Gå til innhold

Prøverør 2020

TiiBii

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Neutral90 skrev:

Vi har vel sånn 4 år uten prevensjon selv, så hadde aldri realistisk sett trodd at det skulle skje, selv om det selvsagt var det jeg drømte om 😛 tusen takk for lykkeønsker 🧡🧡

Takk så mye 🧡 ja, det har virkelig vært en del tunge dager oppi alt dette :) Dette var tidenes løft, kan jeg trygt skrive 🥰 bare det å vite at jeg + min mann = kan bli gravid, det betyr mye. 

Helt fantastisk 😀

Gjorde du noe annerledes den mnd du ble gravid?

Anonymkode: 4e108...925

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Helt fantastisk 😀

Gjorde du noe annerledes den mnd du ble gravid?

Anonymkode: 4e108...925

Ja. I forskjell til alle andre sykluser gjorde jeg ingenting. Ikke yoga, ikke kosttilskudd, ikke akupunktur, ikke noe. Helt rart og veldig uventa. 

Jeg som Google i timesvis forrige innsett for å finne ut hva jeg kunne gjøre for å bedre slimhinnen osv, jaja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Neutral90 skrev:

Hei alle dere gode damer. Vi nærmer oss 1.5 år med ivf, tre uttak og 6 flotte blastoer inn totalt. Nå er vi i kø for laparoskopi. 

Veldig uventa så fikk vi positiv test i går. 100% hjemmelaga ❤️ vi har fått beskjed at vi ikke kan lage barn selv fordi den egglederen som er igjen er tett, så vi forventer ikke at det skal bli baby ut av det... Men vi håper, selvsagt :)

Før dere vet ordet av det er jeg tilbake igjen, og vil nok fortsette å både følge meg og kommentere her der jeg kan tilføre kunnskap :) lykke til alle sammen! 

Hurra🥰🥰❤️ krysser fingre og bein for at den hjemmelaga sitter🙏🏾🤞🏾

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig noen positive nyheter herfra også; alt så bra ut på kontroll i dag🤗 starter opp med lutinus i morgen, og så blir det innsett på onsdag! Et år etter første samtale hos Porsgrunn og møtet med en Ivf-verden av venting og skuffelser.. måtte lykken gå vår vei denne gangen 🤞🏻 Flere her som skal ha innsett neste uke?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Melie skrev:

Endelig noen positive nyheter herfra også; alt så bra ut på kontroll i dag🤗 starter opp med lutinus i morgen, og så blir det innsett på onsdag! Et år etter første samtale hos Porsgrunn og møtet med en Ivf-verden av venting og skuffelser.. måtte lykken gå vår vei denne gangen 🤞🏻 Flere her som skal ha innsett neste uke?

Masse lykke til🤞🏾🤞🏾🤞🏾

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mumlehumle
14 minutter siden, Melie skrev:

Jeg har innsett på tirsdag. Begynner på progesteron i morgen jeg også  😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor lenge hadde dere ubehag/vondt i magen etter uttak? ☺️

Anonymkode: d4ecd...67f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

2 - 3 dager :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde vondt i 5-6 dager

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Stellia skrev:

2 - 3 dager :)

15 minutter siden, Juneasi skrev:

Hadde vondt i 5-6 dager

Takk for svar ☺️ fikk dere likevel innsett ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Første gangen 2-3 dager, andre gangen frem til mensen kom (overstimulert)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar ☺️ fikk dere likevel innsett ?

Jeg fikk innsett dag 5, så ja 🙂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

@Neutral90 gratulerer så mye ❤ fantastiske nyheter 😊

Jeg har fått beskjed av legene at det går helt fint å ha insett i morgen uansett frakturer i hofteleddet og hofteskålen. Er veldig lettet at jeg slipper å vente 2 måneder eller mer til 😊 ventetiden er det som gjør meg mest fortvilet av alt.

Så i morgen får jeg 2 top kvalitet blasto satt inn 🤞

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fått svar fra Porsgrunn, blir nytt forsøk i september. Og siden jeg teller i menstruasjoner om dagen så er det jo bare to runder til før vi er i gang igjen, men ventetiden frem til nå ha tatt knekken på meg ass,helt utslitt mentalt. 

Men, nå er det bare å slappe av i sommer, så krysser jeg fingrene for at 2020 slutter bedre enn det startet 🤞

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg har fortsatt å følge tråden etter jeg ble gravid, men nå har jeg kommet til 12+1 og føler tiden er litt inne for å slutte og følge tråden. Kommer kanskje til å titte innom en gang i blant likevel. Jeg håper det går greit at jeg skriver dette her inne og at dette ikke sårer noen. Kanskje det gir noen håp om at det kan gå til slutt! Jeg håper alle de fantastiske, sterke damene her inne får oppfylt ønsket sitt ❤️ 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

32 minutter siden, Dovendyr1 skrev:

Hei. Jeg har fortsatt å følge tråden etter jeg ble gravid, men nå har jeg kommet til 12+1 og føler tiden er litt inne for å slutte og følge tråden. Kommer kanskje til å titte innom en gang i blant likevel. Jeg håper det går greit at jeg skriver dette her inne og at dette ikke sårer noen. Kanskje det gir noen håp om at det kan gå til slutt! Jeg håper alle de fantastiske, sterke damene her inne får oppfylt ønsket sitt ❤️ 

Gratulerer så mye💜💜 bare kjekt at du skriver her synes nå jeg😍🥰

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Heafyy skrev:

Gratulerer så mye💜💜 bare kjekt at du skriver her synes nå jeg😍🥰

Takk for det 🥰🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere! 

Til dere som har testet tidlig: er det noen som ikke fikk positiv test før veldig nært testdato? Jeg har fått negativ test nå i flere dager. Har testdato 30.06 og har 3 dagers embryo. 

Vet at jeg må vente, men hadde sett for meg at det i det minste hadde kommet en liiiiiiten strek til nå om det gikk denne gangen. Så nå er jeg selvsagt redd for at det ikke går.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Heafyy skrev:

Hei dere! 

Til dere som har testet tidlig: er det noen som ikke fikk positiv test før veldig nært testdato? Jeg har fått negativ test nå i flere dager. Har testdato 30.06 og har 3 dagers embryo. 

Vet at jeg må vente, men hadde sett for meg at det i det minste hadde kommet en liiiiiiten strek til nå om det gikk denne gangen. Så nå er jeg selvsagt redd for at det ikke går.. 

Hvilken dato satte du inn? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...