Gå til innhold

Er de fleste menn utro ?!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
15 minutter siden, Kjæregutt skrev:

Kanskje, jeg har ikke vært med et mann.

det svaret hjalp nok veldig mye :P

Anonymkode: 4d0dc...0c7

• Liker 2
Skrevet

De menn som er LVM i alle fall. Finn deg en HVM i stedet. Hvis du vil lære deg hvordan å se etter HVM menn så google female dating strategy. ;) 

Anonymkode: b57bb...414

Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Nei , men mange er det før eller senere. Finn deg en med gode verdier og moraler , gjerne en kristen

Anonymkode: 9009f...120

Haha...kristne er ikke det slag bedre, de drar "kristenkortet" og da oppfattes de som mer troverdige.....

Anonymkode: 356b0...285

Skrevet
15 timer siden, Hr. Aktiv skrev:

Dette er en sannhet med modifikasjon. Damer har lettere for å napp slik at andelen damer som er utro er ikke sikkert like høy hvis man ser på antallet, men de har sex med flere menn og ofte mange flere. Det frekventerte damer der som jeg vet hadde sex med 3-4 forskjellige menn hver kveld hver helg i mang mange år.  

Så det er forklaringen. Virker logisk.  Menn som er super-rundbrennere har for øvrig også begrensinger som damer ikke har. En manns kapasitet målt i antall knull pr time er jo dårligere enn kvinnens. Mannen klarer ikke flere runder når han har tømt seg for mye.

Skrevet (endret)
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det vet jeg ingenting om.... Jeg tror ikke det er sant at kvinner er like ofte utro som menn, det er noe flere her i tråden kommenterer uten at de sikkert kjenner 1 eneste kvinne personlig som de vet er det.

Anonymkode: 62ecc...302

Du tror at utro personer fritt forteller folk rundt seg at de er det? Eh...

Og ja, kvinner er nesten like mye utro som menn. Det skjer ikke like ofte, men nesten.

Endret av jabx
Skrevet

Ts lurer på om menn er utro, ikke kvinner.

ja menn er utro, de er faktisk desperate. Jeg har et forhold til en gift mann, jeg er singel. Han er utro, damen vet ingenting. Dette er ikke mitt første forhold til gift mann. Ser du på internett, så ser du menn søker spenning, konene vet ingenting 

Anonymkode: 8fd88...9ea

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...