Gå til innhold

Rituals


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

 

Rituals inneholder hormonendrende stoffer, det er jo bare til å kikke på ingredient lista å google det! Man bør jo ha litt interesse av hva man spiser og hva man putter på kroppen! 

Jeg fant 3 av det de skriver her på ingredient lista på de Rituals produktene jeg fikk til bursdagen min (som gikk rett i bosset) 

https://www.framtiden.no/gronne-tips/fritid/den-mest-miljovennlige-kosmetikken.html

 

Anonymkode: 2f75a...e3d

Du linker til en side om miljøvennlig kosmetikk, så kaster du nye Rituals produkter du fikk i gave i søpla? 

Jeg er ikke sånn kjempe begeistret for Rituals selv, men har ei søster som er helt vill etter produktene deres. Hun bestilte til og med deler av den Amsterdam kolleksjonen, hvit og blå, som ikke er å finne i butikkene(?) Hun har selvsagt bil parfymen også haha.

 

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 

 

Rituals inneholder hormonendrende stoffer, det er jo bare til å kikke på ingredient lista å google det! Man bør jo ha litt interesse av hva man spiser og hva man putter på kroppen! 

Jeg fant 3 av det de skriver her på ingredient lista på de Rituals produktene jeg fikk til bursdagen min (som gikk rett i bosset) 

https://www.framtiden.no/gronne-tips/fritid/den-mest-miljovennlige-kosmetikken.html

 

Anonymkode: 2f75a...e3d

Hadde det vært så farlig hadde det ikke vært lovlig å selge. Reglene er STRENGE både i Norge og i EU. Og kaste produktene i søpla, fy faen, ditt utakknemlige miljøsvin! Du fortjener ingen gaver! 

Anonymkode: cc06c...340

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke fordra produkter fra Rituals. De er så parfymert at jeg seriøst holdt på å spy den gangen jeg var så dum å bruke en krem derifra. 

Anonymkode: 78f52...3ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noe fra den røde serien, blant annet en dusjolje og dusjskum? Synes de lukter godt, men ikke noe jeg bruker daglig. Bruker mest parfymefritt eller svakt parfymert til daglig. Får vondt i hode av for mye lukt rundt meg, pluss st jeg jobber i helsevesenet. Fikk duftpinnesett til jul, den måtte jeg sette troppa på igjen, intens lukt...

Anonymkode: d56ac...8c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Callisto83 said:

Du linker til en side om miljøvennlig kosmetikk, så kaster du nye Rituals produkter du fikk i gave i søpla? 

Jeg er ikke sånn kjempe begeistret for Rituals selv, men har ei søster som er helt vill etter produktene deres. Hun bestilte til og med deler av den Amsterdam kolleksjonen, hvit og blå, som ikke er å finne i butikkene(?) Hun har selvsagt bil parfymen også haha.

 

 

 

1 hour ago, AnonymBruker said:

Hadde det vært så farlig hadde det ikke vært lovlig å selge. Reglene er STRENGE både i Norge og i EU. Og kaste produktene i søpla, fy faen, ditt utakknemlige miljøsvin! Du fortjener ingen gaver! 

Anonymkode: cc06c...340

Jeg er rimelig miljøvennlig, så når man får produkter som er skadelige for min helse, så vil jeg ikke bruke det selv, ei heller gi det bort da jeg vil ingen vondt, så å kaste det i restavfallet er vel det som er anbefalt å gjøre med produkter som ikke skal i de andre dunkene. 

Anonymkode: 2f75a...e3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 

Jeg er rimelig miljøvennlig, så når man får produkter som er skadelige for min helse, så vil jeg ikke bruke det selv, ei heller gi det bort da jeg vil ingen vondt, så å kaste det i restavfallet er vel det som er anbefalt å gjøre med produkter som ikke skal i de andre dunkene. 

Anonymkode: 2f75a...e3d

Du er hysterisk. Sorry, men det er du. Farlige produkter er ikke lov å selge i Norge og EU. INGEN har blitt syke eller dødd av Rituals-produkter. Da hadde de blitt forbudt. Hva slags merker bruker du da? «Alt» er jo farlig i enkeltes øyne, selv det som er parabenfritt.

Anonymkode: cc06c...340

  • Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hammam serien er helt perfekt for meg. Trenger ikke å gå på spa salonger lenger. Lukter ikke søtt, bare friskt.

Anonymkode: 2685c...549

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Ayurveda og Holi. Bruker egentlig bare skum nå, men vil gjerne teste flere produkter. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her bruker hele familien produktene fra Rituals, fikk heldigvis masse til jul. Kunne ønske det fantes parfyme i den røde serien.

Anonymkode: cd0d3...c3d

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Digger rituals 🤩. Bruker både kroppsproduktene, og flere av produktene til ansiktet 😊

Anonymkode: 1aeac...a82

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.1.2020 den 22.28, AnonymBruker skrev:

Farlige produkter er ikke lov å selge i Norge og EU.

Her bommer du nok litt. Definer farlig? Grensenivåene blir ofte lagt slik at bare ikke for mange tar skade av det, er ok. 

Anonymkode: 5f08c...278

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Er det noen som har prøvd hårproduktene til Rituals? Tenker først og fremst på sjampo og balsam. Er du i så fall fornøyd?  

Har lyst til å prøve, men er jo ganske dyre produkter, så fint å høre fra noen med erfaring. :) 

Anonymkode: bc188...d70

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.1.2020 den 14.47, AnonymBruker skrev:

 

Jeg er rimelig miljøvennlig, så når man får produkter som er skadelige for min helse, så vil jeg ikke bruke det selv, ei heller gi det bort da jeg vil ingen vondt, så å kaste det i restavfallet er vel det som er anbefalt å gjøre med produkter som ikke skal i de andre dunkene. 

Anonymkode: 2f75a...e3d

:klo: Høh? Man får ikke vondt av de produktene, alvorlig talt.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.1.2020 den 13.05, AnonymBruker skrev:

Har noe fra den røde serien, blant annet en dusjolje og dusjskum? Synes de lukter godt, men ikke noe jeg bruker daglig. Bruker mest parfymefritt eller svakt parfymert til daglig. Får vondt i hode av for mye lukt rundt meg, pluss st jeg jobber i helsevesenet. Fikk duftpinnesett til jul, den måtte jeg sette troppa på igjen, intens lukt...

Anonymkode: d56ac...8c0

Jeg har begge deler og jeg elsker dem 🤩 De lukter ikke særlig mye etter man har vasket de av, mens body cream for eksempel vil jo lukte en stund etterpå :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 29.12.2019 den 14.39, AnonymBruker skrev:

Hva tenker dere om produktene derfra? 

Anonymkode: d05a6...0f1

elsker rituals. Min favoritt lukt er sakura. Jeg elsker skrubben , badeskummet , bodylotion , kroppsprayen , håndsåpen i sakura.,

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest førstedamen
På 5.1.2020 den 14.47, AnonymBruker skrev:

 

Jeg er rimelig miljøvennlig, så når man får produkter som er skadelige for min helse, så vil jeg ikke bruke det selv, ei heller gi det bort da jeg vil ingen vondt, så å kaste det i restavfallet er vel det som er anbefalt å gjøre med produkter som ikke skal i de andre dunkene. 

Anonymkode: 2f75a...e3d

Har du noen såpe (til kropp) eller hudkrem som ikke inneholder farlige stoffer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Cupidsimple skrev:

Elsker romduftene! Har duftpinner i alskens lukter fra dem rundt i hele huset 😅 

Jeg har i mango på badet fra Kremmerhuset, den lukter ingenting. Kanskje jeg skulle prøvd rituals istedet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...