Gå til innhold

Sist brukte smilefjes, hvor ble av den funksjonen?


SVK

Anbefalte innlegg

Frem til (i går)?  var det en funksjon på emoji knappen hvor det øverst var listet opp de siste emojiene man hadde brukt. Likte den funksjonen siden man da slapp å bla gjennom alle emojiene for å finne de man alltid bruker. 

Nå har funksjonen forsvunnet. Noen som vet hvorfor og om vi kan få den tilbake?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det skal ikke ha vært noen oppdateringer eller lignende som fører til at disse er borte, men jeg ser de er det hos meg i Chrome. Det kan ha noe med sletting av cache å gjøre, dersom du har gjort det (for det har jeg).

Forumansvarlig

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

😏 Nå måtte jeg også teste og jo, det feltet var borte på min chrome også, men.....trykk på noen favorittsmil
og sjekk, så legger de seg pent til rette øverst der igjen. Det gjorde de på min i alle fall. 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Hoppetaujenta said:

😏 Nå måtte jeg også teste og jo, det feltet var borte på min chrome også, men.....trykk på noen favorittsmil
og sjekk, så legger de seg pent til rette øverst der igjen. Det gjorde de på min i alle fall. 

Takk! ser ut som det funket! :hoppe:

 

16 minutter siden, Luna Llena said:

Samme problemet hos meg, har også chrome men har ikke slettet noe.

Sjekk om Hoppes triks funker for deg også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Nasse Nøff ❤ said:

Samme problem her, ikke slettet noe.
Om jeg trykker på en smiley her i denne tråden. Også går jeg tilbake på smileyer og da ligger den øverst som hoppe sier. Men så oppdaterer jeg siden og da er de borte fra øverst. Så det er noe galt som har skjedd, for de holder seg ikke øverst og de ligger ikke der om du går innpå en ny tråd.

Prøv å bruk en smiley, så ser du at den er der. Oppdater siden og den er borte.  

Test: Nå er den øverst på nylig brukte. 😂

Edit: Oppdaterer siden og den er borte. Både her i denne tråden og alle andre. Så nei, de lagrer seg ikke som nylig brukt lengre. 

Takk! Ser nå at jeg har samme problem som deg med at smileyen forsvinner så snart man oppdaterer siden. 

@Forumansvarlig skjer det samme med deg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og så jeg som trodde jeg hadde funnet ut av det. :sukk: Det samme har skjedd her. Det er en bug i systemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, SVK skrev:

Fikk du noe svar @Forumansvarlig?

Nei, det har jeg dessverre ikke. De har en del mer preserende ting for tiden (større tekniske problemer som har litt flere konsekvenser, også på andre sider hos oss), så derfor blir ikke ting som dette så høyt opp på prioriteringslista. Men jeg skal nevne det for dem igjen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Just now, Forumansvarlig said:

Nei, det har jeg dessverre ikke. De har en del mer preserende ting for tiden (større tekniske problemer som har litt flere konsekvenser, også på andre sider hos oss), så derfor blir ikke ting som dette så høyt opp på prioriteringslista. Men jeg skal nevne det for dem igjen!

Takk! Skjønner at dette ikke er den viktigste problemstillingen. Men funksjonen gjorde det mye lettere å bruke smilefjes. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, SVK skrev:

Takk! Skjønner at dette ikke er den viktigste problemstillingen. Men funksjonen gjorde det mye lettere å bruke smilefjes. 

Ja, det skjønner jeg. Jeg skriver stort sett bare kodene, og har memorert de jeg bruker mest, men det enkleste hadde selvsagt vært å få de nyeste opp sånn som før. (feks er kolonfnisekolon :fnise:  og kolonnigokolon :nigo: . Hvis du skriver kolon og to bokstaver vil systemet begynne å vise noen emojis. )

Sånn:

image.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Forumansvarlig said:

Ja, det skjønner jeg. Jeg skriver stort sett bare kodene, og har memorert de jeg bruker mest, men det enkleste hadde selvsagt vært å få de nyeste opp sånn som før. (feks er kolonfnisekolon :fnise:  og kolonnigokolon :nigo: . Hvis du skriver kolon og to bokstaver vil systemet begynne å vise noen emojis. )

Sånn:

image.png

Tusen takk! Skal prøve å memorere kodene til de smilefjesene jeg bruker mest.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

 

On 1/10/2020 at 12:38 PM, Forumansvarlig said:

Nei, det har jeg dessverre ikke. De har en del mer preserende ting for tiden (større tekniske problemer som har litt flere konsekvenser, også på andre sider hos oss), så derfor blir ikke ting som dette så høyt opp på prioriteringslista. Men jeg skal nevne det for dem igjen!

Det har løst seg nå. Tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...