AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #161 Del Skrevet 5. januar 2020 Jeg må også rydde i 2020! Jeg sliter veldig mye med å gjøre meg ferdig med en organiserings/ryddeoppgave om gangen. Jeg begynner et sted, og plutselig har jeg vært innom flere områder. Aner ikke hvorfor det blir sånn, eller hvordan jeg skal slutte med det. Det ender gjerne opp med at det blir mye mer rot overalt før det blir litt ryddigere et sted 😅 Dette gjør at jeg føler meg litt overveldet, blir aldri ferdig føler jeg. Tips til hvordan jeg skal klare å fullføre et rom/område av gangen? Anonymkode: f966a...d99 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KatteLatte Skrevet 5. januar 2020 #162 Del Skrevet 5. januar 2020 Spennende å følge med her, selv om det foreløpig ikke har resultert i at jeg har begynt på de store ryddesjauene. Men i dag ryker julepynten, og den skal ned i gjennomsiktige oppbevaringskasser fra Clas ohlson. Da blir det både mer oversiktlig når jeg tar det ut igjen, og ryddigere i boden. Er jeg virkelig i siget og får jobbe i fred fra ungene skal jeg gå over alle pyntedukene, vaske og fjerne stearinsøl... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thildamor Skrevet 5. januar 2020 #163 Del Skrevet 5. januar 2020 I dag skal jeg ordne alle kjøkkenhåndklærne! Har utrolig mange av de, men skifter ofte så de får bli, men litt mer orden i skuffen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #164 Del Skrevet 5. januar 2020 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg må også rydde i 2020! Jeg sliter veldig mye med å gjøre meg ferdig med en organiserings/ryddeoppgave om gangen. Jeg begynner et sted, og plutselig har jeg vært innom flere områder. Aner ikke hvorfor det blir sånn, eller hvordan jeg skal slutte med det. Det ender gjerne opp med at det blir mye mer rot overalt før det blir litt ryddigere et sted 😅 Dette gjør at jeg føler meg litt overveldet, blir aldri ferdig føler jeg. Tips til hvordan jeg skal klare å fullføre et rom/område av gangen? Anonymkode: f966a...d99 Da ville jeg heller prøvd å ryddet etter kategori, fremfor rom. Eks. starte med å rydde klær, når du er ferdig med det går du over til bøker, så kjøkkenutstyr, baderomsartikler osv, Anonymkode: b35e1...c75 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #165 Del Skrevet 5. januar 2020 Knskje jeg også skal rydde i kjøkkenskuffene....stryker dere forresten kjøkkenhandklær? Trur vi ( familienpå fire) har førti kjøkkenhandklær og like mange kluter...mange med hol i. På tide å rydde..... Anonymkode: 3644a...b29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #166 Del Skrevet 5. januar 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Knskje jeg også skal rydde i kjøkkenskuffene....stryker dere forresten kjøkkenhandklær? Trur vi ( familienpå fire) har førti kjøkkenhandklær og like mange kluter...mange med hol i. På tide å rydde..... Anonymkode: 3644a...b29 Stryker ikke. Har 4-5 stk. Bruker dere alle 40..? Anonymkode: 73623...227 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
badevakta Skrevet 5. januar 2020 Forfatter #167 Del Skrevet 5. januar 2020 Da er jula ute av hus her og det ble tre bæreposer med søppel av det + kakebokser. Sorry gamletanter, de englene jeg har fått med opp gjennom årene forsvant nå. Hvem trenger tre adventstaker? To i boss der. "Julepynt" barna har laget? Gikk en god del av det og.. 😅🙈 Så nå har jeg kun fire kasser knytta til jula, merket hhv. advent, jul, juletre og juleverksted. Kakebokser kommer utenom, men kvitta meg med ca 3/4 nå. Åh, det føles så godt! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
badevakta Skrevet 5. januar 2020 Forfatter #168 Del Skrevet 5. januar 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Knskje jeg også skal rydde i kjøkkenskuffene....stryker dere forresten kjøkkenhandklær? Trur vi ( familienpå fire) har førti kjøkkenhandklær og like mange kluter...mange med hol i. På tide å rydde..... Anonymkode: 3644a...b29 Stryker de ikke, og har kanskje 10stk (familie på fem). Kunne nok kvitta oss med noen av de. Vasker så å si alt i oppvaskmaskin. Kluter har vi også cirka 10 av, men det trenger vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eske Skrevet 5. januar 2020 #169 Del Skrevet 5. januar 2020 I dag har jeg ryddet i kjøkkenskuffer og på boden og lagt kjøkkenredskaper og oppbevaringsbokser ut for salg på Facebook. Fått bud på masse av det, det som ikke blir solgt går til gjenbruksstasjonen. Det som selges skal inn i Pengesnakk sitt Selge100-skjema 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Regine. Skrevet 5. januar 2020 #170 Del Skrevet 5. januar 2020 Da har vi holdt på i mange timer. All jul er pakket bort ute og inne. Garasjen ryddet for all juleboss som ble stappet inn der. Sortert og klar for gjennvinning. Hele huset er vasket. Alle gulv støvsugd og vasket. Alle sofaer og stoler grundig støvsugd. Pledd og puter ristet ute. Peisene tømt for sot, vasket og fyllt opp med ved. Kaffemaskin, oppvaskmaskin og vaskemaskin renset. Alle blomster vannet og noen kastet. Alle senger skiftet på. Nå tar jeg et lite glass rødvin og snart hopper i dusjen og legger frem det vi trenger til skole og jobb i morgen. Fornøyd med dagens innsats 😊 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #171 Del Skrevet 5. januar 2020 Jeg har fått flere gode tips og insppirasjon her allerede. Er nok ikke den raskeste, men jeg har montert et klippebord til syrommet i dag. Det har trådskuffer under, så i morgen blir det sortering av stoff. Planen min er ikke å ha minst mulig, men å ha faste plasser og kaste (gi bort) en del som jeg trenger. Anonymkode: 44bb9...d8c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #172 Del Skrevet 5. januar 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg må også rydde i 2020! Jeg sliter veldig mye med å gjøre meg ferdig med en organiserings/ryddeoppgave om gangen. Jeg begynner et sted, og plutselig har jeg vært innom flere områder. Aner ikke hvorfor det blir sånn, eller hvordan jeg skal slutte med det. Det ender gjerne opp med at det blir mye mer rot overalt før det blir litt ryddigere et sted 😅 Dette gjør at jeg føler meg litt overveldet, blir aldri ferdig føler jeg. Tips til hvordan jeg skal klare å fullføre et rom/område av gangen? Anonymkode: f966a...d99 Du følger trolig «etter» tingene dine. Et veldig nyttig tips når du rydder feks kjøkkenet er å sette frem endel esker. En til doner/selg, selvsagt, men også en til «ting som skal inn på kontoret» eller «ting som må returneres til eier» (som svigers sine kakebokser og matboksen til ungene til naboen). Først nr du er ferdig med å rydde kjøkkenet flytter du eskene. Da unngår du å forlate kjøkkenet fordi du «skal bare» legge tilbake en penn på kontoret, og så begynne å rydde fordi kontoret er rotete, og så.. etc. Anonymkode: 18d4d...93c 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #173 Del Skrevet 5. januar 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Stryker ikke. Har 4-5 stk. Bruker dere alle 40..? Anonymkode: 73623...227 Godt spørsmål...😳😀bruker nesten alle...baker ofte,og bruker de ved heving av brød og rundstk. Legge kanskje litt for ofte til vask...og bytter klut noen ganger om dagen. Verste eg veit er skitten "tvåge" som vi kaller det.... Anonymkode: 3644a...b29 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #174 Del Skrevet 5. januar 2020 På 4.1.2020 den 15.02, AnonymBruker skrev: Hvorfor tok du av døren? 🤔 Anonymkode: ebc77...68f Tanken var at det skulle være litt luftig (fint å lufte de klærne som har vært brukt), og at det er lettere å huske på å bruke om igjen når det er litt synlig. Jeg har forresten også malt det åpne skapet både ut- og innvendig, i samme farge som soveromsveggen Anonymkode: 14a0b...dee 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nåleputa Skrevet 5. januar 2020 #175 Del Skrevet 5. januar 2020 Har ryddet vekk x´en sine klær, solgt ett musikkanlegg i dag som har fult med på lere flyttelass. Til og med tenåringen kom med klesposer som var for små og en pose med ødelagte klær. Rydda vekk jula og gjort ferdig ett syprosjekt. SYnes dette går fint. Skal legge ut en tenåringspose med klær til salgs. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navani Skrevet 5. januar 2020 #176 Del Skrevet 5. januar 2020 Ruddet bort jula, og tre ting fikk ikke bli med på loftet igjen ene var juletrelysene, de var gamle og litt skumle å bruke. Ellers er jeg på dag 5 av 30 dags minimalism utfordringen, så 4 par sokker og et kostyme forsvinner i dag. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest førstedamen Skrevet 5. januar 2020 #177 Del Skrevet 5. januar 2020 4 timer siden, Eske skrev: I dag har jeg ryddet i kjøkkenskuffer og på boden og lagt kjøkkenredskaper og oppbevaringsbokser ut for salg på Facebook. Fått bud på masse av det, det som ikke blir solgt går til gjenbruksstasjonen. Det som selges skal inn i Pengesnakk sitt Selge100-skjema OH, det selge 100 skjema må jeg sjekke ut. Men tror jeg må avansere for i 2019 solgte jeg godt over 200 gjenstander 😁 Alikevel har jeg fortsatt et stappet roterom som må taes tak i. Begynte forleden med å gi bort en kasse med babyklær. Men jeg trenger tips til noe. Jeg har solgt å kastet myyye I året som gikk. Men føler jeg har gått inn i et mindspace hvor jeg konstant leter etter noe å selge, gi bort eller kaste. Hvorfor blir jeg aldri fornøyd? Om dette fortsetter har jeg ikke noe igjen om få år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mask Skrevet 5. januar 2020 #178 Del Skrevet 5. januar 2020 Har til nå ryddet 3-4 kjøkkenskap og skuffer, vasket og satt tilbake ting i orden. Neste blir skapene i soverommene hvor klærne ligger, der hiver jeg alt ut og prøver å sette inn ting i orden der og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #179 Del Skrevet 5. januar 2020 2 minutter siden, førstedamen skrev: OH, det selge 100 skjema må jeg sjekke ut. Men tror jeg må avansere for i 2019 solgte jeg godt over 200 gjenstander 😁 Alikevel har jeg fortsatt et stappet roterom som må taes tak i. Begynte forleden med å gi bort en kasse med babyklær. Men jeg trenger tips til noe. Jeg har solgt å kastet myyye I året som gikk. Men føler jeg har gått inn i et mindspace hvor jeg konstant leter etter noe å selge, gi bort eller kaste. Hvorfor blir jeg aldri fornøyd? Om dette fortsetter har jeg ikke noe igjen om få år. Haha sånn har jeg også blitt, tror det er en del av senskadene😉 Anonymkode: b35e1...c75 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 5. januar 2020 #180 Del Skrevet 5. januar 2020 Har gått gjennom alle klærne til barna og organisert de bedre. Både de som brukes nå og de som ligger klar til de blir større. Har også solgt 5 ting i helgen og lagt mye ut for salg. 1000 kr sålangt som kan gå til oppussing. Tømte skapene på vaskerommet og kastet x antall filleryer som har ligget der i mange år 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå