Maja92 Skrevet 9. januar 2020 #201 Skrevet 9. januar 2020 3 hours ago, Deseo said: Noen her som vet hvor lang tid Riksen pleier å bruke på å svare på Min Journal? Skulle få tilsendt info i posten angående dosering o.l. før start av Primolutt 18.01. Men har ikke fått noe enda 😒 Akkurat nå så er det litt ventetid på å få svar på minjournal. Jeg anbefaler å ringe istedenfor og legge igjen nummeret ditt så ringer de deg samme dag eller dagen etter.
prøverpåny Skrevet 9. januar 2020 #202 Skrevet 9. januar 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Da ble jeg med her jeg og. Hadde UL i dag og det viste seg at embryoet hadde sluttet å utvikle seg i uke 6. Blir andre MA på ett år:/ Anonymkode: 5ffb6...f79 Det var leit å høre 😔 Stopper de opp ved samme tid, så de kunne gi noe grunn eller har du bare vært en av de uheldige?
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #203 Skrevet 9. januar 2020 4 minutter siden, prøverpåny said: Det var leit å høre 😔 Stopper de opp ved samme tid, så de kunne gi noe grunn eller har du bare vært en av de uheldige? Takk!! Stoppet opp 5+3 sist og denne gangen 6+4, legen sa at da er ikke fosteranlegget levedyktig. Jeg prøvde å pushe på litt for evt utredning, men uten at det nyttet. Han sa at neste gang ville han gi meg Crinone til og med uke 12. Kjenner jeg er sliten, har vært ganske nøktern denne gangen, men man drømmer jo om alt som kunne ha blitt uansett... Anonymkode: 5ffb6...f79
Gjest Geirfuglen Skrevet 9. januar 2020 #204 Skrevet 9. januar 2020 Jeg har fått vondt i halsen og nyser, og har egguttak i morgen 😕 Har forkjølelse noe å si?
Neutral90 Skrevet 9. januar 2020 #205 Skrevet 9. januar 2020 21 minutter siden, Geirfuglen skrev: Jeg har fått vondt i halsen og nyser, og har egguttak i morgen 😕 Har forkjølelse noe å si? Neida, skal mye mer til lykke til i morgen!
Deseo Skrevet 9. januar 2020 #206 Skrevet 9. januar 2020 3 timer siden, Maja92 skrev: Akkurat nå så er det litt ventetid på å få svar på minjournal. Jeg anbefaler å ringe istedenfor og legge igjen nummeret ditt så ringer de deg samme dag eller dagen etter. Ja så at det var 12-14 dager svartid 😱 Får ringe imorgen da 😊 1
Gjest Geirfuglen Skrevet 9. januar 2020 #207 Skrevet 9. januar 2020 21 minutter siden, Neutral90 skrev: Neida, skal mye mer til lykke til i morgen! Takk! 😊
prøverpåny Skrevet 9. januar 2020 #208 Skrevet 9. januar 2020 1 time siden, Geirfuglen skrev: Jeg har fått vondt i halsen og nyser, og har egguttak i morgen 😕 Har forkjølelse noe å si? Lykke til i morgen! Håper det er raskt og greit overstått!
Hamna11 Skrevet 10. januar 2020 #209 Skrevet 10. januar 2020 Noen som nylig har blitt henvist og fått innkallelse som kan fortelle om ventetiden til utredning? 😀
Gjest Geirfuglen Skrevet 10. januar 2020 #210 Skrevet 10. januar 2020 12 timer siden, prøverpåny skrev: Lykke til i morgen! Håper det er raskt og greit overstått! Takk! Det gikk bra, 10 egg ut, så nå er det bare å se hva som skjer videre med dem
prøverpåny Skrevet 10. januar 2020 #211 Skrevet 10. januar 2020 59 minutter siden, Geirfuglen skrev: Takk! Det gikk bra, 10 egg ut, så nå er det bare å se hva som skjer videre med dem Perfekt antall! Krysser fingrene med deg for videre forløp 😊 1
Deseo Skrevet 10. januar 2020 #212 Skrevet 10. januar 2020 Var i kontakt med Riksen idag ( ble ringt opp etter 15 min 😱). Etterlyste info om dosering som jeg skulle få i posten før oppstart av Primolutt 18.01 og nytt uttak i uke 7. Fikk meg en liten overraskelse! Tror dere ikke at de hadde "glemt" å legge inn avtalen om oppstart? Ble litt satt ut, men heldigvis må jeg ikke vente så altfor lenge etter det. Blir uttak i uke 8 istedet. Bra at jeg ringte inn da! 😒😂 1
Lillecec Skrevet 10. januar 2020 #213 Skrevet 10. januar 2020 11 timer siden, Hamna11 skrev: Noen som nylig har blitt henvist og fått innkallelse som kan fortelle om ventetiden til utredning? 😀 Eg kom på utredning 2 dager etter eg tok kontakt med klinikken pga 3 spotan aborter. Så no skal eg opereres, venter på time til dette. Og de sa man e ferdig operert 1-2 mnd fra den dagen man får timen til operasjon.
Gjest Geirfuglen Skrevet 11. januar 2020 #214 Skrevet 11. januar 2020 Veldig spennende (nesten litt for spennende!) å måtte vente på info mellom egguttak og innsetting. Til i dag var det et frafall av ti egg som ble tatt ut fra egguttak. 9 gode igjen etter et døgn. Nå begynner visst en kritisk fase mtp eggdelingen. Håper jeg klarer å legge fra meg dette litt, hvis ikke kommer tiden fram til graviditetstest til å ta evigheter! 😄
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #215 Skrevet 11. januar 2020 1 minutt siden, Geirfuglen said: Veldig spennende (nesten litt for spennende!) å måtte vente på info mellom egguttak og innsetting. Til i dag var det et frafall av ti egg som ble tatt ut fra egguttak. 9 gode igjen etter et døgn. Nå begynner visst en kritisk fase mtp eggdelingen. Håper jeg klarer å legge fra meg dette litt, hvis ikke kommer tiden fram til graviditetstest til å ta evigheter! 😄 Det er virkelig fryktelig spennende, men så heldig du er med 9 gode igjen!! Tiden går tregt i denne prosessen og man må prøve å fylle tiden med ting man liker å gjøre. Masse lykke til!! 🙂 Anonymkode: 5ffb6...f79
Fiiol Skrevet 11. januar 2020 #216 Skrevet 11. januar 2020 24 minutter siden, Geirfuglen skrev: Veldig spennende (nesten litt for spennende!) å måtte vente på info mellom egguttak og innsetting. Til i dag var det et frafall av ti egg som ble tatt ut fra egguttak. 9 gode igjen etter et døgn. Nå begynner visst en kritisk fase mtp eggdelingen. Håper jeg klarer å legge fra meg dette litt, hvis ikke kommer tiden fram til graviditetstest til å ta evigheter! 😄 Supert resultat, og perfekt antall. Ikke for mye og ikke for lite. Det er noen skikkelig nervepirrende dager fremover, men det er samtidig utrolig interresant å høre om den daglige utviklingen. Kan bli et langt svangerskap da, når man vet om utviklingen, helt fra første celle-deling. 😅 1
Kone92 Skrevet 11. januar 2020 #217 Skrevet 11. januar 2020 Et lite tips; husk å bestille eggløsning og graviditetstester på eBay nå. Før 350-grensa fjernes. Jeg har akkurat bestilt en hel haug. 1
Neutral90 Skrevet 11. januar 2020 #218 Skrevet 11. januar 2020 Råd ønskes. Jeg har 1 sprøytedag på mandag og skal reise med fly på tirsdag. Bemfola er ok fordi den er ferdigfylt. Men menopur skal jeg blande selv. Apoteket anbefalte å la medisinen stå i hetteglass og bare trekke opp dosen hver dag. Hvordan ville du gjort dette? Er hetteglasset tett for lekkasjer selv etter man har dratt opp flere doser gjennom toppen?
prøverpåny Skrevet 11. januar 2020 #219 Skrevet 11. januar 2020 2 timer siden, Neutral90 skrev: Råd ønskes. Jeg har 1 sprøytedag på mandag og skal reise med fly på tirsdag. Bemfola er ok fordi den er ferdigfylt. Men menopur skal jeg blande selv. Apoteket anbefalte å la medisinen stå i hetteglass og bare trekke opp dosen hver dag. Hvordan ville du gjort dette? Er hetteglasset tett for lekkasjer selv etter man har dratt opp flere doser gjennom toppen? Ja, det går helt fint å ta med menopur i hetteglass på tur etter blanding, aldri opplevd lekkasje. Har hatt med på fly også.
Neutral90 Skrevet 11. januar 2020 #220 Skrevet 11. januar 2020 26 minutter siden, prøverpåny skrev: Ja, det går helt fint å ta med menopur i hetteglass på tur etter blanding, aldri opplevd lekkasje. Har hatt med på fly også. Takk for svar 👍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå