Gå til innhold

"Du ville elsket å elske med meg" sa hun


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fikk en melding fra ei i dag som jeg kjenner godt. Vi har vært nære venner, delt enormt mye i noen år. Så har vi også flørtet og det ligger liksom noe spenning mellom oss hver gang vi ses. Det er så sterkt. Men det har ikke skjedd annet enn klemming og kyss på kinnet....

I dag fikk jeg denne..."Du ville elsket å elske med meg, og det vet du". Hun har helt rett men hun har aldri vært så direkte noen gang! Er litt satt ut av henne, hun gir så mye av seg selv. Jeg har tenkt på det mange ganger, hvordan det ville være. Men hva skal jeg si til en slik melding? "Ja takk" ? :) 

Anonymkode: fac6d...92b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Mæn40 skrev:

Du kan svare:

"Jeg kan gi deg de beste 3 sekundene i ditt liv"

 

Sjarmerende 😂

Anonymkode: fac6d...92b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mæn40 said:

Du kan svare:

"Jeg kan gi deg de mest adekvate 3 sekundene i ditt liv"

 

 

Endret av bloody
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Hvis hun virket som er interessert For deg go for it !

hva f*** du venter på? 

Anonymkode: 9cae8...6df

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk en melding fra ei i dag som jeg kjenner godt. Vi har vært nære venner, delt enormt mye i noen år. Så har vi også flørtet og det ligger liksom noe spenning mellom oss hver gang vi ses. Det er så sterkt. Men det har ikke skjedd annet enn klemming og kyss på kinnet....

I dag fikk jeg denne..."Du ville elsket å elske med meg, og det vet du". Hun har helt rett men hun har aldri vært så direkte noen gang! Er litt satt ut av henne, hun gir så mye av seg selv. Jeg har tenkt på det mange ganger, hvordan det ville være. Men hva skal jeg si til en slik melding? "Ja takk" ? :) 

Anonymkode: fac6d...92b

Du skal svare at : Ja jeg vet det, er du klar til noen timers heftig og hemningsløs sex bare gi beskjed så kommer jeg 🙂

Anonymkode: 1769c...d08

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En sånn melding ville pirret meg veldig. 

Anonymkode: f8ba6...7e5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En sånn melding ville pirret meg veldig. 

Anonymkode: f8ba6...7e5

Det gjorde det her og....å få høre slikt....en nokså selvsikker dame...som ser helt fantastisk ut....ååå....jeg ble veldig satt ut! 

Anonymkode: fac6d...92b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer som skryter av egen innsats i senga er ofte en gedigen nedtur er min erfaring. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Damer som skryter av egen innsats i senga er ofte en gedigen nedtur er min erfaring. 

Forskjell på å skryte av seg selv og innsatsen, det er jo ikke det hun gjør, hun sier noe om at jeg ville elsket å vært nær henne, sammen med henne, elsket henne...Og det har hun rett i. Opplevde det ikke som skryt på noe vis, jeg altså.

Anonymkode: fac6d...92b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er grunnen til at det ikke har skjedd noe tidligere er jeg nysgjerrig på. 🤔 Dere er jo tydeligvis tiltrukket av hverandre begge to. 

Anonymkode: 6e19d...9bb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du virker så uerfaren selv TS, har du nå muligheten til å få en god opplevelse, dama er jo vill etter deg😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.12.2019 den 15.16, AnonymBruker skrev:

Fikk en melding fra ei i dag som jeg kjenner godt. Vi har vært nære venner, delt enormt mye i noen år. Så har vi også flørtet og det ligger liksom noe spenning mellom oss hver gang vi ses. Det er så sterkt. Men det har ikke skjedd annet enn klemming og kyss på kinnet....

I dag fikk jeg denne..."Du ville elsket å elske med meg, og det vet du". Hun har helt rett men hun har aldri vært så direkte noen gang! Er litt satt ut av henne, hun gir så mye av seg selv. Jeg har tenkt på det mange ganger, hvordan det ville være. Men hva skal jeg si til en slik melding? "Ja takk" ? :) 

Anonymkode: fac6d...92b

Ronja... 

Anonymkode: b1276...912

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ronja... 

Anonymkode: b1276...912

Mener du at dama som sendte heter Ronja? Nei hun gjør ikke det.

Ts

Anonymkode: fac6d...92b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ronja... 

Anonymkode: b1276...912

Hva hadde dette med gjemmer-godteriet-og-deler-ikke-med-noen-Ronja å gjøre? 
 

Jeg tror jeg hadde sendt et blunkefjes og "Det har du helt rett i. Når?" tilbake. 

Anonymkode: a8154...c52

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.1.2020 den 1.15, AnonymBruker skrev:

Forskjell på å skryte av seg selv og innsatsen, det er jo ikke det hun gjør, hun sier noe om at jeg ville elsket å vært nær henne, sammen med henne, elsket henne...Og det har hun rett i. Opplevde det ikke som skryt på noe vis, jeg altså.

Anonymkode: fac6d...92b

Sitat: "Du ville elsket å elske med meg, og det vet du"

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva hadde dette med gjemmer-godteriet-og-deler-ikke-med-noen-Ronja å gjøre? 
 

Jeg tror jeg hadde sendt et blunkefjes og "Det har du helt rett i. Når?" tilbake. 

Anonymkode: a8154...c52

Hva? Og hvem er det?

Anonymkode: b1276...912

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mener du at dama som sendte heter Ronja? Nei hun gjør ikke det.

Ts

Anonymkode: fac6d...92b

Nei? Sendte hva? 😂😂😂

Anonymkode: b1276...912

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...