Gå til innhold

Det aller beste tipset for single kvinner...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Stylish24 skrev:

Haha! Kunne ikke vært mer enig. Man skulle tro at kvinnene var bevisst sin egen biologiske klokke, men det er dere ikke. Jeg snakker om en mer "ubevisst" visshet om at man starter å få dårlig tid. For meg virker det som om kvinner først får dårlig tid i starten av tredve årene, fruktbarheten synker allerede ved 28. Er enig i at det er lett å få sex som kvinne, men du vil vel ha litt mer enn kun sex? Helt enig i at egg er dyrt og sæd er..kanskje ikke gratis, men hvertfall billig ;)

Utseende betyr mye for mannen hvis mannen er vedig kjekk selv. Hvor ofte ser du par hvor det er markant forskjell i nivå på utseende? De fleste får noen som er i sin egen liga. Menn kan kanskje få noen som er over de utseendemessig, men da har han gjerne attraktive egenskaper ved seg, som en god utdannelse og jobb.

Det er feil at de indre kvalitetene ikke har noe å si. De indre kvalitetene har MYE å si når man først er tiltrukket av utseende. Men det hjelper ikke å være et kjempegodt menneske hvis man ikke er fysisk attraktiv. Sånn er spillereglene. 

Mange menn (Hele 25% WOOOOOWOWOW!!) får ikke barn fordi de blir valgt til side av kvinnene. Det er menn som er "ufrivillig barnløse" (les: ufrivillig). Det er ikke det at de er kresne. De blir ikke valgt i det hele tatt. Det er også helt feil at mange menn lever "ungkarslivsstilen". Det er et fåtall menn som har mulighet til å ligge rundt med mange. Majoriteten av menn kan ikke det, da de ikke er attraktive nok til at kvinnene er villig til å ha one night stand med dem. Det er gjerne disse mennene du ser. Du ser ikke mannen som er helt gjennomsnittlig, antar jeg. Han er nok mer enn villig til å slå seg til ro. Sikter du deg inn på mennene som er i toppsjiktet, så må du også være en dame i toppsjiktet. Det er krevende.

Du får en helt vanlig fyr ved å være "vanlig pen" jo. Se bare på fødselsratene da! Majoriteten av kvinner får barn. Det er 12.5% (eller 13%? husker ikke helt). Det er hvertfall et fåtall som ikke er "god nok" for menn. Det er mange kvinner som ikke er god nok for de aller mest attraktive mennene, ja, men man kan helt fint få en mann som er "vanlig".

Men dårlig tid til hva? Å få barn? Hadde jeg stresset over det så hadde jeg jo fikset det for lenge siden? Man må ikke ha forhold for barn, men trenger bare sperm.

Ja helt korrekt. Uansett hvor fantastisk man er som kvinne så hjelper det lite om man ikke er dritpen..Menn vil heller ha en sur bitch som forlater dem på sekundet det oppstår problemer enn å ha en som er der for han 100%. Så feks meg da som er gjennomsnittlig (eller dritpen med sminke...) så "får" jeg meg ikke type fordi utseendet mitt ikke er bra nok. Og det gjelder ikke bare de mest attraktive mennene. Menn i hele sjiktet vil ha de peneste damene og da går det ikke opp i opp.

Vi kvinner søker mer helhetlig. Vi ser etter en for livet som er en støtte, en god venn osv så derfor vektlegger vi mange andre ting.

Menn søker noe der og da. Vektlegger personlighet HVIS hun er dritpen. Vil ikke ha noe langvarig, men noe pent å pule på.

Vet du, ang ufrivillige barnløse menn så trodde jeg det samme som deg, at det var synd på dem og de ikke hadde muligheter. De har flust med muligheter men igjen, går kun for utseendet og da glipper seff mulighetene hvis mannen ikke er kjekk. Så disse folka kunne hatt kone og barn hvis de ikke var så god damn kresne.

Jeg får jo ikke en mann som er vanlig når utseendet er det viktigste og kravene menn har er så høye..

Men så mister jeg litt lysten og. Før så romantiserte jeg forhold og så på menn som gode og snille. Var så dum å trodde at menn ville ha ekte kjærlighet..

Anonymkode: 9d76b...b77

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men dårlig tid til hva? Å få barn? Hadde jeg stresset over det så hadde jeg jo fikset det for lenge siden? Man må ikke ha forhold for barn, men trenger bare sperm.

Ja helt korrekt. Uansett hvor fantastisk man er som kvinne så hjelper det lite om man ikke er dritpen..Menn vil heller ha en sur bitch som forlater dem på sekundet det oppstår problemer enn å ha en som er der for han 100%. Så feks meg da som er gjennomsnittlig (eller dritpen med sminke...) så "får" jeg meg ikke type fordi utseendet mitt ikke er bra nok. Og det gjelder ikke bare de mest attraktive mennene. Menn i hele sjiktet vil ha de peneste damene og da går det ikke opp i opp.

Vi kvinner søker mer helhetlig. Vi ser etter en for livet som er en støtte, en god venn osv så derfor vektlegger vi mange andre ting.

Menn søker noe der og da. Vektlegger personlighet HVIS hun er dritpen. Vil ikke ha noe langvarig, men noe pent å pule på.

Vet du, ang ufrivillige barnløse menn så trodde jeg det samme som deg, at det var synd på dem og de ikke hadde muligheter. De har flust med muligheter men igjen, går kun for utseendet og da glipper seff mulighetene hvis mannen ikke er kjekk. Så disse folka kunne hatt kone og barn hvis de ikke var så god damn kresne.

Jeg får jo ikke en mann som er vanlig når utseendet er det viktigste og kravene menn har er så høye..

Men så mister jeg litt lysten og. Før så romantiserte jeg forhold og så på menn som gode og snille. Var så dum å trodde at menn ville ha ekte kjærlighet..

Det er veldig trist å høre ta du har en sånn oppfatning av menn. Det gjør meg vondt å lese. Jeg håper du innerst inne vet at alle menn ikke er sånn. Menn vil også ha ekte kjærlighet. Jeg vil ha det. Kompiser av vil ha/det har det. Men jeg har og hatt lyst til å kose meg. Alt til sin tid. Jeg ser menn som er helt vanlig og sammen med kvinner som er helt vanlig. De fleste finner noen som er på sitt nivå. Du kommer til å finne en for deg også. 

Men og søker noe "helhetlig". Hvertfall hvis du søker en mann som er 28+. Jeg vektlegger laaaaangt mer enn kun utseende når jeg skal ha noe langvarig. Det å være tiltrukket til det fysiske utseende er en forutsetning, ja, men det er også andre elementer som må være på plass. 

Jeg får det ikke til å gå opp at menn er mer kresne enn kvinner. De mennene som er "megakresen" må vel før eller siden innse at de må lempe på kravene for å ikke ende opp som ufrivillig barnløs?

Jeg sender deg en internettklem Anonymbruker! Kjærligheten finnes! Ikke gi opp! 😃 💘

Endret av Stylish24
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Stylish24 skrev:

Det er veldig trist å høre ta du har en sånn oppfatning av menn. Det gjør meg vondt å lese. Jeg håper du innerst inne vet at alle menn ikke er sånn. Menn vil også ha ekte kjærlighet. Jeg vil ha det. Kompiser av vil ha/det har det. Men jeg har og hatt lyst til å kose meg. Alt til sin tid. Jeg ser menn som er helt vanlig og sammen med kvinner som er helt vanlig. De fleste finner noen som er på sitt nivå. Du kommer til å finne en for deg også. 

Men og søker noe "helhetlig". Hvertfall hvis du søker en mann som er 28+. Jeg vektlegger laaaaangt mer enn kun utseende når jeg skal ha noe langvarig. Det å være tiltrukket til det fysiske utseende er en forutsetning, ja, men det er også andre elementer som må være på plass. 

Jeg får det ikke til å gå opp at menn er mer kresne enn kvinner. De mennene som er "megakresen" må vel før eller siden innse at de må lempe på kravene for å ikke ende opp som ufrivillig barnløs?

Jeg sender deg en internettklem Anonymbruker! Kjærligheten finnes! Ikke gi opp! 😃 💘

Alt til sin tid sier du..Også hetser menn kvinner som er single og barnløse og eldre enn 25. Er jo ikke rart når menn flest skal "leve livet" til de er halvveis i livet.

Jeg får det ikke til å gå opp jeg heller den tankegangen de har. De burde jo før eller siden lempe på de sinnsyke kravene sine men de gjør det jo ikke? Istedenfor blir de bitre og legger skylda på alle kvinner.

Det som er trist er jo at den oppfatningen jeg har av menn er det menn som har gitt meg. Å bli servert "Du finner sikkert noen du og" hjelper jo ikke meg i lengden. Det blir bare stakkarslig og jeg tror mindre og mindre på at kjærligheten finnes jo mer jeg leser hva menn mener og tenker og hvilke sinnsyke krav de har.

Det flotte er jo at jo lengre man er singel jo mindre bryr man seg og man finner glede i andre ting. Ja, jeg vil/ville ha forhold jeg og, men får avsmak etterhvert som jeg forstår mer av menns tankegang.

Er man skuffet over å være singel kan man ta turen inn på samlivsforumet og se hva som egentlig venter deg. Utroskap, mann som forlater deg og barna for en hore osv. Det frister liksom ikke.

• Liker 4
Skrevet (endret)
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alt til sin tid sier du..Også hetser menn kvinner som er single og barnløse og eldre enn 25. Er jo ikke rart når menn flest skal "leve livet" til de er halvveis i livet.

Jeg får det ikke til å gå opp jeg heller den tankegangen de har. De burde jo før eller siden lempe på de sinnsyke kravene sine men de gjør det jo ikke? Istedenfor blir de bitre og legger skylda på alle kvinner.

Det som er trist er jo at den oppfatningen jeg har av menn er det menn som har gitt meg. Å bli servert "Du finner sikkert noen du og" hjelper jo ikke meg i lengden. Det blir bare stakkarslig og jeg tror mindre og mindre på at kjærligheten finnes jo mer jeg leser hva menn mener og tenker og hvilke sinnsyke krav de har.

Det flotte er jo at jo lengre man er singel jo mindre bryr man seg og man finner glede i andre ting. Ja, jeg vil/ville ha forhold jeg og, men får avsmak etterhvert som jeg forstår mer av menns tankegang.

Er man skuffet over å være singel kan man ta turen inn på samlivsforumet og se hva som egentlig venter deg. Utroskap, mann som forlater deg og barna for en hore osv. Det frister liksom ikke.

Jeg er mer bevisst på at jeg må forsøke å finne meg noe langvarig snart. Kvinner som er 25 kan helt fint date noen som er 30-33? Jeg dater kvinner på 22 nå som jeg er 28, snart 29. Ingen problem. 

Kvinner generelt kommer langt på datingfronten ved å trene regelmessig, spise rundt, kle seg flatterende og gjøre seg tilgjengelig for menn ( ikke sitt sammenskvist mellom 4-5 venninner når du er ute på byn. Gjør det enkelt å komme i kontakt med deg). Ingen av oss er tilgjengelig for det motsatte kjønn når vi sitter inne foran pc-skjermen på lørdagskvelden! 

Endret av Stylish24
AnonymBruker
Skrevet

Det aller beste tipset for single kvinner:

Anonymkode: 7efea...2a3

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trenger du kilder på det?

Vel, "kildene" er menn som sier at en kvinne som kler seg fint ber om å bli voldtatt. Går hun i figurnære klær så viser hun seg frem men gjør hun det motsatte så er hun "ukvinnelig og maskulin".

I en flott fantasi kan en kvinne gå på gata og smile eller småflørte med menn UTEN at mennene forventer at det betyr sex. Før var dette helt vanlig (nevner før siden menn elsker jo å idolisere fortiden..) men nå....smiler du til en mann og er hyggelig så ender du opp med en som tror at dere skal ha sex. Man kan ikke lenger bare være hyggelig mot menn for de er ikke hyggelig tilbake men ser på det som en slags invitasjon til noe mer.

Igjen, kilde?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, Stylish24 skrev:

Jeg er mer bevisst på at jeg må forsøke å finne meg noe langvarig snart. Kvinner som er 25 kan helt fint date noen som er 30-33? Jeg dater kvinner på 22 nå som jeg er 28, snart 29. Ingen problem. 

Kvinner generelt kommer langt på datingfronten ved å trene regelmessig, spise rundt, kle seg flatterende og gjøre seg tilgjengelig for menn ( ikke sitt sammenskvist mellom 4-5 venninner når du er ute på byn. Gjør det enkelt å komme i kontakt med deg). Ingen av oss er tilgjengelig for det motsatte kjønn når vi sitter inne foran pc-skjermen på lørdagskvelden! 

Som ung og mann, som også går for mye yngre kvinner, kan du umulig sette deg inn i hvordan det oppleves. Skulle gjerne hørt fra menn mellom 35 og 45 her. Hvordan går dere fram når dere viser at dere ønsker noe seriøst, kontra det motsatte? Noen kjennetegn kvinner kan legge merke til? Hva vurderes kvinnen på, detaljer og helhet? Om man er passert 40, vil man da bli sett på som uaktuell for barn og ekteskap? Er alle menn i den alderen med barn fra før, helt ferdig med barn? Er alle menn på Tinder innen den kategorien kun etter noe useriøst, selv om de antyder at de er seriøse? Med min erfaring, så blir det mange spørsmål etterhvert. For jeg kjenner også på dårlig tid, men har ikke lyst til å pushe. Har heller ikke lyst til å gå inni noe med falske forhåpninger. Og orker ikke forsøke å tolke alt hele tiden. Kan man ikke bare finne den «nesten rett» iallfall, og velge hverandre, og få lov til noen år med tosomhet før man blir eldre?...

Anonymkode: 3970e...81d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det aller beste tipset for single kvinner (og menn, og ikke-single) er å ikke stole for mye på intuisjonen. Å "føle" at noe er tilfelle (som at alle menn liker X), fører til fordommer, og når fordommene er negative, fører til det til sinne og frustrasjon og kanskje dårlige valg. Hvis intuisjonen forteller deg at menn på kvinneguiden sier de bare vil ha smekre kvinner på 22, så sjekk! Du har alle verktøyene til rådighet. Anbefaler denne øvelsen:

• Finn innlegg som påstår det du mistenker.
  • Ignorer annenhåndsinfo. Det du vil ha er brukere som forteller hva de krever/ønsker, ikke hva folk tror om andre.
  • Vær skeptisk til anonyme brukere. De har lavere terskel for å overdrive/lyve/trolle.

Etter at du har gjort det, så leter du etter påstander om det motsatte, med samme retningslinjer. Stemmer det du fant overens med intuisjonen din, eller oppdaget du at verden ikke er like svart/hvitt?

Anonymkode: 9fc52...dc6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, herzeleid skrev:

Igjen, kilde?

#villebaresnakkelitt

Eller nei vent, hjelper ikke komme med eksempler fordi de kvinnene som "tok av" med denne hashtaggen var jo bare superhysteriske kravstore kjerringer som demoniserer alle menn og som gjør at "snille" menn ikke tør ta kontakt eller hva? 

Det nytter ikke å gi kilder eller fortelle erfaringer fordi da blir vi jo bare kalt hysteriske🙃

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, Stylish24 skrev:

Jo hvis man er kjempepen. Ellers fungerer det dårlig.

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

#villebaresnakkelitt

Eller nei vent, hjelper ikke komme med eksempler fordi de kvinnene som "tok av" med denne hashtaggen var jo bare superhysteriske kravstore kjerringer som demoniserer alle menn og som gjør at "snille" menn ikke tør ta kontakt eller hva? 

Her missforstår du nok igjen. At noen opplever ubehageligheter er ikke et bevis på at en ikke kan være hyggelig mot menn uten å oppleve ubehageligheter, som var din påstand. 

Sitat

Man kan ikke lenger bare være hyggelig mot menn for de er ikke hyggelig tilbake men ser på det som en slags invitasjon til noe mer.

Sitat

Det nytter ikke å gi kilder eller fortelle erfaringer fordi da blir vi jo bare kalt hysteriske🙃

I det nevnte tilfellet ble en kalt hysterisk fordi en startet en kampanje som respons på et innlegg fra en ung student som tok til orde for å snakke sammen i hverdagslige sammenhenger. Det betyr selvfølgelig ikke at en trenger å være hysterisk for å reagere om en blir utsatt for trakassering eller overgrep. 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jo hvis man er kjempepen. Ellers fungerer det dårlig.

Jeg ser da helt vanlige kvinner sammen med helt vanlige menn hele tiden :)

AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, herzeleid skrev:

Her missforstår du nok igjen. At noen opplever ubehageligheter er ikke et bevis på at en ikke kan være hyggelig mot menn uten å oppleve ubehageligheter, som var din påstand. 

I det nevnte tilfellet ble en kalt hysterisk fordi en startet en kampanje som respons på et innlegg fra en ung student som tok til orde for å snakke sammen i hverdagslige sammenhenger. Det betyr selvfølgelig ikke at en trenger å være hysterisk for å reagere om en blir utsatt for trakassering eller overgrep. 

Så at veldig mange/De fleste kvinner har opplevd dette er da ikke bevis nok?? Bare drit i hva kvinner som opplever dette sier, lag heller dine egne forestillinger liksom?

Skal du be om kilde på at mange jenter opplever det kanskje? Hvorfor, for du tror jo ikke på oss uansett? Eller kommer med masse forklaringer på at hun sikkert misforsto/overdriver osv så er umulig å ha en fruktbar diskusjon med deg.

• Liker 4
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så at veldig mange/De fleste kvinner har opplevd dette er da ikke bevis nok?? Bare drit i hva kvinner som opplever dette sier, lag heller dine egne forestillinger liksom?

Skal du be om kilde på at mange jenter opplever det kanskje? Hvorfor, for du tror jo ikke på oss uansett? Eller kommer med masse forklaringer på at hun sikkert misforsto/overdriver osv så er umulig å ha en fruktbar diskusjon med deg.

Jeg tror kanskje ikke du helt forstår hva det bes om kilde på. Påstanden var i utgangspunktet at en ikke kunne gå kledd på en viss måte fordi da "ber man om å bli voldtatt i følge en god del menn". Videre at en ikke kan smile eller være hyggelig mot en mann uten å ende opp med en som tror dere skal ha sex. 

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, herzeleid skrev:

Jeg tror kanskje ikke du helt forstår hva det bes om kilde på. Påstanden var i utgangspunktet at en ikke kunne gå kledd på en viss måte fordi da "ber man om å bli voldtatt i følge en god del menn". Videre at en ikke kan smile eller være hyggelig mot en mann uten å ende opp med en som tror dere skal ha sex. 

Ja og det har blitt bevist gjennom utallige historier fra kvinner som har opplevd dette.

Det er så synd når en person som ikke vet hva han prater om skal definere hvordan ting er for de på "andre siden av bordet"

"Neheeei, du ble jo ikke trakassert! For noe piss og hysteri! Sånne som deg gjør at normale menn ikke tør ta kontakt" er som regel svarene man får.

Så jeg tror vi bare legger den ballen død men innser at nå i 2020 kan man ikke være like åpen mot menn som før.

• Liker 4
Skrevet (endret)

Ja og det har blitt bevist gjennom utallige historier fra kvinner som har opplevd dette.

Det er så synd når en person som ikke vet hva han prater om skal definere hvordan ting er for de på "andre siden av bordet"

"Neheeei, du ble jo ikke trakassert! For noe piss og hysteri! Sånne som deg gjør at normale menn ikke tør ta kontakt" er som regel svarene man får.

Så jeg tror vi bare legger den ballen død men innser at nå i 2020 kan man ikke være like åpen mot menn som før.

Nå er det nå enn slik at den som ble trakassert selv ikke kan definere hva som er trakassering og ikke. Er en hånd på skulderen seksuell trakassering og straffbart? En hånd på korsryggen? På rumpa? Hånden på skulderen kan være upassende for en kvinne, mens en annen velger å stikke fra mannen på utestedet eller be han stikke, så er den saken ut av vinduet. Du som kvinne skal ikke godta upassende atferd fra menn, men kvinnen kan heller ikke sitte selv og definere hva som seksuell trakassering og ikke.

Endret av Stylish24
  • Liker 1
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er fascinerende hvordan du skriver "det er bevist" uten å virke å forholde det til det som blir etterspurt bevis på. Hvor er kilden på at en " ikke kan gå kledd på en viss måte fordi da "ber man om å bli voldtatt i følge en god del menn"? Hvor er beviset for at "en ikke kan smile eller være hyggelig mot en mann uten å ende opp med en som tror dere skal ha sex."? 

Sitat

Merk hvordan det du skriver her passer bedre for dine innlegg enn mine. Jeg skriver ikke på den måten, og har ikke skrevet dette heller, men jeg merker at du også denne gangen har problemer med å forholde deg til det jeg skriver. 

Sitat

Jeg registrerer at du "innser" veldig mye rart, men at det sjelden stemmer med virkeligheten. Verden er faktisk ikke fullt så mørk som den kanskje virker :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei vettu hva. Verden er søren meg mørkere enn du tror. Det skal jeg love deg. 

Anonymkode: 65c54...9da

AnonymBruker
Skrevet

Det aller beste tipset til single kvinner: Drit i både menn og andre kvinner, og bare bry deg om deg selv. 

Anonymkode: c7a0b...d69

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det aller beste tipset til single kvinner: Drit i både menn og andre kvinner, og bare bry deg om deg selv. 

Anonymkode: c7a0b...d69

Ja, faktisk. Vær nøye med hva som er innenfor og utenfor din kontroll. Det som er utenfor din kontroll skal du bare slippe. Pust inn og pust ut - og gi slipp. Alt vil bli bedre om man lærer seg dette. 

Anonymkode: 2a95d...500

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...