Gå til innhold

Rituals


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er veldig fornøyd med det jeg kan bruke fra dem! Og det er kroppskrem, håndkrem, dusjsåpe/skum og duft-lys/pinner. Sminken tåler jeg ikke. Syntes man får mye velvære-pplevelse for pengene av produktene😌

Anonymkode: 76464...00a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker dem. De er så gode! Jeg elsker den røde serien, Ayurveda eller noe. Jeg har vel prøvd så og si alle produktene - minus ansiktspleien. Der har jeg kun prøvd ansiktsskrubben. Men det er skikkelig bra greier og prisen er ikke så verst heller :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker rituals! Spesielt dusjfoamen. Liker best arvuyeda og holi. Er veldig fornøyd med scruben, og elsker private collection, spes precious amber

Anonymkode: adb55...406

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt sterk parfyme på noen av produktene syns jeg 😅

Anonymkode: 7c5d9...c01

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke at hudproduktene er amazing, men jeg bruker dem likevel på grunn av god lukt ❤️

Elsker romluktene. Har kjøpt mange duftlys og duftpinner derfra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digger produktene, handler veldig mye der! 

Kjøper duftlys, duftpinner, håndsåpe, deodorant (den hvite sprayen), mascara (uten parfyme), dusjskum, micellar ansiktsvann, te+++ Det eneste jeg ikke har vært fornøyd med er neglelakken, den var vanskelig å legge jevnt/pent. 

Anonymkode: 124a2...5f8

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt sterk parfyme på noen av produktene syns jeg 😅

Anonymkode: 7c5d9...c01

Det er faktisk ikke så mye parfyme i dem - hvis du leser ingrediensene der så er parfyme ganske langt nede på lista :) De lukter såpass mye pga ekstrakter som sitrus og eukaplyptus for å nevne eksempler, rose og urter og sånn. Det lukter ganske mye.

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøvde en bodybutter for noen år siden, måtte stå opp midt på natta for å lufte og vaske sengetøy/dusje 😅 luktet godt, men helt sykt sterk lukt! Håper det er forbedret, for luktet såpass godt at jeg vil prøve mer! 

Anonymkode: 2629b...366

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker dem. Favoritten er ayurveda, men liker også holi, sakura og dao veldig godt. 

Anonymkode: e55b0...ece

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Rosewood skrev:

Det er faktisk ikke så mye parfyme i dem - hvis du leser ingrediensene der så er parfyme ganske langt nede på lista :) De lukter såpass mye pga ekstrakter som sitrus og eukaplyptus for å nevne eksempler, rose og urter og sånn. Det lukter ganske mye.

Kraftig lukt da, whatever 😛 syns fortsatt det kan bli for mye 

Anonymkode: 7c5d9...c01

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har ikke prøvd produktene på meg selv, så vet ikke om de er bra for huden. Men jeg avstår fordi jeg ikke liker lukten av dem.

Anonymkode: d8ede...6bd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke er kjempefan, og at jeg opplever at det er en viss hype knytta til dette merket. Jeg tåler ofte produkter med såpass mye parfyme dårlig uqnsett, men før jeg rekker å reagere,så merker jeg jo om de fører med seg noe positivt,og jeg syns ikke de gjør noe spesielt som betraktelig billigere produkter ikke gjør. 

Anonymkode: 4229f...96d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altfor parfymert, liker ikke å bade i parfyme. Liker ganske nøytrale kroppsprodukter for så å heller ta på vanlig parfyme etterpå. Bruker du noe fra Rituals kan man jo ikke bruke parfyme i tillegg. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang jeg skulle ut på byen hadde jeg smurt meg inn med kroppskremen fra den rødr serien. Flere mannfolk som syntes jeg luktet så godt. Var helt merkelig. 

Anonymkode: 46f3a...e5b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...