Molly_ Skrevet 5. september 2020 #2621 Del Skrevet 5. september 2020 1 time siden, Neutral90 skrev: Lev som vanlig frem til innsett, det gjelder også (moderat) alkoholinntak 👍 kos deg! 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg drakk noen glass mellom uttak og innsett. Vi var ute og spiste, en slags siste tur før mulig svangerskap (med vin til maten for meg) og babytid). Ble baby som nå er et par måneder 😛 Jeg ville tatt et glass eller to Anonymkode: 9108f...1dc Takk dere! Da blir det litt sprudlende, fant en del tidligere tråder fra andre forum som sier det samme. Har begrenset meg i tre år allerede, uten at det har hjulpet noe på fertiliteten eller første ivf forsøk😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maja92 Skrevet 5. september 2020 #2622 Del Skrevet 5. september 2020 2 hours ago, Bell said: Ja jeg fikk totalt sjokk😅 Ja det skjønner jeg godt😆 Oi kunne du se liv fra uke 4 allerede?🤭 Nå kjenner at jeg gleder meg til mandagen hvor jeg bare får se om det er noe eller ikke🤞🏻🤞🏻🤞🏻 Åja, nei jeg skrev litt feil kanskje. De kunne se fostersekk i uke 4 og tok ultralyd noen uke etter da kunne man se liv 😄 Men det blir spennende 😄 Du får fortelle hvordan det gikk på mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bell Skrevet 5. september 2020 #2623 Del Skrevet 5. september 2020 16 minutter siden, Maja92 skrev: Åja, nei jeg skrev litt feil kanskje. De kunne se fostersekk i uke 4 og tok ultralyd noen uke etter da kunne man se liv 😄 Men det blir spennende 😄 Du får fortelle hvordan det gikk på mandag Ja jeg tenkte på det etter jeg hadde svart deg at det mått ha vært feil skriv😅 Ja det skal jeg😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #2624 Del Skrevet 7. september 2020 Er det vanlig at det kommer eggløsningsslim etter at man har begynt med Fyremadel eller tilsvarende sprøyte som skal hindre eggløsning? Anonymkode: f1068...6e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 7. september 2020 #2625 Del Skrevet 7. september 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det vanlig at det kommer eggløsningsslim etter at man har begynt med Fyremadel eller tilsvarende sprøyte som skal hindre eggløsning? Anonymkode: f1068...6e3 Ja, helt vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellepelle Skrevet 7. september 2020 #2626 Del Skrevet 7. september 2020 1 minutt siden, Neutral90 skrev: Ja, helt vanlig Puh! Da kan jeg fortsatt slappe av 😅(meg over her, kom borti anonymknappen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #2627 Del Skrevet 7. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er det vanlig at det kommer eggløsningsslim etter at man har begynt med Fyremadel eller tilsvarende sprøyte som skal hindre eggløsning? Anonymkode: f1068...6e3 Ja helt vanlig. Når jeg skal ha ivf forsøk pleier jeg alltid å gå eggløsningsslim som kan vare en hel uke før egguttaket. Slapp av, så lenge du får på fyremadel så vil ikke eggløsning skje spontant. Jeg var veldig stresset rundt det selv selv. Men etter 4 egguttak, ser jeg at alle eggene ligger å venter på å bli tatt ut lykke til Anonymkode: 4e108...925 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bell Skrevet 7. september 2020 #2628 Del Skrevet 7. september 2020 På 5.9.2020 den 16.24, Maja92 skrev: Åja, nei jeg skrev litt feil kanskje. De kunne se fostersekk i uke 4 og tok ultralyd noen uke etter da kunne man se liv 😄 Men det blir spennende 😄 Du får fortelle hvordan det gikk på mandag Et lite hjerte slo på ultralyden idag ❤️❤️ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bell Skrevet 7. september 2020 #2629 Del Skrevet 7. september 2020 På 5.9.2020 den 14.35, Heafyy skrev: Jeg skal på 7 ukers kontroll i neste uke og er så nervøs for om de finner liv eller ikke. Er det noen som kan fortelle meg hva som skjer under en slik kontroll? Setter pris på alle tilbakemeldinger Jeg var idag på 7 ukers ul. Det var en innvendig ultralyd, jeg fikk se et hjerte slå, men ingen lyd. Det var ikke så nøye,bare jeg så det slo🤞🏻☺️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heafyy Skrevet 7. september 2020 #2630 Del Skrevet 7. september 2020 46 minutter siden, Bell skrev: Jeg var idag på 7 ukers ul. Det var en innvendig ultralyd, jeg fikk se et