AnonymBruker Skrevet 23. februar 2020 #822 Skrevet 23. februar 2020 12 dager etter innsett Anonymkode: 4e108...925
TiiBii Skrevet 23. februar 2020 Forfatter #823 Skrevet 23. februar 2020 Oh, jeg har helt glemt å si at jeg var hos gynekologen og tok en check up og celleprøve tidligere i februar og gynekologen sa hun kjente flere som jobbet på Riksen og at de holder av hele utrolige 8 minutter per pasient !! Jaja.. Hadde de nå faktisk klart å gjøre meg gravid så ville jeg nok ikke ha vært oppgitt over det men etter 3 uttak og 5 innsett så føler jeg kanskje at jeg er verdt 10 minutter av deres dyrebare tid .. 2
Deseo Skrevet 23. februar 2020 #824 Skrevet 23. februar 2020 35 minutter siden, TiiBii skrev: Oh, jeg har helt glemt å si at jeg var hos gynekologen og tok en check up og celleprøve tidligere i februar og gynekologen sa hun kjente flere som jobbet på Riksen og at de holder av hele utrolige 8 minutter per pasient !! Jaja.. Hadde de nå faktisk klart å gjøre meg gravid så ville jeg nok ikke ha vært oppgitt over det men etter 3 uttak og 5 innsett så føler jeg kanskje at jeg er verdt 10 minutter av deres dyrebare tid .. Det samme sa hun ene legen til meg også på riksen. At de kun holder av 10 min til undersøkelse. Jeg ble også informert om dersom man ønsker en lengre samtale med en av legene kan man bestille en time for å snakke om hva man måtte ønske å ta opp til en annen dag. De dagene/tidene det er undersøkelse må de holde seg innen for tiden for å unngå lang ventetid og for å kunne behandle så mange som mulig i løpet av en dag. Forstår godt at det er veldig frustrerende, men tenker at de ikke gjør det for å være kjipe eller de ikke synes at du ikke er verdt tiden deres. ❤️
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #825 Skrevet 24. februar 2020 Rugedag 8 idag etter fryseforsøk med blasto. Litt brun utflod i dag- kan det være et tegn? Eller er det tanta som kommer? Går på Progynova så skal jo egentlig ikke kunne få mens da.. eller? Anonymkode: 73ee7...8a3
Neutral90 Skrevet 24. februar 2020 #826 Skrevet 24. februar 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Rugedag 8 idag etter fryseforsøk med blasto. Litt brun utflod i dag- kan det være et tegn? Eller er det tanta som kommer? Går på Progynova så skal jo egentlig ikke kunne få mens da.. eller? Anonymkode: 73ee7...8a3 Du er 13 dpo, så jeg ville testet. Jeg har ikke fått mensen ved neg forsøk før jeg har slutta på progynova, men vi er alle forskjellige. Lykke til!
TiiBii Skrevet 24. februar 2020 Forfatter #827 Skrevet 24. februar 2020 Noen som vet hva «Streptococcus spp» er?
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #828 Skrevet 24. februar 2020 1 minutt siden, TiiBii skrev: Noen som vet hva «Streptococcus spp» er? Jeg lurer på det samme. Har du fått svar fra Serum? Det har ihvertfall jeg og det sto at det var påvist litt av denne hos meg. Fikk du mer påvist? Anonymkode: 4e108...925
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #829 Skrevet 24. februar 2020 14 minutter siden, Neutral90 skrev: Du er 13 dpo, så jeg ville testet. Jeg har ikke fått mensen ved neg forsøk før jeg har slutta på progynova, men vi er alle forskjellige. Lykke til! Takk for svar! Det blir nok testing i dag, selv om jeg har prøvd å holde meg Anonymkode: 73ee7...8a3
TiiBii Skrevet 24. februar 2020 Forfatter #830 Skrevet 24. februar 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg lurer på det samme. Har du fått svar fra Serum? Det har ihvertfall jeg og det sto at det var påvist litt av denne hos meg. Fikk du mer påvist? Anonymkode: 4e108...925 Jeg fikk svaret i dag. Klarer ikke å tyde noen ting. Det står de skal ta kontakt for videre oppfølging men jeg vil gjerne ha svar nååååå. Har sendt resultatet videre til gynekologen min for å se om hun kan få noe ut av det men har ikke hørt noe der heller. Mye som er «ikke påvist» så det lover jo godt men den Streptococcus spp fikk jeg 89%. Aner jo ikke om det er bra eller dårlig😟
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #831 Skrevet 24. februar 2020 3 minutter siden, TiiBii skrev: Jeg fikk svaret i dag. Klarer ikke å tyde noen ting. Det står de skal ta kontakt for videre oppfølging men jeg vil gjerne ha svar nååååå. Har sendt resultatet videre til gynekologen min for å se om hun kan få noe ut av det men har ikke hørt noe der heller. Mye som er «ikke påvist» så det lover jo godt men den Streptococcus spp fikk jeg 89%. Aner jo ikke om det er bra eller dårlig😟 Samme hos meg. Jeg venter også på svar fra legen om veien videre. Hos meg var verdien på Streptococcus på bare 2. Vet ikke hva det betyr. Anonymkode: 4e108...925
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #832 Skrevet 24. februar 2020 5 minutter siden, TiiBii skrev: Jeg fikk svaret i dag. Klarer ikke å tyde noen ting. Det står de skal ta kontakt for videre oppfølging men jeg vil gjerne ha svar nååååå. Har sendt resultatet videre til gynekologen min for å se om hun kan få noe ut av det men har ikke hørt noe der heller. Mye som er «ikke påvist» så det lover jo godt men den Streptococcus spp fikk jeg 89%. Aner jo ikke om det er bra eller dårlig😟 Hva lå di andre verdiene på? Kan jeg få se bilde av svaret? Anonymkode: 4e108...925
Fiiol Skrevet 24. februar 2020 #833 Skrevet 24. februar 2020 Jeg sendte mail til ivf-serum og spurte om hva de sjekker for. Legger ved svaret her hvis noen er interessert. Har ikke sendt inn prøve selv.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #834 Skrevet 24. februar 2020 4 minutter siden, TiiBii skrev: Jeg fikk svaret i dag. Klarer ikke å tyde noen ting. Det står de skal ta kontakt for videre oppfølging men jeg vil gjerne ha svar nååååå. Har sendt resultatet videre til gynekologen min for å se om hun kan få noe ut av det men har ikke hørt noe der heller. Mye som er «ikke påvist» så det lover jo godt men den Streptococcus spp fikk jeg 89%. Aner jo ikke om det er bra eller dårlig😟 Spp googlet jeg meg fram til at betyr "flere arter- species pluralis" ( googlet: streptococcus spp meaning ) Anonymkode: 73ee7...8a3
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #835 Skrevet 24. februar 2020 19 minutter siden, Fiiol skrev: Jeg sendte mail til ivf-serum og spurte om hva de sjekker for. Legger ved svaret her hvis noen er interessert. Har ikke sendt inn prøve selv. Du hadde jo fått svarene dine? Hva var di? Anonymkode: 4e108...925
TiiBii Skrevet 24. februar 2020 Forfatter #836 Skrevet 24. februar 2020 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva lå di andre verdiene på? Kan jeg få se bilde av svaret? Anonymkode: 4e108...925 Jeg venter på svar fra legen før jeg legger det ut offentlig. Er redd for å motta feil tolkninger osv 😬😳 2
Fiiol Skrevet 24. februar 2020 #837 Skrevet 24. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du hadde jo fått svarene dine? Hva var di? Anonymkode: 4e108...925 Jeg har ikke sendt prøve. Dette er bare svaret på en mail om forespørsel på hva de sjekker.
TiiBii Skrevet 24. februar 2020 Forfatter #838 Skrevet 24. februar 2020 12 minutter siden, TiiBii skrev: Jeg venter på svar fra legen før jeg legger det ut offentlig. Er redd for å motta feil tolkninger osv 😬😳 Jeg skal legge ut offentlig senere altså, når jeg er sikre på svarene slik at det kanskje kan være til hjelp for andre❤️ 2
Dovendyr1 Skrevet 24. februar 2020 #839 Skrevet 24. februar 2020 Må lutinus tas til nøyaktig samme tid hver dag slik som sprøytene? Synes det virker mer styr med lutinus enn sprøyter. Jobber turnus, så hadde vært fint om jeg slapp å styre med vagitorier på jobb 🤨 Uttaket idag gikk fint, fikk ut hele fire egg! Det er to mer enn jeg trodde, og egentlig fikk forespeilet. Nå regner jeg med iallefall frafall på to stk, så håper jeg de to andre klarer seg så det blir innsett på torsdag 🤞
Maja92 Skrevet 24. februar 2020 #840 Skrevet 24. februar 2020 5 hours ago, TiiBii said: Jeg fikk svaret i dag. Klarer ikke å tyde noen ting. Det står de skal ta kontakt for videre oppfølging men jeg vil gjerne ha svar nååååå. Har sendt resultatet videre til gynekologen min for å se om hun kan få noe ut av det men har ikke hørt noe der heller. Mye som er «ikke påvist» så det lover jo godt men den Streptococcus spp fikk jeg 89%. Aner jo ikke om det er bra eller dårlig😟 Jeg har fått beskjed at ikke farlig 🙂 De fleste kvinner har streptokokker som en del av normalfloraen. Jeg har det. Hvis man tar antibiotika som behandling for det så vil det bare komme tilbake igjen. Men om jeg husker riktig så må man ta antibiotika når man skal føde for å ikke smitte fosteret. Legen sjekker urinen når man er gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå