Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 time siden, Neutral90 skrev:

Hva er det som gjør at dere får sette inn to blastoer? 🤔 Jeg har fått avslag, spesielt ble det nevnt at det ikke var aktuelt med to inn på fryseforsøk. 

Jeg gjetter at de som har fått satt inn to blasto går privat :) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Dovendyr1 skrev:

Jeg gjetter at de som har fått satt inn to blasto går privat :) 

Jeg har satt inn to på fryseforsøk på riksen flere ganger. Hvis de er tint i par i ett strå, og begge overlever, så setter de begge inn.

Skrevet
1 minutt siden, Kone92 skrev:

Jeg har satt inn to på fryseforsøk på riksen flere ganger. Hvis de er tint i par i ett strå, og begge overlever, så setter de begge inn.

Men hvorfor fryse de i et strå? 🤔

Skrevet
12 minutter siden, Kone92 skrev:

Ååh 🙈 Jeg er visst ikke så god på gjetting . Jeg lurer også på det samme som @Neutral90. Hva hvis man ikke ønsker å sette inn to, da vil jo en av de bare kastes? Hadde du veldig mange på frys? 

• Liker 1
Skrevet

Det Riksen har fortalt meg at de setter inn 2 egg hvis det viser seg å ikke være helt optimale egg for å øke sjansen.

• Liker 1
Skrevet

Da var den lange ventetiden fra innsett til testdato over. Fikk i dag 2 tydelige streker på testen og er super lykkelig 🤩

• Liker 18
Skrevet
4 minutter siden, ak89 skrev:

Da var den lange ventetiden fra innsett til testdato over. Fikk i dag 2 tydelige streker på testen og er super lykkelig 🤩

Gratulerer 😍

Skrevet
3 minutter siden, Dovendyr1 skrev:

Gratulerer 😍

Tusen takk 😍

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Neutral90 skrev:

Hva er det som gjør at dere får sette inn to blastoer? 🤔 Jeg har fått avslag, spesielt ble det nevnt at det ikke var aktuelt med to inn på fryseforsøk. 

Grunnen fo at jeg fikk to inn var fordi vi hadde så mange forsøk bak oss, mannen min er steril så vi kan aldri prøve på egenhånd. Men desverre ble forsøket negativt

Anonymkode: 4e108...925

• Liker 1
Skrevet
51 minutter siden, Dovendyr1 skrev:

Ååh 🙈 Jeg er visst ikke så god på gjetting . Jeg lurer også på det samme som @Neutral90. Hva hvis man ikke ønsker å sette inn to, da vil jo en av de bare kastes? Hadde du veldig mange på frys? 

Jeg hadde 8 stk på frys.

• Liker 1
Skrevet
47 minutter siden, ak89 skrev:

Yeeeeeey!! Gratulerer! 🎉❤️

Skrevet
35 minutter siden, Deseo skrev:

Yeeeeeey!! Gratulerer! 🎉❤️

Tusen takk 😍

Skrevet
3 timer siden, Neutral90 skrev:

Jeg har bare blitt spurt om jeg ønsker 1 eller 2 ved innsett. Har alltid svart at jeg ønsker 2 stk, da jeg har hatt noen egg på frys. Holder til i Tromsø.

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, Neutral90 skrev:

Ble spurt om vi ville få satt inn to blastoer, for å øke sjansen etter veldig mange forsøk bak oss. Den ene er kvalitet 4ab og den andre 3bb. Begge har potensiale, men det var litt mindre «vits» å spare den i middels kvalitet til et eget innsett. Tenker selv at det er mer økonomisk også.

Vi har nettopp fått vite at det er dna-skader hos han, og at dette kan være en del av årsaken til mislykkede forsøk, kjemiske graviditeter, MA, osv. Siden jeg ikke er i 20-årene er jo naturlig nok også noen av mine egg i dårlig stand. Slik er det jo hos oss alle med økt alder. Men! Nå håper jeg at vi etter flere forsøk til slutt har matchet 2 el. 4 topp eggceller og sædceller, etter mye mismatch og uflaks så langt. Vi vet jo at ikke alle er skadet, og jo mer vi prøver jo større sjanse blir det vel. Blir pesa/tesa og nytt uttak hvis ikke dette innsettet går. Har fått opp troen på at det kan være en veldig god plan-b. 

• Liker 1
Skrevet

Takk for gode svar ang to blastoer inn dere 👍 føler st Olavs er temmelig restriktive, men skal høre mer med de senere i uka. 

Dere som har hatt flere fryseforsøk; ved neg forsøk, får man gå rett på nytt innsett eller måtte dere ha pause i mellom syklusene? 

Skrevet
3 timer siden, ak89 skrev:

Gratulerer ❤️🤩

Skrevet
3 minutter siden, Neutral90 skrev:

Takk for gode svar ang to blastoer inn dere 👍 føler st Olavs er temmelig restriktive, men skal høre mer med de senere i uka. 

Dere som har hatt flere fryseforsøk; ved neg forsøk, får man gå rett på nytt innsett eller måtte dere ha pause i mellom syklusene? 

Har gått rett på nytt innsett uten pause. 😅

• Liker 1
Skrevet (endret)
9 minutter siden, Neutral90 skrev:

Denne gangen starter jeg ved neste syklus. De andre gangene har jeg måttet vente en syklus pga ikke ledig plass.  

Endret av Kone92
  • Liker 1
Skrevet
52 minutter siden, Fiiol skrev:

Gratulerer ❤️🤩

Tusen takk 🤩

Skrevet

Avbrutt forsøk her, ingen overlevde til innsett 😭 Er utrolig skuffet, klarer ikke se noe positivt på fremtiden akkurat nå. Skal få høre videre plan imorgen. Hun som ringte med beskjeden idag sa jeg ikke måtte miste motet, men det er jamen ikke lett. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...