Patriotpaula Skrevet 7. februar 2020 #621 Skrevet 7. februar 2020 2 timer siden, Neutral90 skrev: Da har jeg fått bekreftet estradot fra cd1. Er det noen andre enn @Patriotpaula som har prøvd det? Mener at du ikke ble helt venn med plasteret? Jeg ble absolutt ikke venn med plasteret nei 🙊 Jeg synes det satt veldig dårlig, men hvis de først klistret seg godt til huden så satt de veldig godt (problemet var dog at de fleste festet seg dårlig til huden). Synes også at det ofte løsnet i kantene. Derfor endte det med at jeg tapet eller la en type plaster/bandasje over for å forsterke. 1
Maja92 Skrevet 7. februar 2020 #622 Skrevet 7. februar 2020 3 hours ago, Neutral90 said: Da har jeg fått bekreftet estradot fra cd1. Er det noen andre enn @Patriotpaula som har prøvd det? Mener at du ikke ble helt venn med plasteret? Ja, bruker det nå. Klør litt og får litt utslett xD Men får tykkere slimhinne av den 👌 1
Neutral90 Skrevet 7. februar 2020 #623 Skrevet 7. februar 2020 3 timer siden, Maja92 skrev: Ja, bruker det nå. Klør litt og får litt utslett xD Men får tykkere slimhinne av den 👌 Vet du hvorfor du tar estradot og ikke progynova?
Bell Skrevet 7. februar 2020 #624 Skrevet 7. februar 2020 Hei vakre damer❤️ Er det noen som har erfaring med Letrozol? Jeg har tatt 5 tabletter med letrozol som jeg begynte på menstrusjonsdag 4, var inne på ultralyd på dag 11 og eggposene var bare ca 5x5 og den største 11x11, var på ny ultralyd idag og di på høyre var fortsatt bare 5x5 men den andre var nå 18x15, skal inn på ny ultralyd på mandag. Skal det ta så lang tid for di vokser eller er det andre som har erfaring med det?
Maja92 Skrevet 7. februar 2020 #625 Skrevet 7. februar 2020 1 hour ago, Neutral90 said: Vet du hvorfor du tar estradot og ikke progynova? Jeg tar begge deler 🙂 Tar 2x2 progynova og 3 estradot to ganger i uka 1
Neutral90 Skrevet 8. februar 2020 #626 Skrevet 8. februar 2020 5 timer siden, Maja92 skrev: Jeg tar begge deler 🙂 Tar 2x2 progynova og 3 estradot to ganger i uka Oi, det var litt av en hestekur ☺️ har du slitt med å få slimhinnen tykk nok før?
Melie Skrevet 8. februar 2020 #627 Skrevet 8. februar 2020 10 timer siden, Bell skrev: Hei vakre damer❤️ Er det noen som har erfaring med Letrozol? Jeg har tatt 5 tabletter med letrozol som jeg begynte på menstrusjonsdag 4, var inne på ultralyd på dag 11 og eggposene var bare ca 5x5 og den største 11x11, var på ny ultralyd idag og di på høyre var fortsatt bare 5x5 men den andre var nå 18x15, skal inn på ny ultralyd på mandag. Skal det ta så lang tid for di vokser eller er det andre som har erfaring med det? Jeg hadde to runder med letrozol, hvor den første med enkel dose ga gode resultater på UL med en stor folikkel dag 12, men el-testene ble aldri positive. Fikk derfor dobbel dose runde to, men ingen effekt.. små eggposer som ikke vokste på over en uke. Omtrent samme som deg, men største var vel kun 12 og holdt seg på samme strl gjennom alle kontrollene. Hadde 3 UL i denne perioden for å følge med på utviklingen, men det endte med en syklus på 45 dager uten positiv test. 🙄 men vet det er flere som får sen EL på letrozol, og så lenge det utvikler seg hos deg er det vel håp?😊
Maja92 Skrevet 8. februar 2020 #628 Skrevet 8. februar 2020 4 hours ago, Neutral90 said: Oi, det var litt av en hestekur ☺️ har du slitt med å få slimhinnen tykk nok før? Ja, det har jeg. Dosen jeg går på nå funker 👌 Får heldigvis ikke så mye bivirkninger bortsett fra at plasteret klør av og til og noe utslett. 1
Deseo Skrevet 8. februar 2020 #629 Skrevet 8. februar 2020 KRISE!! Er nå i gang med doseringene og skal ta fyremadel imorgen. Har helt glemt hvordan man tar de. 🙈 Prøvde å se introduksjonsvideo på ivf appen, men finner ikke noe for fyremadel. På nettet står det at det helst skal tas i låret, men kan ikke huske at jeg gjorde det sist? Får ikke ringt riksen for info. Noen som tilhører Riksen og som kan hjelpe meg litt? 😁
Neutral90 Skrevet 8. februar 2020 #630 Skrevet 8. februar 2020 1 minutt siden, Deseo skrev: KRISE!! Er nå i gang med doseringene og skal ta fyremadel imorgen. Har helt glemt hvordan man tar de. 🙈 Prøvde å se introduksjonsvideo på ivf appen, men finner ikke noe for fyremadel. På nettet står det at det helst skal tas i låret, men kan ikke huske at jeg gjorde det sist? Får ikke ringt riksen for info. Noen som tilhører Riksen og som kan hjelpe meg litt? 😁 Jeg har satt i magen. Har også jukset med at jeg ikke drar tilbake stempelet for å se om jeg treffer blodåre. Har fått saftig blåmerke noen ganger på grunn av det, men pff, det er ikke så viktig for meg i alle fall. 1
Deseo Skrevet 8. februar 2020 #631 Skrevet 8. februar 2020 (endret) 3 minutter siden, Neutral90 skrev: Jeg har satt i magen. Har også jukset med at jeg ikke drar tilbake stempelet for å se om jeg treffer blodåre. Har fått saftig blåmerke noen ganger på grunn av det, men pff, det er ikke så viktig for meg i alle fall. Takk for svar 😁 Rundt samme området som Gonal F ikke sant? Mener å huske at det var det jeg gjorde sist. Og da skal ikke hele sprøyta(nåla) inn? Hun rett under huden? Hvor tidlig tok du den forresten? Er 06. 30 forntidlig? Tenker angående jobb fra mandag Endret 8. februar 2020 av Deseo
Neutral90 Skrevet 8. februar 2020 #632 Skrevet 8. februar 2020 1 minutt siden, Deseo skrev: Takk for svar 😁 Rundt samme området som Gonal F ikke sant? Mener å huske at det var det jeg gjorde sist. Og da skal ikke hele sprøyta(nåla) inn? Hun rett under huden? Samme område ja 👍 Jeg har stukket hele nåla inn, men kanskje det er helt feil 😂 fyremadel har gjort sin jobb korrekt for meg heldigvis, har bare stukket og trykt stempel inn 🙈
Deseo Skrevet 8. februar 2020 #633 Skrevet 8. februar 2020 Akkurat nå, Neutral90 skrev: Samme område ja 👍 Jeg har stukket hele nåla inn, men kanskje det er helt feil 😂 fyremadel har gjort sin jobb korrekt for meg heldigvis, har bare stukket og trykt stempel inn 🙈 Hehe.. Ja så lenge det gjør jobben så! 🤣 OK men satser på at det går bra. Ikke mange måter man kan f**ke dette opp på tenker jeg 🤣😁 1
ak89 Skrevet 9. februar 2020 #634 Skrevet 9. februar 2020 5 timer siden, Deseo skrev: KRISE!! Er nå i gang med doseringene og skal ta fyremadel imorgen. Har helt glemt hvordan man tar de. 🙈 Prøvde å se introduksjonsvideo på ivf appen, men finner ikke noe for fyremadel. På nettet står det at det helst skal tas i låret, men kan ikke huske at jeg gjorde det sist? Får ikke ringt riksen for info. Noen som tilhører Riksen og som kan hjelpe meg litt? 😁 Kan settes enten i magen eller i låret fikk jeg beskjed om (hører ikke til på riksen da men). Jeg stikker også hele sprøytespissen inn slik som neutral90. Bare å stikke å trykke inn. Har vertfall funket godt her og siste dose i dag kl 08 og uttak på tirsdag. 1
TiiBii Skrevet 9. februar 2020 Forfatter #635 Skrevet 9. februar 2020 I dag logger jeg av sosiale medier for å skjerme meg selv fra morsdagshilsner med flotte taler og koselige bilder😏 Sitter jo bare på andre siden av skjermen og er så sjalu og misunnelig😟 Jævlig kjip at det har blitt sånn😔 8
Kone92 Skrevet 9. februar 2020 #636 Skrevet 9. februar 2020 (endret) Enig med @TiiBii. Skal holde meg langt unna sosiale medier i dag. Tok test i dag morges; så da er det et faktum. Det gikk ikke på det femte innsettet for meg heller 😭 Endret 9. februar 2020 av Kone92 1
Neutral90 Skrevet 9. februar 2020 #637 Skrevet 9. februar 2020 18 minutter siden, Kone92 skrev: Enig med @TiiBii. Skal holde meg langt unna sosiale medier i dag. Tok test i dag morges; så da er det et faktum. Det gikk ikke på det femte innsettet for meg heller 😭 Så leit 😞 god klem 🌼 1
Kone92 Skrevet 9. februar 2020 #638 Skrevet 9. februar 2020 20 minutter siden, Neutral90 skrev: Så leit 😞 god klem 🌼 Takk🙂 Det er litt av en prosess vi må gjennom😔 1
bondekone Skrevet 9. februar 2020 #639 Skrevet 9. februar 2020 1 time siden, Kone92 skrev: Enig med @TiiBii. Skal holde meg langt unna sosiale medier i dag. Tok test i dag morges; så da er det et faktum. Det gikk ikke på det femte innsettet for meg heller 😭 Så utrolig leit😪 Har de noe teori hvorfor det ikke fester seg?
Kone92 Skrevet 9. februar 2020 #640 Skrevet 9. februar 2020 5 minutter siden, bondekone skrev: Så utrolig leit😪 Har de noe teori hvorfor det ikke fester seg? Nei😔 Men tenkte å be om en ekstra samtale med lege nå. Og snakke om det er noe mer/annerledes vi kan gjøre. Vi får jo ut masse egg som blir befruktet, så det er i hvert fall ikke problemet. Så da må det jo ha noe med forholdene i livmoren antar jeg. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå