ansvarlig_borger Skrevet 29. desember 2019 #1 Del Skrevet 29. desember 2019 Det virker for meg, at folk som fremstår som mindre intelligente, har et stort behov for å hate og prate dritt om sjakk? Jeg blir så sint av dette, hva kan jeg gjøre for å takle disse idiotene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #2 Del Skrevet 29. desember 2019 Du må jobbe med å ikke la deg provosere sånn. Anonymkode: 92140...e0b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 29. desember 2019 #3 Del Skrevet 29. desember 2019 Ja, og det gjelder ikke bare sjakk. Det gjelder også behovet for å uttrykke en primitiv uforstand mot elbiler, mot Greta Thunberg, mot klimaendringer og mot folk som driver med ting de ikke har forutsetninger for å forstå. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #4 Del Skrevet 29. desember 2019 2 minutter siden, Ullvott said: Ja, og det gjelder ikke bare sjakk. Det gjelder også behovet for å uttrykke en primitiv uforstand mot elbiler, mot Greta Thunberg, mot klimaendringer og mot folk som driver med ting de ikke har forutsetninger for å forstå. eldre folk på mindre tette plasser, vil jeg kalle det. Anonymkode: e8e33...e52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #5 Del Skrevet 29. desember 2019 6 minutter siden, ansvarlig_borger skrev: Det virker for meg, at folk som fremstår som mindre intelligente, har et stort behov for å hate og prate dritt om sjakk? Jeg blir så sint av dette, hva kan jeg gjøre for å takle disse idiotene? Du lar deg provosere av folk som lar seg provosere av noe annet enn deg......ikke så skarp du heller da kanskje? 😏 Anonymkode: 72413...e39 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abc123detvardet Skrevet 29. desember 2019 #6 Del Skrevet 29. desember 2019 Prater ikke akkurat dritt om sjakk, men synes det er overvurdert. For meg er sjakk et brettspill, og ikke så mye mer. Skjønner at folk synes det er gøy å spille (som de fleste brettspill), men skjønner ikke helt at folk synes det er gøy å se på. Samme gjelder sport. Velger heller å løpe enn å se på folk løpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ansvarlig_borger Skrevet 29. desember 2019 Forfatter #7 Del Skrevet 29. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Du lar deg provosere av folk som lar seg provosere av noe annet enn deg......ikke så skarp du heller da kanskje? 😏 Anonymkode: 72413...e39 Jeg går ikke rundt og aktivt preiker dritt om en veldig interessent sport som vi intelligente har stor glede av å følge med på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #8 Del Skrevet 29. desember 2019 1 minutt siden, ansvarlig_borger skrev: Jeg går ikke rundt og aktivt preiker dritt om en veldig interessent sport som vi intelligente har stor glede av å følge med på... Jeg er intelligent men driter i sjakk. Anonymkode: 92140...e0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå