Gå til innhold

Er det omvendt korrelasjon mellom kognitive evner og energi man bruker på å uttrykke hat imot sjakk?


ansvarlig_borger

Anbefalte innlegg

Det virker for meg, at folk som fremstår som mindre intelligente, har et stort behov for å hate og prate dritt om sjakk? Jeg blir så sint av dette, hva kan jeg gjøre for å takle disse idiotene? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, og det gjelder ikke bare sjakk. Det gjelder også behovet for å uttrykke en primitiv uforstand mot elbiler, mot Greta Thunberg, mot klimaendringer og mot folk som driver med ting de ikke har forutsetninger for å forstå. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Ullvott said:

Ja, og det gjelder ikke bare sjakk. Det gjelder også behovet for å uttrykke en primitiv uforstand mot elbiler, mot Greta Thunberg, mot klimaendringer og mot folk som driver med ting de ikke har forutsetninger for å forstå. 

eldre folk på mindre tette plasser, vil jeg kalle det.

Anonymkode: e8e33...e52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, ansvarlig_borger skrev:

Det virker for meg, at folk som fremstår som mindre intelligente, har et stort behov for å hate og prate dritt om sjakk? Jeg blir så sint av dette, hva kan jeg gjøre for å takle disse idiotene? 

Du lar deg provosere av folk som lar seg provosere av noe annet enn deg......ikke så skarp du heller da kanskje? 😏

Anonymkode: 72413...e39

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prater ikke akkurat dritt om sjakk, men synes det er overvurdert. 

For meg er sjakk et brettspill, og ikke så mye mer. Skjønner at folk synes det er gøy å spille (som de fleste brettspill), men skjønner ikke helt at folk synes det er gøy å se på.

Samme gjelder sport. Velger heller å løpe enn å se på folk løpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Du lar deg provosere av folk som lar seg provosere av noe annet enn deg......ikke så skarp du heller da kanskje? 😏

Anonymkode: 72413...e39

Jeg går ikke rundt og aktivt preiker dritt om en veldig interessent sport som vi intelligente har stor glede av å følge med på... 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, ansvarlig_borger skrev:

Jeg går ikke rundt og aktivt preiker dritt om en veldig interessent sport som vi intelligente har stor glede av å følge med på... 

 

Jeg er intelligent men driter i sjakk. 

Anonymkode: 92140...e0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...