Gå til innhold

Er de fleste menn utro ?!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja,når de får anledning til det..

Anonymkode: b637e...8ca

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får en gift anledning til å være utro, er han ikke vanskelig å be... de tar som regel det meste

Anonymkode: 8fd88...9ea

• Liker 1
Skrevet

Da jeg var 20 var utroskap mitt worst case scenario. Nå har jeg rundet 40 og har for lengst innsett at jeg fint vil overleve utroskap. Jeg har fått mer perspektiv på ting og vet at et forhold rommer mye. 

Livet blir som det blir. Ikke ta bekymringene på forskudd. Forsøk heller å gjøre det beste ut av ditt forhold og husk at ingen mennesker er perfekte

Anonymkode: bcdf8...5a5

• Liker 2
Skrevet
55 minutter siden, I Grosny skrev:

Det overasker meg ikke. Rent matematisk så er sannsynligheten for at det er både utro dame og mann høy. Hvis 20 mennesker i forhold er utro med hverandre så er det bare homofili som kan vippe tallene ut av balanse.  

Dette er en sannhet med modifikasjon. Damer har lettere for å napp slik at andelen damer som er utro er ikke sikkert like høy hvis man ser på antallet, men de har sex med flere menn og ofte mange flere. Det frekventerte damer der som jeg vet hadde sex med 3-4 forskjellige menn hver kveld hver helg i mang mange år.  

• Liker 1
Skrevet

De fleste norske menn er utro ingen tvil om det. Dette vet jeg som norsk kvinne. Det er best å finne seg en utlending. Mindre risiko der.

Anonymkode: 99c9f...97f

• Liker 1
Gjest theTitanic
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg er en jente på 20 år og blir litt "motløs" av å tenke på at så mange menn er utro. Jeg ønsker også å bli gift en dag men vil ikke bli bedratt... 

Ikke bare leser jeg på KG om så mange som er utro, og tråder om "tips" til å holde det hemmelig. 2 av mine nærmeste venninner har fortalt meg at sine fedre har vært utro. 1 gang såg jeg en gift mann jeg kjenner kysse en dame på et utested her i Norge. Besteforeldrene mine drev konferansesenter og arrangerte firmafester, og mormor har fortalt meg om hvor mye utroskap hun har sett, og kvinnelige ansatte som sitter på fanget og kliner med sjefen.

Så holder jeg på med en spesiell idrett, hvor det ikke er sånn "generasjonsskille". Så jeg som er 20 har vært på tur i utlandet i forbindelse med idretten, sammen med en del andre menn i 20-, 30- og 40-årene. Så og si alle de gifte/opptatte mennene såg på og snakket med damer når vi var på utesteder, og minst 2 av dem såg jeg med mine egne øyne var utro med 2 andre damer og hørte av andre at de hadde hatt sex!

4 av mennene i den idretten som jeg knapt har kjent i 1 år, har prøvd seg på meg og skrevet seksuelle meldinger til meg og at de vil ha meg🙄 

I tillegg er det motbydelig at noen kvinner skriver på KG at de tenner på utro menn. Jeg kommer aldri til å "hjelpe" noen med å være utro, fordi jeg tror på karma. For jeg vil ikke at noen jenter skal "hjelpe" min fremtidige ektemann med å være utro mot meg. 

Anonymkode: 62ecc...302

Nei. De fleste menn er ikke utro, men det er bunten med slask som stikker seg frem og blir lagt merke til. 

For å få et bra forhold til en mann må du ta utgangspunkt i at han ikke er utro, hvis ikke blir forholdet bare fortærende og negativt. Man skal selvsagt ikke være helt blåøyd, men heller ikke fordomsfull. Mistenksomhet spiser en opp innenfra. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg er en jente på 20 år og blir litt "motløs" av å tenke på at så mange menn er utro. Jeg ønsker også å bli gift en dag men vil ikke bli bedratt... 

Ikke bare leser jeg på KG om så mange som er utro, og tråder om "tips" til å holde det hemmelig. 2 av mine nærmeste venninner har fortalt meg at sine fedre har vært utro. 1 gang såg jeg en gift mann jeg kjenner kysse en dame på et utested her i Norge. Besteforeldrene mine drev konferansesenter og arrangerte firmafester, og mormor har fortalt meg om hvor mye utroskap hun har sett, og kvinnelige ansatte som sitter på fanget og kliner med sjefen.

Så holder jeg på med en spesiell idrett, hvor det ikke er sånn "generasjonsskille". Så jeg som er 20 har vært på tur i utlandet i forbindelse med idretten, sammen med en del andre menn i 20-, 30- og 40-årene. Så og si alle de gifte/opptatte mennene såg på og snakket med damer når vi var på utesteder, og minst 2 av dem såg jeg med mine egne øyne var utro med 2 andre damer og hørte av andre at de hadde hatt sex!

4 av mennene i den idretten som jeg knapt har kjent i 1 år, har prøvd seg på meg og skrevet seksuelle meldinger til meg og at de vil ha meg🙄 

I tillegg er det motbydelig at noen kvinner skriver på KG at de tenner på utro menn. Jeg kommer aldri til å "hjelpe" noen med å være utro, fordi jeg tror på karma. For jeg vil ikke at noen jenter skal "hjelpe" min fremtidige ektemann med å være utro mot meg. 

Hvorfor driver dere å konkstruerer en virkelighet som ikke stemmer? Jeg blir så oppgitt og forbannet. All statistikk og forskning viser at menn og kvinner er omtrent like mye utro Dvs. ta en mann har like stor sjanse for å bli bedratt som en kvinne. Hva faen er poenget med å stigmatisere menn hele tiden?

Statistikken stemmer også med min erfaring. Jeg kjenner noen personer som har vært utro (både nære venner, og andre som jeg bare vet om), og det er ganske nøyaktig 50/50 fordelt mellom kvinner og menn.

Dette er en måte forsøple debatten på, og man bør heller fokusere på å få frem hvor utrolig skadelig og for et ufattelig svik utroskap er, uavhengig av kjønn.

Anonymkode: a880a...504

• Liker 4
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

I min omgangskrets virker det hvertfall som at nesten alle menn er det. Da spør jeg her for å høre om andre sine perspektiver, fra deres omgangskrets. Oppgitt selv

ts

I min omgangskrets er det kvinnene som er mest utro. Oppgitt jeg også. 

Anonymkode: be811...da6

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og hva med alle kvinnene som er utro?

Skrevet
3 minutter siden, jabx skrev:

Og hva med alle kvinnene som er utro?

Det vet jeg ingenting om.... Jeg tror ikke det er sant at kvinner er like ofte utro som menn, det er noe flere her i tråden kommenterer uten at de sikkert kjenner 1 eneste kvinne personlig som de vet er det.

• Liker 1
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor driver dere å konkstruerer en virkelighet som ikke stemmer? Jeg blir så oppgitt og forbannet. All statistikk og forskning viser at menn og kvinner er omtrent like mye utro Dvs. ta en mann har like stor sjanse for å bli bedratt som en kvinne. Hva faen er poenget med å stigmatisere menn hele tiden?

Statistikken stemmer også med min erfaring. Jeg kjenner noen personer som har vært utro (både nære venner, og andre som jeg bare vet om), og det er ganske nøyaktig 50/50 fordelt mellom kvinner og menn.

Dette er en måte forsøple debatten på, og man bør heller fokusere på å få frem hvor utrolig skadelig og for et ufattelig svik utroskap er, uavhengig av kjønn.

Anonymkode: a880a...504

Konstruerer? Bare fordi jeg ikke skrev den virkeligheten DU ønsker skal stemme, betyr da ikke at det jeg skrev er usant!

• Liker 1
Skrevet

Det store danske sexvaneundersøkelsen, som visst nok er det mest omfattende som noensinne er gjennomført, viste - så vidt jeg husker - at menn i forhold er signifikant mer utro enn kvinner i forhold. Det er bare å google. 

