AnonymBruker Skrevet 11. september 2020 #2701 Del Skrevet 11. september 2020 46 minutter siden, Livet.er.magisk skrev: Takk for svar! Du har jo hatt ganske mange follikler 😳 Og så fikk du redusert dose medisiner. Blir det snart innsett? Jeg fikk fortsatte på samme dose, så håper at det skal gå fint. Så får bare vente litt til til innsett hvis jeg må Skulle hatt innsett neste uke, men det ble avbrutt.. har ikke respondert som ønsket på medisinene Anonymkode: 1ecab...27d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 11. september 2020 #2702 Del Skrevet 11. september 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skulle hatt innsett neste uke, men det ble avbrutt.. har ikke respondert som ønsket på medisinene Anonymkode: 1ecab...27d Har du tatt noen medisiner? Siden det er naturlig syklus? Jeg fikk 2 x avbrutt, pga slimhinne, som du 😕 kjempekjipt... Egentlig har jeg fine sykluser, men syklusene var på bærtur pga spontanabort. Klinikken ville ikke godta lengre sykluser enn hva som var vanlig. Det ordnet seg fint med styrt syklus da, for meg Kjipt med ekstra ventetid! Men det blir neste gang og de har god statistikk på styrt syklus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2020 #2703 Del Skrevet 11. september 2020 Hva skjer med meldingen på reproduksjonappen? 🥴 «Dataangrep» er det et annet ord for at de har blitt hacket liksom Anonymkode: decce...e5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HoDer Skrevet 11. september 2020 #2704 Del Skrevet 11. september 2020 Om det er dataangrep så er det mulig noen har stjålet personinformasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vickie87 Skrevet 13. september 2020 #2705 Del Skrevet 13. september 2020 Hei Igjen LURER bare på hvor mangen dager etter innsett at noen merket noe på kroppen av symptomer? Og hva var de første symptomene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 13. september 2020 #2706 Del Skrevet 13. september 2020 39 minutter siden, Vickie87 skrev: Hei Igjen LURER bare på hvor mangen dager etter innsett at noen merket noe på kroppen av symptomer? Og hva var de første symptomene? Progesteronstøtten har alltid lurt meg, det har gitt meg like symptomer som en graviditet kunne gjort 😒 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HoDer Skrevet 13. september 2020 #2707 Del Skrevet 13. september 2020 1 time siden, Vickie87 skrev: Hei Igjen LURER bare på hvor mangen dager etter innsett at noen merket noe på kroppen av symptomer? Og hva var de første symptomene? Hadde faktisk mindre symptomer når jeg faktisk ble gravid en den gangen jeg ikke var. Når jeg ikke var fikk jeg alle gravid symptomer som kvalme osv.. mens den gangen jeg ble merket jeg egentlig kun bare litt vondt nede i magen hele perioden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melie Skrevet 13. september 2020 #2708 Del Skrevet 13. september 2020 2 timer siden, Vickie87 skrev: Hei Igjen LURER bare på hvor mangen dager etter innsett at noen merket noe på kroppen av symptomer? Og hva var de første symptomene? Forrige gang; festeblødning 2 (3?)dager etter innsett, ellers absolutt ingenting. SA uke 6. Denne gangen: symptomer fra lutinus fra ganske tidlig, ømme pupper og murringer i korsryggen. Helt motsatt av sist😅 Blir spennende å se hva testen viser til uka.. krysser fingre for oss begge!🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #2709 Del Skrevet 13. september 2020 Er på dag 7 etter innsett- merker ingenting.. Så begynner å tvile på at det gikk bra. Får også progesteron støtte. Anonymkode: f9346...9c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kone92 Skrevet 14. september 2020 #2710 Del Skrevet 14. september 2020 Negativ test i dag (testdag), så da gikk det ikke på det åttende(!) innsettet heller.. Begynner å bli temmelig nå 😟 Jeg har bare hatt to uttak, men mange negative innsett tærer på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #2711 Del Skrevet 14. september 2020 49 minutter siden, Kone92 skrev: Negativ test i dag (testdag), så da gikk det ikke på det åttende(!) innsettet heller.. Begynner å bli temmelig nå 😟 Jeg har bare hatt to uttak, men mange negative innsett tærer på. Nei så trist 😕 jeg føler virkelig med deg. Har selv mange forsøk bak meg og vet hvor tøfft det er 💜 Anonymkode: 4e108...925 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livet.er.magisk Skrevet 14. september 2020 #2712 Del Skrevet 14. september 2020 På 11.9.2020 den 16.21, AnonymBruker skrev: Skulle hatt innsett neste uke, men det ble avbrutt.. har ikke respondert som ønsket på medisinene Anonymkode: 1ecab...27d Det var leit å høre! Håper de finner de riktige medisinene for deg 🍀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juneasi Skrevet 14. september 2020 #2713 Del Skrevet 14. september 2020 13 timer siden, Vickie87 skrev: Hei Igjen LURER bare på hvor mangen dager etter innsett at noen merket noe på kroppen av symptomer? Og hva var de første symptomene? Jeg hadde så mye symptomer fra lutinus, så jeg aner ikke. Hadde ømme store pupper, murringer,oppblåst, småkvalm innimellom, og hodepine. Er 17+4 nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melie Skrevet 15. september 2020 #2714 Del Skrevet 15. september 2020 Negativ tidligtest i dag.. testdag er fredag så alt håp er ikke ute, men fikk positiv på denne tiden sist det gikk. 6 dager etter innsett av blasto. Tenker det bare er å psyke seg opp til nytt uttak 😔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 15. september 2020 #2715 Del Skrevet 15. september 2020 4 timer siden, Melie skrev: Negativ tidligtest i dag.. testdag er fredag så alt håp er ikke ute, men fikk positiv på denne tiden sist det gikk. 6 dager etter innsett av blasto. Tenker det bare er å psyke seg opp til nytt uttak 😔 Æsj, så leit 😕 klem fra meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kone92 Skrevet 18. september 2020 #2716 Del Skrevet 18. september 2020 Hei dere! Jeg fikk som tidligere nevnt negativ test på mandag. Dette var fryseforsøk i naturlig syklus. Problemet er at jeg fortsatt ikke har fått mensen. Med andre ord - de har bomma totalt med innsett og eggløsning. Så det har jo ikke vært et reelt forsøk. Føles utrolig kjipt. Spesielt når det er privat og koster mye. Tenker dere jeg bør klage? Eller har det ikke noe for seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 18. september 2020 #2717 Del Skrevet 18. september 2020 17 minutter siden, Kone92 skrev: Hei dere! Jeg fikk som tidligere nevnt negativ test på mandag. Dette var fryseforsøk i naturlig syklus. Problemet er at jeg fortsatt ikke har fått mensen. Med andre ord - de har bomma totalt med innsett og eggløsning. Så det har jo ikke vært et reelt forsøk. Føles utrolig kjipt. Spesielt når det er privat og koster mye. Tenker dere jeg bør klage? Eller har det ikke noe for seg? Når var du til ultralyd? Var det du som meldte inn eggløsning selv? Sjekket de med ultralyd før de satte inn? (det gjør de ikke offentlig heller altså, jeg bare lurer) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kone92 Skrevet 18. september 2020 #2718 Del Skrevet 18. september 2020 52 minutter siden, Neutral90 skrev: Når var du til ultralyd? Var det du som meldte inn eggløsning selv? Sjekket de med ultralyd før de satte inn? (det gjør de ikke offentlig heller altså, jeg bare lurer) Jeg meldte ikke inn eggløsning. Men var på flere ultralyden. Og de mente jeg hadde hatt det på siste ultralyd (jeg hadde ikke fått 100% positiv eggløsningstest). Så jeg valgte å stole på dem.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 18. september 2020 #2719 Del Skrevet 18. september 2020 1 time siden, Kone92 skrev: Jeg meldte ikke inn eggløsning. Men var på flere ultralyden. Og de mente jeg hadde hatt det på siste ultralyd (jeg hadde ikke fått 100% positiv eggløsningstest). Så jeg valgte å stole på dem.. Da ville jeg klaget, for da mener jeg ansvaret er hos de. Hvis du selv testet etter El og meldte inn, så ville det vært mer på din kappe. Mener da jeg iaf. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HoDer Skrevet 18. september 2020 #2720 Del Skrevet 18. september 2020 3 timer siden, Kone92 skrev: Hei dere! Jeg fikk som tidligere nevnt negativ test på mandag. Dette var fryseforsøk i naturlig syklus. Problemet er at jeg fortsatt ikke har fått mensen. Med andre ord - de har bomma totalt med innsett og eggløsning. Så det har jo ikke vært et reelt forsøk. Føles utrolig kjipt. Spesielt når det er privat og koster mye. Tenker dere jeg bør klage? Eller har det ikke noe for seg? Jeg fikk utsatt mensen på lutinus. Kan det være det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå