DominantHr Skrevet 3. januar 2020 #21 Skrevet 3. januar 2020 1 time siden, youcancallmejune skrev: Sånn kan man jo ikke gå, for da ber man om å bli voldtatt ifølge en god del menn. Det er forskjell på menn og Menn ;-) 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #22 Skrevet 3. januar 2020 Kvinner har det bedre uten menn, det har studier vist. Mye tryggere også. fokuser på å etablere gode vennskap istedet. Anonymkode: 96ce0...31c 4
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #23 Skrevet 3. januar 2020 21 timer siden, AnonymBruker skrev: ... som jeg også kommer til å følge selv: Slutte å lese på Kvinneguidens forum om singelliv og dating. Som singel og barnløs kvinne i 30-årene blir jeg fortalt her at jeg er for gammel, ingen menn vil ha noen på min alder. Hvis det ikke klaffet med han jeg datet, er det fordi han er over min liga og jeg er for stygg. For øvrig er jeg også dum som ikke forstår det. Utseendet er i bunn og grunn det eneste son betyr noe for menn. Er du ikke modell, hjelper det ikke om du er et tvers igjennom godt menneske på alle mulige måter. Mennene kommer forresten til å være utro mot meg hvis de får sjansen med en som er penere eller har finere kropp enn meg. Å tro at jeg rekker å få barn nå er det bare å glemme. Jeg har vært lei meg og hatt kjærlighetssorg og fått god hjelp og fine svar fra flere brukere her inne. Men det usigelig triste synet på mennesker, kjærlighet og hva som virkelig betyr noe som ofte presenteres her gjør meg bare enda tristere. Det er rett og slett ikke bra for meg å lese disse innleggene. For å unngå å miste troen og håpet helt skal jeg derfor holde meg unna en stund fremover. Kanskje det er et godt tips til flere i lignende situasjon 😊 Anonymkode: 7cc07...bd8 Haha, ja det er godt tips å ikkje lese forumet her. Eller i det minste filtrere vekk dei bitraste damene og menna her inne. Når eg les KG så verkar som heile norges befolkning er ein gjeng med bitre peppermøer og incels. Anonymkode: 3b843...a19 1
bullehurk Skrevet 3. januar 2020 #24 Skrevet 3. januar 2020 1 time siden, youcancallmejune skrev: Sånn kan man jo ikke gå, for da ber man om å bli voldtatt ifølge en god del menn. Alt med måte selvfølgelig. Men kjernen i "budskapet", ...... Sminke, klær outfit. Våg å vær litt sexy, kvinnelig og feminin i stilen rett og slett. Selvfølgelig skal du ikke gå rundt å se ut som ei sjømannshore fra Havnestrøket i Hamburg på 60-tallet. 2
herzeleid Skrevet 3. januar 2020 #25 Skrevet 3. januar 2020 2 timer siden, youcancallmejune skrev: Sånn kan man jo ikke gå, for da ber man om å bli voldtatt ifølge en god del menn. Kilde?
youcancallmejune Skrevet 3. januar 2020 #26 Skrevet 3. januar 2020 12 minutter siden, herzeleid skrev: Kilde? Kilde??? Er du seriøs, mann? 😂 Søk selv i gamle tråder om kvinners skyld i voldtekt. Søk i gamle voldtektsdommer. Søk på favorittincelforumet ditt. Jeg gidder ikke å bruke tid på det, men jeg garanterer at du vil finne slike utsagn hvis du på alvor trenger kilder for å tro det. Kvinners kledsel har blitt brukt mot dem av både voldtektsmenn, deres forsvarere og juryer i alle land der voldtekt er lovstridig. Selv her på KG finner du lett tråder om hva kvinner som kler seg som horer fortjener. 6
herzeleid Skrevet 3. januar 2020 #27 Skrevet 3. januar 2020 5 minutter siden, youcancallmejune skrev: Kilde??? Er du seriøs, mann? 😂 Søk selv i gamle tråder om kvinners skyld i voldtekt. Søk i gamle voldtektsdommer. Søk på favorittincelforumet ditt. Jeg gidder ikke å bruke tid på det, men jeg garanterer at du vil finne slike utsagn hvis du på alvor trenger kilder for å tro det. Kvinners kledsel har blitt brukt mot dem av både voldtektsmenn, deres forsvarere og juryer i alle land der voldtekt er lovstridig. Selv her på KG finner du lett tråder om hva kvinner som kler seg som horer fortjener. Jeg tviler egentlig på at det er særlig mange som mener eller skriver dette, i alle fall i Vesten. Jeg tror jeg har sett betraktelig flere som raljerer over slike holdninger enn som faktisk har det. 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #28 Skrevet 3. januar 2020 4 minutter siden, youcancallmejune skrev: Kilde??? Er du seriøs, mann? 😂 Søk selv i gamle tråder om kvinners skyld i voldtekt. Søk i gamle voldtektsdommer. Søk på favorittincelforumet ditt. Jeg gidder ikke å bruke tid på det, men jeg garanterer at du vil finne slike utsagn hvis du på alvor trenger kilder for å tro det. Kvinners kledsel har blitt brukt mot dem av både voldtektsmenn, deres forsvarere og juryer i alle land der voldtekt er lovstridig. Selv her på KG finner du lett tråder om hva kvinner som kler seg som horer fortjener. https://www.thesun.co.uk/news/10659730/video-mob-sexually-assaulting-woman-new-years-egypt/ Sånn hadde det sett ut om vi ikke hadde lover som beskyttet kvinner i vesten... som ville vesten omtrnet. Jeg ble sint når jeg så dette. Håper ingen kvinner reiser ned slike steder, og ihvertfall ikke alene. (PS! Om du har opplevd noe lignende vil jeg anbefale å ikke se videoen) Anonymkode: 96ce0...31c 4
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #29 Skrevet 3. januar 2020 Bare se hva slags dritt mange søker opp... mange ville nok fått seg en oppvekker. Google la ut en toppliste om hva mange søker... sjokkerende. Flere tusen mennn søker opp sånne ting. Hvis man hadde brydd seg litt om kvinner hadde de ikke søkt opp sånne syke ting.. !! Men nei, sure.... ''Ikke alle menn'' Neivel... hvorfor så mange hundretusen som søker opp slikt??? Hvem er alle disse?? Bare se hvordan noen føler seg så truet av ''Villebaresnakkelitt'' Er bare et eksempel på hvordan verdenssynet er... de har ikke evne til å empatisere med kvinner... De klarer bare å tenke ''enten må jeg være totalt creepy , eller backe off helt'' ''Man kan jo ikke snakke med kvinner lenger!'' Derfor de er så defensive pga dette. Dette er såklart bare meninger, og sier ikke man sitter på svaret... men hva så om man ender opp resten av livet alene som kvinne? HVa taper man liksom? Kos deg med kattene og vinen, du Det skal nok jeg. Verden ser dyster ut... Anonymkode: 96ce0...31c 3
youcancallmejune Skrevet 3. januar 2020 #30 Skrevet 3. januar 2020 2 timer siden, DominantHr skrev: Det er forskjell på menn og Menn 😉 Det er det
youcancallmejune Skrevet 3. januar 2020 #31 Skrevet 3. januar 2020 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: https://www.thesun.co.uk/news/10659730/video-mob-sexually-assaulting-woman-new-years-egypt/ Sånn hadde det sett ut om vi ikke hadde lover som beskyttet kvinner i vesten... som ville vesten omtrnet. Jeg ble sint når jeg så dette. Håper ingen kvinner reiser ned slike steder, og ihvertfall ikke alene. (PS! Om du har opplevd noe lignende vil jeg anbefale å ikke se videoen) Anonymkode: 96ce0...31c Det tror jeg dessverre du har rett i. 2
Whistler Skrevet 3. januar 2020 #32 Skrevet 3. januar 2020 21 timer siden, Bente1234 skrev: Det var ett godt råd. Vi over 50 er i hvertfall ikke verd noe iflg KG. 👍🏻👍🏻👍🏻. Men klarer jeg å la være å lese ? Nei🙈 Lang erfaring kan man bare få av å leve lenge.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #33 Skrevet 3. januar 2020 1 minutt siden, youcancallmejune skrev: Det tror jeg dessverre du har rett i. Det finnes dessverre mange som vil frata kvinners stemmerettigheter... Mange er tyst om det, men er det mange menn egentlig føler. Mange skriver det til og med her.. De vil ikke ha kvinnen på banen så og si... Utrolig synd. Da kan man anta at de også støtter slik behandling... Anonymkode: 96ce0...31c 2
GrønnNellik68 Skrevet 3. januar 2020 #34 Skrevet 3. januar 2020 3 minutter siden, Whistler skrev: Lang erfaring kan man bare få av å leve lenge. Jo jo det kommer godt med på mange områder utenom kg da😉 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #35 Skrevet 4. januar 2020 På 3.1.2020 den 12.29, Stylish24 skrev: Jeg velger å kommentere da jeg selv har bidratt til disse undertrådene i singelliv og dating-kategorien. For det første skrev jeg aldri at ingen menn vil ha kvinner som er passert 30. Det er rett og slett ikke riktig. De mennene finnes. Hvis det ikke klaffer på date, er det uhensiktsmessig å skyte seg selv ned ved å tenke at det er på grunn av utseende eller alderen. Du kan aldri vite grunnen og spør du vil han aldri være ærlig med deg heller. Det er heller ikke slik at du må være modell for at mennene skal date deg. Jeg har et pent utseende, men det betyr ikke at kun modeller er aktuelle. Personlig er jeg fan av "girl next door" typen. De søte og uskyldige. Menn liker forskjellige typer jenter. Det er helt riktig at utseende betyr MYE for menn. Men guess what? Det gjør det for kvinner også. Man kan ikke forvente å få velge i fleng blant menn selv om man tvers igjennom er et godt menneske. Det er av betydning, naturligvis, men det fysiske må være der. I og med at den biologiske klokken tikker ganske kraftig, så er det naturlig at du kanskje har et behov for å bevege deg rast frem? Spesielt dersom kvinnen vil ha barn. Hvordan late som du ikke har dårlig tid når du faktisk har dårlig tid? Det blir vanskelig. Det er langt flere kvinner som får barn sammenlignet med menn, så det mest kresne kjønnet er jo kvinner? Du kan være så kresen som egen markedsverdi tillater deg. Er du en mann som er en tier så kan du være überkresen. Er du en kvinne som er en tier så kan du også være veldig kresen. Er du en gjennomsnittlig mann eller kvinne og er kresen, ender du opp med ingen partner. Dere skriver at det er synd menn vektlegger utseende hos kvinner i så stor grad, men hva med kvinners vektlegging av sosial status? Kvinner dater sjeldent nedover i status. Skal man da som mann legge seg ned og sutre og ta pause fra kvinneguiden av den grunn? Nei. Det hjelper ingenting. Menn er suksessobjekter og kvinner sexobjekter. Utseende er en del av hvem du er som person, mens yrket og utdannelsen er noe løsrevet fra deg. Er det ikke bli bedre å bli elsket for hvem du er (utseende og personlighet) fremfor hva du jobber med? (det er en helhetspakke, og jobben inngår i den vurderingen. Jeg er klar over det). Samtidig syntes jeg dere undervurderer vektleggingen av personlighet, verdier, kjemi og så videre. Det er klart at det er helt grunnleggende når man skal ha noe langvarig. Skal man stifte familien sammen, er det helt essensielt at man har samme verdier i livet og tenker likt hva gjelder for eksempel oppfostring av barn. Man skal tross alt sammen gi barna trygge rammer i livet. Da hjelper utseende til partner lite. Jeg er fan av uttrykket "change the changeable, accept the unchangeable". Det er helt riktig at menn tiltrekkes av ungdommelighet og fruktbarhet. Vi kan ikke noe for det. Det er sånn vi er skrudd sammen. Det å legge seg langflat og gi opp er ikke veien å gå. Endre på det som kan endres på og gjør dere tilgjengelig for menn. Så kommer kanskje kjærligheten også. Se på mannen som spurte om dere kunne datet en på 155. Fikk han mange ja? Nei, 99% svarte nei. Dere tiltrekkes av en høyere mann. Det er instinkter. Det hjelper ikke å legge seg ned og grine for han heller. Kompenser for høyden ved å bygge muskler, eller noe lignende. Hvis den biologiske klokka mi hadde tikket så hardt så hadde jeg hatt barn for lenge siden. Det er ikke akkurat vanskelig og noe jeg kan skaffe meg ikveld om jeg vil..alt jeg trenger er å gå på byen for vi vet alle at egg er dyrt og sæd er gratis. Poenget er at hvis utseendet skal bety så mye som det gjør så er det ingen vits fordi man skal jo bli gammel med personen og da er det synd at man bare går etter det overfladiske og ikke etter de indre kvalitetene. Det er tydeligvis viktigere for menn at dama er en babe enn at hun er der for han når han trenger det som mest. Ja mange menn får ikke barn fordi de er for kresne. De er 20 så blir de 30 så 40 også nærmer de seg 50 før de tenker at nå skal de finne en "skikkelig dame" å få familie med. De skal være ungkarer altfor lenge og ha korte forhold fordi de hele tiden søker etter noe "bedre". Man trenger ikke være pen for å ha venner,jobb,interesser osv men kun når det kommer til forhold og hvor mye skal man forandre kun for at en kravstor mann vil ha forhold med deg? Er det liksom verdt det? Operere seg og/eller bruker tusenvis av kr på utseendet hver måned? Det holder liksom ikke lenger å være "vanlig pen", man må være superpen og da blir det jo at man tenker at man ikke orker det kjøret der. Man vil bare ha en vanlig hyggelig fyr men det går ikke hvis man ikke er dritpen selv. Anonymkode: 9d76b...b77 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #36 Skrevet 4. januar 2020 På 3.1.2020 den 7.59, AnonymBruker skrev: Kvinner er langt mer kresne enn menn, både når det gjelder utseende og andre ting. Det er nok i stor grad styrt av biologi. Så når kvinner klager over at menn er kravstore blir det for dumt. At det blir vanskeligere for kvinner jo eldre de blir er jo nettopp pga kresenheten. Mange menn er ikke bra nok for noen, da blir det konkurranse om de som er bra nok. Og en dame på 30 utkonkurrerer en på 40 f.eks. For at det skal bli enklere for eldre kvinner måtte yngre kvinner ha tatt mindre attraktive menn på sin egen alder og. Det skjer ikke. Anonymkode: 28d78...804 😂😂 Har du lest hva menn skriver? Herregud de krever jo alt mulig.. Og det blir vanskeligere FORDI menn er så kresne og går etter de samme damene. Anonymkode: 9d76b...b77 4
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #37 Skrevet 4. januar 2020 På 3.1.2020 den 18.17, herzeleid skrev: Kilde? Trenger du kilder på det? Vel, "kildene" er menn som sier at en kvinne som kler seg fint ber om å bli voldtatt. Går hun i figurnære klær så viser hun seg frem men gjør hun det motsatte så er hun "ukvinnelig og maskulin". I en flott fantasi kan en kvinne gå på gata og smile eller småflørte med menn UTEN at mennene forventer at det betyr sex. Før var dette helt vanlig (nevner før siden menn elsker jo å idolisere fortiden..) men nå....smiler du til en mann og er hyggelig så ender du opp med en som tror at dere skal ha sex. Man kan ikke lenger bare være hyggelig mot menn for de er ikke hyggelig tilbake men ser på det som en slags invitasjon til noe mer. Anonymkode: 9d76b...b77 3
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #38 Skrevet 4. januar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Trenger du kilder på det? Vel, "kildene" er menn som sier at en kvinne som kler seg fint ber om å bli voldtatt. Går hun i figurnære klær så viser hun seg frem men gjør hun det motsatte så er hun "ukvinnelig og maskulin". I en flott fantasi kan en kvinne gå på gata og smile eller småflørte med menn UTEN at mennene forventer at det betyr sex. Før var dette helt vanlig (nevner før siden menn elsker jo å idolisere fortiden..) men nå....smiler du til en mann og er hyggelig så ender du opp med en som tror at dere skal ha sex. Man kan ikke lenger bare være hyggelig mot menn for de er ikke hyggelig tilbake men ser på det som en slags invitasjon til noe mer. Anonymkode: 9d76b...b77 "Menn" mener alt du kan tenke deg, for "menn" er ikke en ensartet gruppe. Uansett hva noen sier til deg her, kan du påstå at "menn" mener noe og selvsagt ha rett, for noen av dem gjør jo det (selv om minst like mange mener det motsatte). Det blir imidlertid ingen fruktbar diskusjon av det. Anonymkode: 9fc52...dc6
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #39 Skrevet 4. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: "Menn" mener alt du kan tenke deg, for "menn" er ikke en ensartet gruppe. Uansett hva noen sier til deg her, kan du påstå at "menn" mener noe og selvsagt ha rett, for noen av dem gjør jo det (selv om minst like mange mener det motsatte). Det blir imidlertid ingen fruktbar diskusjon av det. Anonymkode: 9fc52...dc6 Men når hovedparten av dem mener det så kan man si at de fleste menn er slik. Det er da få menn som ikke tenker slik og det er et problem. Anonymkode: 9d76b...b77 3
Stylish24 Skrevet 4. januar 2020 #40 Skrevet 4. januar 2020 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis den biologiske klokka mi hadde tikket så hardt så hadde jeg hatt barn for lenge siden. Det er ikke akkurat vanskelig og noe jeg kan skaffe meg ikveld om jeg vil..alt jeg trenger er å gå på byen for vi vet alle at egg er dyrt og sæd er gratis. Haha! Kunne ikke vært mer enig. Man skulle tro at kvinnene var bevisst sin egen biologiske klokke, men det er dere ikke. Jeg snakker om en mer "ubevisst" visshet om at man starter å få dårlig tid. For meg virker det som om kvinner først får dårlig tid i starten av tredve årene, fruktbarheten synker allerede ved 28. Er enig i at det er lett å få sex som kvinne, men du vil vel ha litt mer enn kun sex? Helt enig i at egg er dyrt og sæd er..kanskje ikke gratis, men hvertfall billig 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Poenget er at hvis utseendet skal bety så mye som det gjør så er det ingen vits fordi man skal jo bli gammel med personen og da er det synd at man bare går etter det overfladiske og ikke etter de indre kvalitetene. Det er tydeligvis viktigere for menn at dama er en babe enn at hun er der for han når han trenger det som mest. Utseende betyr mye for mannen hvis mannen er vedig kjekk selv. Hvor ofte ser du par hvor det er markant forskjell i nivå på utseende? De fleste får noen som er i sin egen liga. Menn kan kanskje få noen som er over de utseendemessig, men da har han gjerne attraktive egenskaper ved seg, som en god utdannelse og jobb. Det er feil at de indre kvalitetene ikke har noe å si. De indre kvalitetene har MYE å si når man først er tiltrukket av utseende. Men det hjelper ikke å være et kjempegodt menneske hvis man ikke er fysisk attraktiv. Sånn er spillereglene. 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja mange menn får ikke barn fordi de er for kresne. De er 20 så blir de 30 så 40 også nærmer de seg 50 før de tenker at nå skal de finne en "skikkelig dame" å få familie med. De skal være ungkarer altfor lenge og ha korte forhold fordi de hele tiden søker etter noe "bedre". Mange menn (Hele 25% WOOOOOWOWOW!!) får ikke barn fordi de blir valgt til side av kvinnene. Det er menn som er "ufrivillig barnløse" (les: ufrivillig). Det er ikke det at de er kresne. De blir ikke valgt i det hele tatt. Det er også helt feil at mange menn lever "ungkarslivsstilen". Det er et fåtall menn som har mulighet til å ligge rundt med mange. Majoriteten av menn kan ikke det, da de ikke er attraktive nok til at kvinnene er villig til å ha one night stand med dem. Det er gjerne disse mennene du ser. Du ser ikke mannen som er helt gjennomsnittlig, antar jeg. Han er nok mer enn villig til å slå seg til ro. Sikter du deg inn på mennene som er i toppsjiktet, så må du også være en dame i toppsjiktet. Det er krevende. 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det holder liksom ikke lenger å være "vanlig pen", man må være superpen og da blir det jo at man tenker at man ikke orker det kjøret der. Man vil bare ha en vanlig hyggelig fyr men det går ikke hvis man ikke er dritpen selv. Du får en helt vanlig fyr ved å være "vanlig pen" jo. Se bare på fødselsratene da! Majoriteten av kvinner får barn. Det er 12.5% (eller 13%? husker ikke helt). Det er hvertfall et fåtall som ikke er "god nok" for menn. Det er mange kvinner som ikke er god nok for de aller mest attraktive mennene, ja, men man kan helt fint få en mann som er "vanlig".
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå