Heafyy Skrevet 27. juni 2020 #2161 Del Skrevet 27. juni 2020 1 minutt siden, Neutral90 skrev: Hvilken dato satte du inn? Fredag 19.06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 27. juni 2020 #2162 Del Skrevet 27. juni 2020 Akkurat nå, Heafyy skrev: Fredag 19.06 Så fredag 19 var du 3 dpo, i dag er det den 27 som da vil si du i dag er 11 dpo. Det er ikke for sent for deg å få positiv test siden det er ivf og du vet sikkert befruktningsdag så tør jeg å påstå at om den ikke blir positiv de neste par dagene (med tidligtest) så blir den heller aldri positiv 😒 jeg krysser fingrene for deg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heafyy Skrevet 27. juni 2020 #2163 Del Skrevet 27. juni 2020 4 minutter siden, Neutral90 skrev: Så fredag 19 var du 3 dpo, i dag er det den 27 som da vil si du i dag er 11 dpo. Det er ikke for sent for deg å få positiv test siden det er ivf og du vet sikkert befruktningsdag så tør jeg å påstå at om den ikke blir positiv de neste par dagene (med tidligtest) så blir den heller aldri positiv 😒 jeg krysser fingrene for deg! Tusen takk💜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #2164 Del Skrevet 28. juni 2020 Hva tenker dere i henhold til alkohol før fryseforsøk? Går på Crinone og Progynova. Har alltid holdt meg helt avholds fra stimulering starter før ferskforsøk og andre fryseforsøk, men tenker jeg kanskje skal unne meg en tur ut i kveld med venninner siden det vi skal bruke allerede er ute og på frys. Vil gjerne høre hvordan dere andre tenker. Anonymkode: 5ffb6...f79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HoDer Skrevet 28. juni 2020 #2165 Del Skrevet 28. juni 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva tenker dere i henhold til alkohol før fryseforsøk? Går på Crinone og Progynova. Har alltid holdt meg helt avholds fra stimulering starter før ferskforsøk og andre fryseforsøk, men tenker jeg kanskje skal unne meg en tur ut i kveld med venninner siden det vi skal bruke allerede er ute og på frys. Vil gjerne høre hvordan dere andre tenker. Anonymkode: 5ffb6...f79 Kan ikke sette alt på vent. Må kose seg litt av og til å nyte livet 😊 du har vel ikke fått beskjed om at du må være avholds? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #2166 Del Skrevet 28. juni 2020 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva tenker dere i henhold til alkohol før fryseforsøk? Går på Crinone og Progynova. Har alltid holdt meg helt avholds fra stimulering starter før ferskforsøk og andre fryseforsøk, men tenker jeg kanskje skal unne meg en tur ut i kveld med venninner siden det vi skal bruke allerede er ute og på frys. Vil gjerne høre hvordan dere andre tenker. Anonymkode: 5ffb6...f79 Jeg levde som normalt fra uttak til innsett, og det innebar et par glass vin på restaurant eller en pils i sola. Ville ikke gått på flatfylla, men noen enheter tok jeg. Anonymkode: 9108f...1dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 28. juni 2020 #2167 Del Skrevet 28. juni 2020 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva tenker dere i henhold til alkohol før fryseforsøk? Går på Crinone og Progynova. Har alltid holdt meg helt avholds fra stimulering starter før ferskforsøk og andre fryseforsøk, men tenker jeg kanskje skal unne meg en tur ut i kveld med venninner siden det vi skal bruke allerede er ute og på frys. Vil gjerne høre hvordan dere andre tenker. Anonymkode: 5ffb6...f79 Jeg spurte en gang, da jeg skulle i bryllup 5 dager før innsett. Fikk beskjed om at to enheter var greit😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kone92 Skrevet 29. juni 2020 #2168 Del Skrevet 29. juni 2020 Akkurat ferdig med egguttak på Hausken. Fikk ut 17 egg. Følte jeg holdt på å besvime når jeg gikk ut av stolen, så det var ganske ekkelt. Kjenner jeg har en del vondt «der nede» allerede, så håper ikke jeg har det altfor lenge... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avianna Skrevet 29. juni 2020 #2169 Del Skrevet 29. juni 2020 1 time siden, Kone92 skrev: Akkurat ferdig med egguttak på Hausken. Fikk ut 17 egg. Følte jeg holdt på å besvime når jeg gikk ut av stolen, så det var ganske ekkelt. Kjenner jeg har en del vondt «der nede» allerede, så håper ikke jeg har det altfor lenge... Krysser fingre at det går bra og blir mindre vondt 🤞 Jeg hadde et skikkelig dårlig egguttak en gang hvor de ikke helt klarte å komme seg til eggene med nålen, så vet hva du mener. Det var vondt og varte i 7 timer etter uttak. Lykke til med eggene 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kone92 Skrevet 29. juni 2020 #2170 Del Skrevet 29. juni 2020 (endret) 31 minutter siden, Avianna skrev: Krysser fingre at det går bra og blir mindre vondt 🤞 Jeg hadde et skikkelig dårlig egguttak en gang hvor de ikke helt klarte å komme seg til eggene med nålen, så vet hva du mener. Det var vondt og varte i 7 timer etter uttak. Lykke til med eggene 😊 Var det som skjedde med meg i dag også. Første eggstokk gikk veldig fint, men den andre slet de endel med å få nålen inn, så de måtte stå med knyttneve på magen min, og trykke hardt med nåla😬 Endret 29. juni 2020 av Kone92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heafyy Skrevet 29. juni 2020 #2171 Del Skrevet 29. juni 2020 Da gikk det ikke for oss denne gangen heller. Så da blir det nytt ferskforsøk så snart det lar seg gjøre.. @Kone92 jeg også følte jeg holdt på å svime av på egguttaket, men det gikk fort over. Krysser fingrene for eggene, det var jaggu meg mange 😁🤞🏽 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 29. juni 2020 #2172 Del Skrevet 29. juni 2020 1 minutt siden, Heafyy skrev: Da gikk det ikke for oss denne gangen heller. Så da blir det nytt ferskforsøk så snart det lar seg gjøre.. @Kone92 jeg også følte jeg holdt på å svime av på egguttaket, men det gikk fort over. Krysser fingrene for eggene, det var jaggu meg mange 😁🤞🏽 Æsj, så leit må du vente til august for nytt fersk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heafyy Skrevet 29. juni 2020 #2173 Del Skrevet 29. juni 2020 20 minutter siden, Neutral90 skrev: Æsj, så leit må du vente til august for nytt fersk? Skal høre med de i morgen om jeg kan starte på neste blødning. Den er ventet i slutten av juli, så håper det ellers må jeg vente helt til slutten av august. Tenker at det kanskje skal gå siden det er privat😅Hvordan går det med deg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 29. juni 2020 #2174 Del Skrevet 29. juni 2020 4 minutter siden, Heafyy skrev: Skal høre med de i morgen om jeg kan starte på neste blødning. Den er ventet i slutten av juli, så håper det ellers må jeg vente helt til slutten av august. Tenker at det kanskje skal gå siden det er privat😅Hvordan går det med deg? Håper for din del at det går 🤞 Her går det veldig bra, takk! Men, det er en veldig lang vei igjen da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heafyy Skrevet 29. juni 2020 #2175 Del Skrevet 29. juni 2020 5 minutter siden, Neutral90 skrev: Håper for din del at det går 🤞 Her går det veldig bra, takk! Men, det er en veldig lang vei igjen da Tusen takk for det😊 Så bra! Ja det er det, men tenker uansett at det er helt fantastisk at dere har fått det til på egenhånd og at hver dag er en seier i seg selv😊 krysser armer å bein for at det går for dere🙏🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 29. juni 2020 #2176 Del Skrevet 29. juni 2020 34 minutter siden, Heafyy skrev: Tusen takk for det😊 Så bra! Ja det er det, men tenker uansett at det er helt fantastisk at dere har fått det til på egenhånd og at hver dag er en seier i seg selv😊 krysser armer å bein for at det går for dere🙏🏼 Tusen takk 🧡 vi også 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avianna Skrevet 29. juni 2020 #2177 Del Skrevet 29. juni 2020 (endret) 1 time siden, Heafyy skrev: Da gikk det ikke for oss denne gangen heller. Så da blir det nytt ferskforsøk så snart det lar seg gjøre.. @Kone92 jeg også følte jeg holdt på å svime av på egguttaket, men det gikk fort over. Krysser fingrene for eggene, det var jaggu meg mange 😁🤞🏽 Så leit 😕 krysser fingre at du får nytt ferskforsøk ved neste syklus! Endret 29. juni 2020 av Avianna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kone92 Skrevet 30. juni 2020 #2178 Del Skrevet 30. juni 2020 Telefon fra Hausken nå. 15 av 17 egg er befruktet, så det er jo kjempebra. Blir spennende å se hvordan de utvikler seg. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokokos Skrevet 30. juni 2020 #2179 Del Skrevet 30. juni 2020 1 time siden, Kone92 skrev: Telefon fra Hausken nå. 15 av 17 egg er befruktet, så det er jo kjempebra. Blir spennende å se hvordan de utvikler seg. For et flott resultat så langt! 🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heafyy Skrevet 30. juni 2020 #2180 Del Skrevet 30. juni 2020 På 29.6.2020 den 22.55, Avianna skrev: Så leit 😕 krysser fingre at du får nytt ferskforsøk ved neste syklus! Tusen takk💜 hvordan går det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå