AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #1 Skrevet 30. desember 2019 Hei! Jeg er en jente på 20 år og blir litt "motløs" av å tenke på at så mange menn er utro. Jeg ønsker også å bli gift en dag men vil ikke bli bedratt... Ikke bare leser jeg på KG om så mange som er utro, og tråder om "tips" til å holde det hemmelig. 2 av mine nærmeste venninner har fortalt meg at sine fedre har vært utro. 1 gang såg jeg en gift mann jeg kjenner kysse en dame på et utested her i Norge. Besteforeldrene mine drev konferansesenter og arrangerte firmafester, og mormor har fortalt meg om hvor mye utroskap hun har sett, og kvinnelige ansatte som sitter på fanget og kliner med sjefen. Så holder jeg på med en spesiell idrett, hvor det ikke er sånn "generasjonsskille". Så jeg som er 20 har vært på tur i utlandet i forbindelse med idretten, sammen med en del andre menn i 20-, 30- og 40-årene. Så og si alle de gifte/opptatte mennene såg på og snakket med damer når vi var på utesteder, og minst 2 av dem såg jeg med mine egne øyne var utro med 2 andre damer og hørte av andre at de hadde hatt sex! 4 av mennene i den idretten som jeg knapt har kjent i 1 år, har prøvd seg på meg og skrevet seksuelle meldinger til meg og at de vil ha meg🙄 I tillegg er det motbydelig at noen kvinner skriver på KG at de tenner på utro menn. Jeg kommer aldri til å "hjelpe" noen med å være utro, fordi jeg tror på karma. For jeg vil ikke at noen jenter skal "hjelpe" min fremtidige ektemann med å være utro mot meg. Anonymkode: 62ecc...302 7
Mæn40 Skrevet 30. desember 2019 #3 Skrevet 30. desember 2019 Det er utrolig mange mennesker i verden, men veldig lite sladder om de som ikke er utro. Det finnes ingen garantier, men ikke gi opp ihvertfall 😀
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #5 Skrevet 30. desember 2019 Nei , men mange er det før eller senere. Finn deg en med gode verdier og moraler , gjerne en kristen Anonymkode: 9009f...120 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #6 Skrevet 30. desember 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg er en jente på 20 år og blir litt "motløs" av å tenke på at så mange menn er utro. Jeg ønsker også å bli gift en dag men vil ikke bli bedratt... Ikke bare leser jeg på KG om så mange som er utro, og tråder om "tips" til å holde det hemmelig. 2 av mine nærmeste venninner har fortalt meg at sine fedre har vært utro. 1 gang såg jeg en gift mann jeg kjenner kysse en dame på et utested her i Norge. Besteforeldrene mine drev konferansesenter og arrangerte firmafester, og mormor har fortalt meg om hvor mye utroskap hun har sett, og kvinnelige ansatte som sitter på fanget og kliner med sjefen. Så holder jeg på med en spesiell idrett, hvor det ikke er sånn "generasjonsskille". Så jeg som er 20 har vært på tur i utlandet i forbindelse med idretten, sammen med en del andre menn i 20-, 30- og 40-årene. Så og si alle de gifte/opptatte mennene såg på og snakket med damer når vi var på utesteder, og minst 2 av dem såg jeg med mine egne øyne var utro med 2 andre damer og hørte av andre at de hadde hatt sex! 4 av mennene i den idretten som jeg knapt har kjent i 1 år, har prøvd seg på meg og skrevet seksuelle meldinger til meg og at de vil ha meg🙄 I tillegg er det motbydelig at noen kvinner skriver på KG at de tenner på utro menn. Jeg kommer aldri til å "hjelpe" noen med å være utro, fordi jeg tror på karma. For jeg vil ikke at noen jenter skal "hjelpe" min fremtidige ektemann med å være utro mot meg. Anonymkode: 62ecc...302 Ja, 99,9% av alle menn er det. Siden du har eksempler på dette gjelder dette selvfølgelig alle menn.😳🙄Dette er det heller ikke forsket på så man må bare tenke seg til dette.🙄 Av og til blir jeg så utrolig oppgitt over å være kvinne.😔 Anonymkode: 0b31d...8d5 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #7 Skrevet 30. desember 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, 99,9% av alle menn er det. Siden du har eksempler på dette gjelder dette selvfølgelig alle menn.😳🙄Dette er det heller ikke forsket på så man må bare tenke seg til dette.🙄 Av og til blir jeg så utrolig oppgitt over å være kvinne.😔 Anonymkode: 0b31d...8d5 I min omgangskrets virker det hvertfall som at nesten alle menn er det. Da spør jeg her for å høre om andre sine perspektiver, fra deres omgangskrets. Oppgitt selv ts Anonymkode: 62ecc...302 2
911 Skrevet 30. desember 2019 #8 Skrevet 30. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, 99,9% av alle menn er det. Siden du har eksempler på dette gjelder dette selvfølgelig alle menn.😳🙄Dette er det heller ikke forsket på så man må bare tenke seg til dette.🙄 Av og til blir jeg så utrolig oppgitt over å være kvinne.😔 Anonymkode: 0b31d...8d5 Regner med/håper du bare er ironisk.... Jeg har et bra sosialt nettverk og ingen menn jeg kjenner har vært utro (så langt jeg har erfart og sett). Noen (få) damer derimot har langt lavere grense for å være utro. Når man leser her på KG kan man bli mørkeredd. Jeg får faktisk litt angst når jeg leser om hvor mange som er utro. Jeg er mann og har vært milevis fra å være utro og er gift med verdens fineste kone som jeg absolutt ikke mistenker for å være utro. Vi har full åpenhet om bl.a. dette og deler alt. Det påstås at over 40% er utro, men tror (og håper) at dette er sterkt overdrevet. Og til TS: få deg en kjæreste med gode verdier så går dette veldig bra. Man kan ikke alltid bestemme seg for hvem man forelsker seg i, men ønsker deg oppriktig lykke til 💗
Hr. Aktiv Skrevet 30. desember 2019 #9 Skrevet 30. desember 2019 Den tiden jeg jobbet som dørvakt så fant jeg ut at damer var ihvertfall like ille som menn på utrofronten. 5
Paw Patrol Skrevet 30. desember 2019 #10 Skrevet 30. desember 2019 Menn og kvinner er like ille, kvinner er bare bedre til å juge og leve med det. 5
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #11 Skrevet 30. desember 2019 Husk at også ekstremt mange kvinner er utro!!! De er kanskje bare flinkere til å skjule det? Emosjonelt utroskap har de siste ti årene tatt helt av i form av at "alle bare" flørter litt med kollegaer på sms, messenger, snap osv. "Bare" sender flørtende bilder til andre, sender hjerter, ja dere skjønner greia. Sosiale medier har gjort mikro-utroskap ekstremt, noe jeg blir utrolig kvalm av. Klarer virkelig ikke vi mennesker å nøye oss med vår egen partner? Faller man virkelig så fort fort fristelsen av en pen/kjekk kollega på jobb, eller byen? Selvkontroll har folk i hvert fall ikke i 2019. Anonymkode: 300fd...ec7 4
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #12 Skrevet 30. desember 2019 Finn en mann med gode verdier, og jobb for å ha et godt forhold. Anonymkode: 962eb...936 3
I Grosny Skrevet 30. desember 2019 #13 Skrevet 30. desember 2019 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. Anonymkode: 28e8b...4e4 Enig. Det er nok et mindretall som er utro, men dette mindretallet er jo de mest synlige, de som er mest aktive med damer. Derfor ser dette mindretallet ut som et flertall. 1
I Grosny Skrevet 30. desember 2019 #14 Skrevet 30. desember 2019 11 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Den tiden jeg jobbet som dørvakt så fant jeg ut at damer var ihvertfall like ille som menn på utrofronten. Det overasker meg ikke. Rent matematisk så er sannsynligheten for at det er både utro dame og mann høy. Hvis 20 mennesker i forhold er utro med hverandre så er det bare homofili som kan vippe tallene ut av balanse.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #15 Skrevet 30. desember 2019 Blant menn med stort behov for sosial kontakt og bekreftelse er det nok vanlig. Anonymkode: 7ea9b...7b9 3
911 Skrevet 30. desember 2019 #16 Skrevet 30. desember 2019 3 minutter siden, I Grosny skrev: Enig. Det er nok et mindretall som er utro, men dette mindretallet er jo de mest synlige, de som er mest aktive med damer. Derfor ser dette mindretallet ut som et flertall. Tror jeg også, og er min personlige erfaring. De aller fleste er trofaste. Og igjen til TS: skaff deg et nytt nettverk om "alle" menn du kjenner er utro. Om dette er gjengs oppførsel blant dine venner har du usunne venner. 3
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #17 Skrevet 30. desember 2019 Ts; vi har sett sånne bekymringer her før av 20 år gamle jenter. Det er ikke all verden du kan gjøre for å styre framtida, men sørg for å bli et selvstendig menneske, skaff deg forholdserfaring slik at du til slutt vet hva du bør satse på, og lær dere begge om kommunikasjon og det å dyrke forholdet. Når historien skal skrives, så var det like gjerne du som endte opp som utro, selv om det er helt utenkelig nå. M52 Anonymkode: 835cc...227
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #18 Skrevet 30. desember 2019 Er det du som er hun tae kwon do jenta? Oppsøk psykolog om du sitter fast i en tankegang Anonymkode: 56b0c...605
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #19 Skrevet 30. desember 2019 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei , men mange er det før eller senere. Finn deg en med gode verdier og moraler , gjerne en kristen Anonymkode: 9009f...120 Jeg er vokst opp i en streng kristen menighet (ikke kirka), så i familien er det ingen menn som går på byen, er utro eller ser på damer... Frister å finne en slik mann ja 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er det du som er hun tae kwon do jenta? Oppsøk psykolog om du sitter fast i en tankegang Anonymkode: 56b0c...605 Nei, aner ikke hva du snakker om Anonymkode: 62ecc...302
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #20 Skrevet 30. desember 2019 Jeg vet om utallige menn som har vert utro. Er du på riktige steder på nettet, er det utallige der også. I all hemmelighet søker hemmelige forhold. Men kvinner er det også, i bøttevis... Anonymkode: 8fd88...9ea
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå