Deseo Skrevet 11. februar 2020 #661 Skrevet 11. februar 2020 1 time siden, alba85 skrev: @Deseo Hei, fikk du utredning etter to SA? På riksen? Ja, spurte om det var en mulighet for det siden jeg hadde hatt to rett etter hverandre og mistet på rundt samme tid. Og siden det neste som skulle skje var nytt uttak så ville jeg forsikre meg at det ikke var noe feil som kunne "gå utover" alle eggene som ville bli befruktet. Legen sa ja uten å nøle. Måtte ikke krangle meg til det eller noe. Noe som jeg syntes var litt rart mtp at de er strenge på det. 1
Deseo Skrevet 11. februar 2020 #662 Skrevet 11. februar 2020 Sikkert normalt, men har noen opplevd lignende eggløsningslim under stimuleringen? Er på dag 3 med fyremadel og opplever en del blank og slimete utflod. Kan ikke huske at jeg fikk det sist 🤔
Neutral90 Skrevet 11. februar 2020 #663 Skrevet 11. februar 2020 19 minutter siden, Deseo skrev: Sikkert normalt, men har noen opplevd lignende eggløsningslim under stimuleringen? Er på dag 3 med fyremadel og opplever en del blank og slimete utflod. Kan ikke huske at jeg fikk det sist 🤔 Ja, masse 🙈 mer enn til vanlig. Har skjedd alle tre gangene jeg har blitt stimulert. 1
ak89 Skrevet 11. februar 2020 #664 Skrevet 11. februar 2020 56 minutter siden, Deseo skrev: Sikkert normalt, men har noen opplevd lignende eggløsningslim under stimuleringen? Er på dag 3 med fyremadel og opplever en del blank og slimete utflod. Kan ikke huske at jeg fikk det sist 🤔 Ja der fikk jeg også nå denne gangen.
alba85 Skrevet 11. februar 2020 #665 Skrevet 11. februar 2020 @Deseo da skal jeg driste meg til å spørre jeg og! Spurte da de oppdaget siste MA og da fikk jeg bare beskjed om at hvis jeg mister for tredje gang ville jeg bli utredet.. føles dumt å «kaste bort» forsøk. Masse lykke til❤️
Dovendyr1 Skrevet 11. februar 2020 #666 Skrevet 11. februar 2020 2 timer siden, Deseo skrev: Sikkert normalt, men har noen opplevd lignende eggløsningslim under stimuleringen? Er på dag 3 med fyremadel og opplever en del blank og slimete utflod. Kan ikke huske at jeg fikk det sist 🤔 Ja, fikk ekstremt mye! Ble ubehagelig vått noen dager 🙄 1
Dovendyr1 Skrevet 11. februar 2020 #667 Skrevet 11. februar 2020 Har et lite dilemma her, jenter. Begynte å blø idag så ringte inn mens. Sykepleier sa det var helt normalt med blødning så kort tid etter sprøyteslutt, og jeg har fått time til ultralyd. Skal starte opp med sprøyter imorgen. MEN nå har jeg omtrent sluttet å blø (bare bittelitt rosa), var ikke dette mens likevel? Det kan bli litt kluss og annerledes mens etter medisinene sa sykepleier, men jeg tenkte ikke på å spørre om det er normalt med mens i bare 1 dag og om jeg fortsatt skal begynne imorgen? Kan jo hende det kommer mer blødning inatt/imorgen da..
ak89 Skrevet 11. februar 2020 #668 Skrevet 11. februar 2020 Har hatt uttak i dag og fikk ut hele 18 egg. Spent på hvor mange som blir befruktet og overlever til fredag. Ved forrige ferskforsøk fikk vi ut 17 hvor 10 ble befruktet, men kun 2 som utviklet seg som de skulle. 1 ble satt inn og ble til gullgutten vår og 1 på frys. Det på frys ble satt inn før jul, men festet seg ikke så davar det på igjen med ferskforsøk. 1
Deseo Skrevet 11. februar 2020 #669 Skrevet 11. februar 2020 3 timer siden, Neutral90 skrev: Ja, masse 🙈 mer enn til vanlig. Har skjedd alle tre gangene jeg har blitt stimulert. 2 timer siden, ak89 skrev: Ja der fikk jeg også nå denne gangen. 1 time siden, Dovendyr1 skrev: Ja, fikk ekstremt mye! Ble ubehagelig vått noen dager 🙄 OK. Godt å vite at jeg ikke er den eneste som lekker litt 🤣 trodde kanskje fyremadel ikke gjorde jobben sin
Deseo Skrevet 11. februar 2020 #670 Skrevet 11. februar 2020 2 timer siden, alba85 skrev: @Deseo da skal jeg driste meg til å spørre jeg og! Spurte da de oppdaget siste MA og da fikk jeg bare beskjed om at hvis jeg mister for tredje gang ville jeg bli utredet.. føles dumt å «kaste bort» forsøk. Masse lykke til❤️ Uff. Håper virkelig at du får det til ❤️ har du flere frys igjen eller blir det nytt uttak?
Deseo Skrevet 11. februar 2020 #671 Skrevet 11. februar 2020 14 minutter siden, ak89 skrev: Har hatt uttak i dag og fikk ut hele 18 egg. Spent på hvor mange som blir befruktet og overlever til fredag. Ved forrige ferskforsøk fikk vi ut 17 hvor 10 ble befruktet, men kun 2 som utviklet seg som de skulle. 1 ble satt inn og ble til gullgutten vår og 1 på frys. Det på frys ble satt inn før jul, men festet seg ikke så davar det på igjen med ferskforsøk. Wow. Det var mange.😁 Ble du overstimulert? Krysser fingrene for at mange blir befruktet og at blant de er gullegget 😍
Deseo Skrevet 11. februar 2020 #672 Skrevet 11. februar 2020 58 minutter siden, Dovendyr1 skrev: Har et lite dilemma her, jenter. Begynte å blø idag så ringte inn mens. Sykepleier sa det var helt normalt med blødning så kort tid etter sprøyteslutt, og jeg har fått time til ultralyd. Skal starte opp med sprøyter imorgen. MEN nå har jeg omtrent sluttet å blø (bare bittelitt rosa), var ikke dette mens likevel? Det kan bli litt kluss og annerledes mens etter medisinene sa sykepleier, men jeg tenkte ikke på å spørre om det er normalt med mens i bare 1 dag og om jeg fortsatt skal begynne imorgen? Kan jo hende det kommer mer blødning inatt/imorgen da.. Kom det mye blod? Kan være at det har tatt en liten pause 🙈 kanskje du skal sjekke opp med sykepleieren imorgen dersom du fortsatt ikke har fått mer blødning innen da? Er ikke lett å si..
alba85 Skrevet 11. februar 2020 #673 Skrevet 11. februar 2020 @Deseo har heldigvis tre på frys, men jeg hadde følt meg tryggere om de hadde gjort noen undersøkelser før neste innsett...
ak89 Skrevet 11. februar 2020 #674 Skrevet 11. februar 2020 1 time siden, Deseo skrev: Wow. Det var mange.😁 Ble du overstimulert? Krysser fingrene for at mange blir befruktet og at blant de er gullegget 😍 De er redde for overstimulering ja. Ved første forsøk måtte jeg komme for ultralyd før innsett for å se om jeg fikk lov å sette inn. Men jeg hadde heldigvis ikke noe væske i magen så da fikk jeg lov. Ble overstimulert når jeg ble gravid så lå inne på sykehus noen dager til observasjon, men slapp tapping. Denne gang tok jeg kun 1/2 dose ovitrelle pga mange eggposer på ultralyd i tillegg til 2 sprøyter med gonapeptyl. Likevel ble det mange egg ut. Derfor blir det ultralyd før evt innsett denne gang også. Dagene frem til fredag kan ikke gå fort nok 😅
Dovendyr1 Skrevet 12. februar 2020 #675 Skrevet 12. februar 2020 16 timer siden, Deseo skrev: Kom det mye blod? Kan være at det har tatt en liten pause 🙈 kanskje du skal sjekke opp med sykepleieren imorgen dersom du fortsatt ikke har fått mer blødning innen da? Er ikke lett å si.. Ja, fikk litt sjokk når jeg gikk på do igår så det var en del 🙈 Det kommer og går, så antar dette er en slags mens. Tok sprøytene imorrest. Blir bare så redd for å gjøre noe galt i denne prosessen!
Gjest Lillefrøkenfrue90 Skrevet 12. februar 2020 #676 Skrevet 12. februar 2020 Jeg skal teste i morgen (blodprøve). Har klart å holde meg unna hjemmetester. Men har en dårlig følelse, har ikke et eneste symtpom på noe som helst. Sånn var det også forrige gang, da var det negativt.
Dii Skrevet 12. februar 2020 #677 Skrevet 12. februar 2020 12 minutter siden, Lillefrøkenfrue90 skrev: Jeg skal teste i morgen (blodprøve). Har klart å holde meg unna hjemmetester. Men har en dårlig følelse, har ikke et eneste symtpom på noe som helst. Sånn var det også forrige gang, da var det negativt. Lykke til i morgen! 🌸
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #678 Skrevet 12. februar 2020 1 time siden, Lillefrøkenfrue90 skrev: Jeg skal teste i morgen (blodprøve). Har klart å holde meg unna hjemmetester. Men har en dårlig følelse, har ikke et eneste symtpom på noe som helst. Sånn var det også forrige gang, da var det negativt. Hvorfor tar du ikke bare en hjemmetest, så slipper du å vente? 🙂 Anonymkode: 812e5...7b7
Neutral90 Skrevet 12. februar 2020 #679 Skrevet 12. februar 2020 Er det noen andre som har brukt estradot i stede for progynova og hatt god effekt? Har man ikke noe å uroe seg for så finner man nor 🥴 sitter nå og uroer meg at slimhinna ikke skal bli tykk nok uten progynova...
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #680 Skrevet 12. februar 2020 Satt inn en blastocyst (dag 5) i dag. Andre forsøk. De ICSI denne gang da jeg spurte om de kunne prøve det - de gjorde det på alle 9 egg. 4 lot seg befrukte. Resten av eggene utenom dette falt fra på dag 2. Det var lignende på første forsøket også med IVF, da hadde vi 9 egg og bare et som holdt ut til slutt. Da hadde visstnok flere sædcellene «angrepet» et egg, og det var grunnen til at noen av eggene ikke ble med videre. Jeg skal ikke klage, men er selvfølgelig redd... Her er bilde av det som ble satt inn i dag. Hvordan ser det ut? Fikk ikke vite noe gradering, bare at det så flott ut, og at det jeg satt inn sist som var 3-dagers var like bra som dette da dette var 3 dager. Anonymkode: 4af0d...679 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå