Gå til innhold

Beste serumet for ansiktet


Palma

Anbefalte innlegg

I et hav av forskjellige serumer til forskjellige priser, så er det vanskelig og velge.  

 

Hva bruker du og er du fornøyd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ole henriksen truth serum! Den er så dyr, men gir så flott glød at jeg hamstrer litt hver gang den kommer på salg 😍

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker Dior plump serum, har flere i serien. Har oljete hud så den som matter ned er også veldig bra. Men plump har jeg i veska og klapper på utover dagen også. De er ikke så dyr 920kr pr stk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Trikken skrev:

Liker Dior plump serum, har flere i serien. Har oljete hud så den som matter ned er også veldig bra. Men plump har jeg i veska og klapper på utover dagen også. De er ikke så dyr 920kr pr stk. 

Hva mener du med at du klapper på utover dagen? Påfører du serum på togturen f.eks?

Jeg tørr ikke påføre hudpleieprodukter annet enn hjemme på badet, er redd for bakterier osv 😅

Anonymkode: db425...6fd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Trikken skrev:

Liker Dior plump serum, har flere i serien. Har oljete hud så den som matter ned er også veldig bra. Men plump har jeg i veska og klapper på utover dagen også. De er ikke så dyr 920kr pr stk. 

Ikke så dyr når den koster 920 kr? Galskap.

Anonymkode: 68d0b...4d7

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med at du klapper på utover dagen? Påfører du serum på togturen f.eks?

Jeg tørr ikke påføre hudpleieprodukter annet enn hjemme på badet, er redd for bakterier osv 😅

Anonymkode: db425...6fd

Har den i veska, er pimpette og antibac så føler ikke er uhygienisk. Men bruker oftere facemist. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke så dyr når den koster 920 kr? Galskap.

Anonymkode: 68d0b...4d7

Syns ikke det er mye, når vi spiser ute blir det 3-500kr, et serum har jeg i flere månder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Trikken skrev:

Liker Dior plump serum, har flere i serien. Har oljete hud så den som matter ned er også veldig bra. Men plump har jeg i veska og klapper på utover dagen også. De er ikke så dyr 920kr pr stk. 

Hva gjør det for huden din? Er helt ny på dette selv..

 

Anonymkode: 69023...1f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva gjør det for huden din? Er helt ny på dette selv..

 

Anonymkode: 69023...1f9

Den inneholder hyaloronsyre som binder fukten i huden slik at den blir «plumpet». Mange er dehydrert o.l i tillegg til at huden produserer mindre med alderen. Men har prøvd masse så beste er å finne ut hvilken hudtype du har og tilstanden til huden. Så kan du da finne produkter som du vil få best utbytte av.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Vitamin C + B + E & Ferulic Serum, veldig fornøyd, blander 4 dråper inn med fuktighetskremen, trekker fint inn i huden.

Anonymkode: b8545...53c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk mye bedre hud etter at jeg slutta med alle produkter. Tok noen måneder da, men er veldig verd det. Billig er det også. 

Anonymkode: ea411...236

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Viktig å få med all info :) korreksjon til forrige post :) 

NourishMax Vitamin C + B + E & Ferulic Serum - 

Anonymkode: b8545...53c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jo helt an på hvilket behov huden din har.

Jeg har ulike. Kombinerer hyaluron, pepider, c vit, retinol, matrixyl med flere (moden og tørr hud)

Om man har urenheter er jo salisylsyre, nicamid med mer gull verdt. 

Har favoritter innen hver kategori. Men det siste serumet jeg ville kvittet meg med er estee lauder night repair. Egner seg ikke under sminke. Men brukt rikelig på kvelden, under en rik fuktighetskrem, er huden på sitt beste dagen etter. 

Anonymkode: 8d10f...239

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ville på ingen som helst måte anbefalt å påføre serum flere ganger om dagen - uavhengig av antibac og pipett, iaf om du ikke tilfører en fuktighetskrem etterpå - av samme grunn til at det er BS å bruke masker på flyturer, tørker ut huden om det ikke lukkes etter serum. 

Retinol, hyleronsyre og salisylsyre er bra for meg, bruker litt annet innimellom og. Start med the Ordinary, du går sjeldent feil der, rimelig start - i dag er det ingen grunn til å velge et serum til 900 kr 

Anonymkode: 82500...f1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville på ingen som helst måte anbefalt å påføre serum flere ganger om dagen - uavhengig av antibac og pipett, iaf om du ikke tilfører en fuktighetskrem etterpå - av samme grunn til at det er BS å bruke masker på flyturer, tørker ut huden om det ikke lukkes etter serum. 

Retinol, hyleronsyre og salisylsyre er bra for meg, bruker litt annet innimellom og. Start med the Ordinary, du går sjeldent feil der, rimelig start - i dag er det ingen grunn til å velge et serum til 900 kr 

Anonymkode: 82500...f1e

BS?

Anonymkode: 6c0e0...68c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

BS?

Anonymkode: 6c0e0...68c

Vil tro hun mener bullshit

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...