Gå til innhold

Martaalise/Audun Garthe


Gjest Gia_

Anbefalte innlegg

Klara91 skrev (På 20.3.2024 den 15.42):

Liker de :) 

Øh.. Nå har jeg fulgt de en måned og jeg trekker tilbake dette 😆 Hva i alle dager.. Audun hevder han er uskyldig dømt i sakene sine og det er så urettferdig at Porsgrunn skal sjekke rullebladet hans nøyere, lange avhandlinger om at Viggo Kristiansen er skyldig, sitter og furter og klager når Marta lager sunn mat for å hjelpe de til et bedre IVF resultat.. Og når de også reposter kommentarer som "herregud får ikke dere IVF når selv autister får det" og sier seg helt enig.. Nei, disse to har falt drastisk i mine øyne.. Audun virker veldig enkel og Marta virker veldig naiv

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han er ikke den skarpeste, nei. Og hu er naiv, ja..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klara91 skrev (1 time siden):

Øh.. Nå har jeg fulgt de en måned og jeg trekker tilbake dette 😆 Hva i alle dager.. Audun hevder han er uskyldig dømt i sakene sine og det er så urettferdig at Porsgrunn skal sjekke rullebladet hans nøyere, lange avhandlinger om at Viggo Kristiansen er skyldig, sitter og furter og klager når Marta lager sunn mat for å hjelpe de til et bedre IVF resultat.. Og når de også reposter kommentarer som "herregud får ikke dere IVF når selv autister får det" og sier seg helt enig.. Nei, disse to har falt drastisk i mine øyne.. Audun virker veldig enkel og Marta virker veldig naiv

Er enig med han at Viggo er skyldig.Skjønner ikke hvorfor Viggo sa til vg at han aldri har skadet mennesker eller dyr når han er dømt og har innrømmet voldtekt av barn før Baneheia. Der ser man jo han lyver…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klara91 skrev (På 26.4.2024 den 0.06):

Øh.. Nå har jeg fulgt de en måned og jeg trekker tilbake dette 😆 Hva i alle dager.. Audun hevder han er uskyldig dømt i sakene sine og det er så urettferdig at Porsgrunn skal sjekke rullebladet hans nøyere, lange avhandlinger om at Viggo Kristiansen er skyldig, sitter og furter og klager når Marta lager sunn mat for å hjelpe de til et bedre IVF resultat.. Og når de også reposter kommentarer som "herregud får ikke dere IVF når selv autister får det" og sier seg helt enig.. Nei, disse to har falt drastisk i mine øyne.. Audun virker veldig enkel og Marta virker veldig naiv

Helt enig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...