grei. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hahaha, spesielle gutter du kjenner som driver med sånt😂🙊🤪

Anonymkode: cd8c1...791

Jeg kjenner dem ikke 🤨

Anonymkode: 75e0a...6d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...