Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
8 minutter siden, Dovendyr1 skrev:

Avbrutt forsøk her, ingen overlevde til innsett 😭 Er utrolig skuffet, klarer ikke se noe positivt på fremtiden akkurat nå. Skal få høre videre plan imorgen. Hun som ringte med beskjeden idag sa jeg ikke måtte miste motet, men det er jamen ikke lett. 

Å neiii.. Så utrolig trist og kjipt. Sender deg en god klem ❤️ 

Ja det er lett å si at man ikke må miste motet for det er veldig hardt. 😥 Men du må ikke gi opp ❤️ forhåpentligvis kommer det en annerledes plan for neste gang som kan fungere bedre. Krysser alt jeg har for det 🤞🥰 

Gi det litt tid og tillatt deg føle det du føler nå. Gråt ut, spis masse godt og lad opp styrken til neste gang ❤️😘

Videoannonse
Annonse
Skrevet
18 minutter siden, Dovendyr1 skrev:

Avbrutt forsøk her, ingen overlevde til innsett 😭 Er utrolig skuffet, klarer ikke se noe positivt på fremtiden akkurat nå. Skal få høre videre plan imorgen. Hun som ringte med beskjeden idag sa jeg ikke måtte miste motet, men det er jamen ikke lett. 

Å så utrolig leit 😢 du har gått gjennom mye på kort tid, det er forståelig at det føles motløs må ❤️ håper de kommer med en god plan for hva som skal skje videre (er lang protokoll vurdert?) 

Skrevet
2 timer siden, Dovendyr1 skrev:

God klem til deg💜 håper de kommer med noen gode forslag til endringer! 

Skrevet
2 timer siden, Dovendyr1 skrev:

Ånei så trist 😥 god klem til deg ❤

Skrevet
10 hours ago, Neutral90 said:

Hva er det som gjør at dere får sette inn to blastoer? 🤔 Jeg har fått avslag, spesielt ble det nevnt at det ikke var aktuelt med to inn på fryseforsøk. 

Jeg har også fått avslag på det. Hvis det er gode blastocyster så etter de ikke inn to også ser de på alderen. Men jeg har blant annet to blastocyster av litt dårligere kvalitet som er i samme strå, og de har sagt at de kommer til å sette inn de to. Men må først bruke opp det egget som er av god kvalitet. 

• Liker 1
Skrevet
10 hours ago, Neutral90 said:

Men hvorfor fryse de i et strå? 🤔

Hvis eggene er av dårligere kvalitet så setter de det i samme strå. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg rekker et fryseforsøk før påsken likevell 😄 eller så lenge jeg har får mens innen 21 mars. Jeg får endelig lov til å prøve blodfortynnede for å ikke miste :) Godt å prøve noe annerledes til neste forsøk. Jeg håper egget sitter på 5 forsøk  🤞

Er det noen som har vært hos balderklinikken? Jeg har bestilt en time der for å sjekke stoffskifte, men hørt at de tar en del blodprøver mot andre ting og urinprøve. Ser frem til å få en fullsjekk. For å være sikker på at jeg ikke har mangel på noe i kroppen eller om kroppen min reagerer på noe. 

Er det noen som går på Levaxin? hvilke verdier hadde du før du begynte på medisiner? 

• Liker 1
Skrevet

Hei. Jeg har et lite spørsmål, føler meg litt grønn akkurat her.

Jeg hadde 2 egg som har ligget på rug i 5 dager før di gikk på frys. Disse ble satt inn Onsdag den 19.02. Regner jeg 7 dager fra innsett til idag eller skal man plusse på di 5 dagene embryoet har ligget i rugekassen? 😏

Skrevet
4 minutter siden, Bell skrev:

Hei. Jeg har et lite spørsmål, føler meg litt grønn akkurat her.

Jeg hadde 2 egg som har ligget på rug i 5 dager før di gikk på frys. Disse ble satt inn Onsdag den 19.02. Regner jeg 7 dager fra innsett til idag eller skal man plusse på di 5 dagene embryoet har ligget i rugekassen? 😏

Jepp :) når du satt inn så var du allerede 5 dpo. I dag er du 12 dpo. 

Skrevet

@Neutral90 @ak89 @rekavillsvin @Deseo tagger dere alle istedet for å sitere, så det ikke blir så lang post. Tusen takk for gode ord, klem og støtte ❤️

Jeg har ikke hørt de nevne lang protokoll, så er litt spent på hva legen kommer til å si. Jeg mener også at nye blodprøver må tas, ettersom at de forrige blodprøvene ble tatt når jeg hadde manglende mens. Noen av de skal vel tas på bestemte dager i syklus. Ettersom at en av tre ble befruktet med IVF, så burde de vel også kanskje gjøre ICSI neste gang.. Nå må jeg bare prøve og la være å grave meg helt ned ❤️

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, Maja92 skrev:

Jeg rekker et fryseforsøk før påsken likevell 😄 eller så lenge jeg har får mens innen 21 mars. Jeg får endelig lov til å prøve blodfortynnede for å ikke miste :) Godt å prøve noe annerledes til neste forsøk. Jeg håper egget sitter på 5 forsøk  🤞

Er det noen som har vært hos balderklinikken? Jeg har bestilt en time der for å sjekke stoffskifte, men hørt at de tar en del blodprøver mot andre ting og urinprøve. Ser frem til å få en fullsjekk. For å være sikker på at jeg ikke har mangel på noe i kroppen eller om kroppen min reagerer på noe. 

Er det noen som går på Levaxin? hvilke verdier hadde du før du begynte på medisiner? 

Bare vær obs på at Balderklinikken har fått en del kritikk både mot markedsføring, og at de tar seg godt betalt for mye udokumentert alternativ diagnostikk og behandling. Vær kritisk og les deg godt opp før du begynner på omfattende dietter eller behandlingsopplegg derfra 

Anonymkode: 9108f...1dc

Skrevet
19 timer siden, Dovendyr1 skrev:

Var I samme båt... Forferdelig følelse.. 

Ved mine 6 forsøk ingen hadde klart seg til blasto. Og de som ble satt inn på dag 2 eller 3 ga ingen positiv test. 

Dro til Hellas, 7 ivf fikk endelig 2 blasto men ikke topp kvalitet. 

8 forsøk i samme klinikk - 2 helt perfekte 3 dager satt inn - er rundt 8 uker på vei 

• Liker 4
Skrevet

Ingen egg ved uttak i dag... 😔 Vanskelig å holde motet og troa oppe.. 

Skrevet
1 minutt siden, rekavillsvin skrev:

Ingen egg ved uttak i dag... 😔 Vanskelig å holde motet og troa oppe.. 

Neei? :( var det eggposer, men ikke egg? 

Skrevet

Er det negativt å ta for mye progesteron? 🙈 Var helt i ørska i natt, våkna et 00.30 og stressa fordi jeg hadde forsovet meg til medisinen som tas 06.15...så satte en pille da. 00.30,men satte også pille som vanlig 06.15.. Gjør det noe? 

Skrevet
7 minutter siden, Neutral90 skrev:

Er det negativt å ta for mye progesteron? 🙈 Var helt i ørska i natt, våkna et 00.30 og stressa fordi jeg hadde forsovet meg til medisinen som tas 06.15...så satte en pille da. 00.30,men satte også pille som vanlig 06.15.. Gjør det noe? 

Ville ikke vært bekymret. Har aldri hørt om noen som har fått progestronoverdose, kroppen tar vel bare opp en gitt/trengt mengde, så en pille fra eller til skulle ikke ha noe å si vil jeg tro. :) Fikk hvert fall beskjed fra Porsgrunn at det ikke var så kritisk med tidpunktene den ble satt.. 

• Liker 1
Skrevet
42 minutter siden, Neutral90 skrev:

Neei? :( var det eggposer, men ikke egg? 

Ja, fire poser på ultralyd tirsdag, så ikke mange, men hadde hvertfall trodd det var egg i de.. men har fått ut 6 og 13 egg tidligere, så legen mente det kunne være pga laparaskopien jeg hadde i januar, og kort protokoll, så blir lang protokoll igjen, noe som jeg syns er så dritt fordi jeg blir så påvirket av alle bivirkningene.. bare skikkelig tungt i dag 😔 

Skrevet

Åh,nå var det mange kjipt meldinger her😦😔

Tenker på dere, jenter❤️
En dag blir det vår tur!!!

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, rekavillsvin skrev:

Ja, fire poser på ultralyd tirsdag, så ikke mange, men hadde hvertfall trodd det var egg i de.. men har fått ut 6 og 13 egg tidligere, så legen mente det kunne være pga laparaskopien jeg hadde i januar, og kort protokoll, så blir lang protokoll igjen, noe som jeg syns er så dritt fordi jeg blir så påvirket av alle bivirkningene.. bare skikkelig tungt i dag 😔 

Æsj føler med deg ❤️ skikkelig kjipt. Som @TiiBiisier så blir det vår tur en dag 🌼

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...