Anonymkode: 7ea9b...7b9

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, Hr. Aktiv skrev:

Dette er en sannhet med modifikasjon. Damer har lettere for å napp slik at andelen damer som er utro er ikke sikkert like høy hvis man ser på antallet, men de har sex med flere menn og ofte mange flere. Det frekventerte damer der som jeg vet hadde sex med 3-4 forskjellige menn hver kveld hver helg i mang mange år.  

Da må du ha vært ekstremt uheldig med damer. Sånne borderlinere som du beskriver her, hører hjemme i psykiatriske lærebøker.

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da må du ha vært ekstremt uheldig med damer. Sånne borderlinere som du beskriver her, hører hjemme i psykiatriske lærebøker.

Han? Han var dørvakt og observerte damer. Slik jeg forsto det.

Anonymkode: c217a...739

• Liker 1
Skrevet

Min erfaring etter nesten 50 år er dessverre JA!!

Anonymkode: 87327...18e

Skrevet

Mann 27 her.

har blitt bedratt av tidligere forlovede. Jeg jobbet ræva av meg for å få endene til å møtes, hun satt barnet oppe med moren sin så hun fikk ligge litt på rygg med sin eks. Jeg fikk tilbud av flere venninner av eksen min over tid, men takket pent nei, gikk hjem og la meg godt inntil samboeren. 

Her er menn som ser andre verdier her i livet, som klarer seg utmerket med en partner. Nå som jeg vet hvordan det er å bli bedratt, så ønsker jeg ikke noen å oppleve det. 

Anonymkode: bebca...236

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Tror bare damer er flinkere til å skjule at de e utro. Menn er så dumme at det er ikke rart de blir tatt! En bekjent som har vært gift i 7 år står på ett utested å kysser å tar på en annen dame så alle lett kunne se det. Konen var bortreist så han benyttet også sjansen til å ta med seg damen han flørtet med på byn hjem.Så det var også mange som så de ta taxi sammen.Heldigvis for han så hadde han konfliktskye venner som ikke ville blande seg,så de sa aldri ifra til konen.

Ha selv holdt på med en gift mann å selv om vi bor på ett lite sted der folk elsker å sladre,så foreslår han å ha sex på ett veldig populært fjell,på jobben hans,hos meg uten å trekke for gardiner osv. Jeg har også sagt at han bør slette alt av meldinger og bilder fra meg,men det var visst helt unødvendig ettersom han hadde kode på å komme inn på mobilen. Med andre ord så er altså menn veldig dårlig på å skjule det.

Anonymkode: 4d0dc...0c7

Skrevet

Når dere kvinner velger blant de samme 5-15% menn, så er det jo klart at de er utro.

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Tror bare damer er flinkere til å skjule at de e utro. Menn er så dumme at det er ikke rart de blir tatt! En bekjent som har vært gift i 7 år står på ett utested å kysser å tar på en annen dame så alle lett kunne se det. Konen var bortreist så han benyttet også sjansen til å ta med seg damen han flørtet med på byn hjem.Så det var også mange som så de ta taxi sammen.Heldigvis for han så hadde han konfliktskye venner som ikke ville blande seg,så de sa aldri ifra til konen.

Ha selv holdt på med en gift mann å selv om vi bor på ett lite sted der folk elsker å sladre,så foreslår han å ha sex på ett veldig populært fjell,på jobben hans,hos meg uten å trekke for gardiner osv. Jeg har også sagt at han bør slette alt av meldinger og bilder fra meg,men det var visst helt unødvendig ettersom han hadde kode på å komme inn på mobilen. Med andre ord så er altså menn veldig dårlig på å skjule det.

Skam deg, dust. Håper du går ut av forholdet før du er utro neste gang..

Anonymkode: 6b2de...197

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Skam deg, dust. Håper du går ut av forholdet før du er utro neste gang..

Anonymkode: 6b2de...197

Jeg var singel jeg. Var han som var utro mot konen sin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...