hjerte slå, men ingen lyd. Det var ikke så nøye,bare jeg så det slo🤞🏻☺️ Ååh så utrolig koselig💜💜 gratulerer så mye. Krysser fingrene for at det går hele veien🥰 og tusen takk for tilbakemeldingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bell Skrevet 7. september 2020 #2631 Del Skrevet 7. september 2020 18 minutter siden, Heafyy skrev: Ååh så utrolig koselig💜💜 gratulerer så mye. Krysser fingrene for at det går hele veien🥰 og tusen takk for tilbakemeldingen Tusen takk🌸 Og lykke til på kontroll med deg også🤞🏻🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly_ Skrevet 7. september 2020 #2632 Del Skrevet 7. september 2020 1 time siden, Bell skrev: Jeg var idag på 7 ukers ul. Det var en innvendig ultralyd, jeg fikk se et hjerte slå, men ingen lyd. Det var ikke så nøye,bare jeg så det slo🤞🏻☺️ Gratulerer ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bell Skrevet 7. september 2020 #2633 Del Skrevet 7. september 2020 1 time siden, Molly_ skrev: Gratulerer ❤️ ❤️Tusen takk❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HoDer Skrevet 7. september 2020 #2634 Del Skrevet 7. september 2020 3 timer siden, Bell skrev: Et lite hjerte slo på ultralyden idag ❤️❤️ Så flott!! Gratulerer så masse!! Håper jeg og ser det om 3 uker 🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kone92 Skrevet 8. september 2020 #2635 Del Skrevet 8. september 2020 Er det noen som har erfaring med blodfortynnende (klexane) og blåmerker? Altså ikke de du får av sprøytestikkene, men andre steder på kroppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vickie87 Skrevet 8. september 2020 #2636 Del Skrevet 8. september 2020 (endret) Hei igjen Skulle prøve å være aktiv her inne,men med flytting så har jeg ikke hatt tid til det ;). Idag har jeg vært på sykehuset å hentet ut egg Så nå er det bare å krysse fingrene og håpe på at det er egg som blir befruktet og kan settes inn igjen💕 Går noen spennende/nervepirrende uker i møte til testing kan jeg tenke meg.. Endret 8. september 2020 av Vickie87 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HoDer Skrevet 8. september 2020 #2637 Del Skrevet 8. september 2020 16 minutter siden, Vickie87 skrev: Hei igjen Skulle prøve å være aktiv her inne,men med flytting så har jeg ikke hatt tid til det ;). Idag har jeg vært på sykehuset å hentet ut egg Så nå er det bare å krysse fingrene og håpe på at det er egg som blir befruktet og kan settes inn igjen💕 Går noen spennende/nervepirrende uker i møte til testing kan jeg tenke meg.. Gikk det fint med uthenting? Hvor mange fikk du ut? 😊 ja fy det er nervepirrende før testing ja 😅 tiden går en smule sent. Fint å ha litt å styre med i mellomtiden. masse lykke til ihvertfall og håper eggene blir fint befruktet 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vickie87 Skrevet 8. september 2020 #2638 Del Skrevet 8. september 2020 Det gikk bedre med egguthentingen enn jeg hadde forestilt meg :).Trodde det det skulle være verre,men var ikke så gale egentlig.De måtte stikke gjennom livmoren min på den siste,da eggene lå bak og litt kinki til ;).Det var bare litt ubehagelig,men ikke vondt syns jeg. Fikk 7 egg ut👍 Så får vi bare vente på tlf i morgen fra labben å høre!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #2639 Del Skrevet 8. september 2020 Hei! Er det noen her som har vært borti at kun én folikkel har vokst ved hormonstimulering, og at det ligger flere små der som ikke har vokst noe særlig? Hva kan være grunnen til at kun én av de utvikler seg? Anonymkode: f1068...6e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly_ Skrevet 8. september 2020 #2640 Del Skrevet 8. september 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Er det noen her som har vært borti at kun én folikkel har vokst ved hormonstimulering, og at det ligger flere små der som ikke har vokst noe særlig? Hva kan være grunnen til at kun én av de utvikler seg? Anonymkode: f1068...6e3 Ja, det var tilfelle hos meg sist. Så nå forsøker de en annen protokoll for å håpe å få flere som vokser like fort og med likt utgangspunkt før de begynner å vokse. Nå fikk ikke første uttak bra for meg, men det betyr jo ikke at det vil ha samme utfall for deg ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå