AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #41 Skrevet 5. januar 2020 Jepp, min kommer løpende mot oss når vi kommer hjem om dagene om hun er ute. Følger etter oss overalt inne og vil være på samme rom. Innpå badet når vi er der. Oppå stoler ved bordet når vi spiser. Klmmer løpende når vi setter/legger oss i sofaen og vil kosekosekose hele dagen. Søteste katten 😁men egenrådig også da, dasker oss hvis vi ikke gjør det på hennes måte. Anonymkode: 8d2ea...bf9
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #42 Skrevet 6. januar 2020 Min pus er vanligvis alltid i nærheten, med mindre han leker og styrer på, da kan han finne på å være i overetasjen. Han kommer etter hvis han ikke lenger ser meg i f.eks. stua, går jeg på do, kommer han vanligvis etter meg, står jeg på kjøkkenet og lager mat kan han sitte å se på, det kan både være fra kjøkkenvinduet eller at han sitter på skulderen min. Om kvelden blir han alltid med opp på rommet for å sove, han ligger ved siden av meg eller på hotellputen bak hodet mitt. På morgenen kan vi sitte å kose lenge før vi står opp, hadde det vært for han hadde vi gjerne blitt sittende i timesvis å kose 🥰 Ellers på dagen kommer han ikke så ofte for å få kos, men han kommer alltid hoppende opp i fanget for å sjekke om jeg er her hvis han f.eks. har vært i et annet rom og lekt. Han ligger alltid i nærheten, gjerne rett ved siden av meg, i tillegg er han veldig pratsom. Anonymkode: 75937...b45
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #43 Skrevet 6. januar 2020 Sønnen min har en katt på 8 mnd, diger bamse. Kjempekosete når han vil, men han kommer liksom ikke til deg for å få kos. Men meg møter han i døra når jeg kommer hjem og skal opp å få litt kos. Så fikk vi tak i en til. Det er en ekstremt kosete katt. Og nå har bamsen begynt å skravle å mjaue og er litt mer kosete enn han var. Han hadde en tøffere start på livet enn den nye. Han var ikke vant til kos eller håndtering i det hele tatt Anonymkode: 026ff...041
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #44 Skrevet 6. januar 2020 Noen katter liker kos, og noen ikke. Noen mennesker liker kos, og noen ikke. Kattene er like forskjellige som oss Det er enklere å finne kosete individer hvis man adopterer en voksen katt man vet personligheten på, eller går etter rase (men da har man likevel ingen garanti, fordi kattunger kan vokse opp og bli helt annerledes enn de var som små, selv med typiske rasetrekk). Jeg har to birmaer, de er glade i kos på hver sin måte. Hun ene ligger oppå meg og koser meg tilbake, men da kun med meg, aldri noen andre. Hun andre maser til seg kos fra hvem som helst, sutrer til hun får oppmerksomhet. Begge krøller seg opp inntil kroppen og sovner. Birmaen er glad i mennesker og følger etter eieren overalt, så her har jeg fått det jeg "bestilte". Anonymkode: a511a...092
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå