Gå til innhold

Skuddsikker vest sexy?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Har hørt damene liker menn som lever farlig, så vurderte å skaffe meg en slik :)

Hvis det er greit for dere da.

Er det sexi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Alle synes Jack Bauer er stilig i sin vest! Hva har han som ikke jeg har? Mandig hes stemme? Jeg nekter å godta dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Kjenner faktisk ingen som synes det er sexy..

Samboeren min jobbet tidligere som dørvakt, og en skuddsikker vest er for meg bare kjip! (mange netter i redsel over gale folk på byen osv)

Dessuten synes den for godt under klær til å være tøff på vanlige folk! :wink: Og er ubehagelig å gå med (hvis du ikke skal ha en kevlar vest i 10 000kr klassen da? :wink: )

Skal du være tøff anbefales svart dress med litt skulderputer, svart (stor og brei) skinnjakke over, og sorte solbriller.

Da er du tøff da!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

personlig foretrekker jeg en deilig lakk g-streng' date=' og en rose i munnen da :ler:[/quote']

Å herregud nå fikk jeg bilder i hodet mitt...av noe jeg helst vil glemme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jau, jau fint ska det no var men æ må no tæst ut med jaktgeværet mitt om væsten virskelig er skuddsikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe du har mistforstått her:

Den som har på seg en kevlar har et behov for den beskyttelsen. Det er eksponeringen for dødelig fare og ikke minst håndteringen av faren som er sexy. VELDIG sexy, spør du meg. Kevlar uten fare er bare patetisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Det er noe du har mistforstått her:

Den som har på seg en kevlar har et behov for den beskyttelsen. Det er eksponeringen for dødelig fare og ikke minst håndteringen av faren som er sexy. VELDIG sexy, spør du meg. Kevlar uten fare er bare patetisk.

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe du har mistforstått her:

Den som har på seg en kevlar har et behov for den beskyttelsen. Det er eksponeringen for dødelig fare og ikke minst håndteringen av faren som er sexy. VELDIG sexy, spør du meg. Kevlar uten fare er bare patetisk.

Og/eller veldig pysete... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt damene liker menn som lever farlig, så vurderte å skaffe meg en slik :)

Hvis det er greit for dere da.

Er det sexi?

Menn som lever farlig bruker da ikke skuddsikker vest?.. :wink::tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...