Fenomen Skrevet 30. september #81 Del Skrevet 30. september Palmemor skrev (25 minutter siden): Ja? Var jo det jeg skrev 😂😂 Ja, men du skrev ”er nok”. Da bekreftet jeg at det er han 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinnHenrikke Skrevet 3. oktober #82 Del Skrevet 3. oktober (endret) For et forbanna ekkelt fokus hun har på kjønn. Etter både spontanabort, IVF, negativt innsett, mulig ny abort - så ligger hun fortsatt på sofaen og klager over at det er 50% sjanse for at hun får gutt. Altså?! Hun skriver blant annet at hun virkelig ikke håper de får gutt, men at hun "skal tvinge seg til å være glad". Endret 4. oktober av LinnHenrikke 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klara91 Skrevet 3. oktober #83 Del Skrevet 3. oktober (endret) Slettet Endret 4. oktober av Klara91 . 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 4. oktober #84 Del Skrevet 4. oktober LinnHenrikke skrev (8 timer siden): For et forbanna ekkelt fokus hun har på kjønn. Etter både spontanabort, IVF, negativt innsett, mulig ny abort - så ligger hun fortsatt på sofaen og klager over at det er 50% sjanse for at hun får gutt. Altså?! Hun skriver blant annet at hun virkelig ikke håper de får gutt, men at hun "skal tvinge seg til å være glad". Noen mennesker fortjener faktisk ikke barn - og dette paret er et godt eksempel. Enig. Synes de virket som så fine folk, og jeg heiet virkelig på dem under prøvingen. Klarer ikke å forstå det fokuset på kjønn, uavhengig av prøverør, spontanabort og annet. Og dette legger hun ut på nett, det blir jo hyggelig for en eventuell guttunge å finne igjen når han blir stor! 🙄 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Øyeblikk Skrevet 4. oktober #85 Del Skrevet 4. oktober (endret) Melus skrev (12 timer siden): Enig. Synes de virket som så fine folk, og jeg heiet virkelig på dem under prøvingen. Klarer ikke å forstå det fokuset på kjønn, uavhengig av prøverør, spontanabort og annet. Og dette legger hun ut på nett, det blir jo hyggelig for en eventuell guttunge å finne igjen når han blir stor! 🙄 Jeg tror ikke hun mener det sånn. Men man har kanskje ofte (merk: kanskje) en idé om hva man før ville sett seg livet bli og hvordan livet faktisk vil bli. Uansett så tror jeg livet blir fint selv om det skulle bli en gutt❤️ Endret 4. oktober av Øyeblikk Utelot viktig kommentar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slipperyslope Skrevet 5. oktober #86 Del Skrevet 5. oktober Hva jobber Audun med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrshopalot Skrevet 5. oktober #87 Del Skrevet 5. oktober Octopus skrev (På 6.9.2024 den 17.18): Jeg ble helt sjokkert over snappen hun la ut ang. kjønn. Hun beskrev symptomene sine og noen skrev det var typiske symptomer for kvinner som er gravid med guttebaby. Helt utrolig at man kalle en guttebaby dårlig karma Hææ.. dette er jo helt sjukt. Sjukt fra en person som blir lett gravid, og helt sinnsykt fra en person som har prøvd å bli gravid i årevis…!! Sånne folk fortjener faktisk ikke å få barn, før de får hodet på rett sted! Kvalmt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrshopalot Skrevet 5. oktober #88 Del Skrevet 5. oktober LinnHenrikke skrev (På 4.10.2024 den 1.03): For et forbanna ekkelt fokus hun har på kjønn. Etter både spontanabort, IVF, negativt innsett, mulig ny abort - så ligger hun fortsatt på sofaen og klager over at det er 50% sjanse for at hun får gutt. Altså?! Hun skriver blant annet at hun virkelig ikke håper de får gutt, men at hun "skal tvinge seg til å være glad". Kvalmt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litlå82 Skrevet 7. oktober #89 Del Skrevet 7. oktober Vis en følger henne så ska en få høre om den spontanaborten gjennom hele dette svangerskapet. Følte i det ho fikk 2 streker på testen så ble ho veldig veldig gravid og alle symptomer kom pang. Veldig opphengt i kjønnet på babyen. Nu et det en gang bare sånn at enten får du gutt eller så får du jente. Har ikke bytterett på de. Selvfølgelig er det lov å håpe på det ene eller det andre , men når de først har mista en gang så sku en tru de var mest opptatt av et sunt og friskt barn. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puffly Skrevet søndag kl 10:05 #90 Del Skrevet søndag kl 10:05 Jolanda skrev (På 31.5.2024 den 17.14): Galehuset Har du link? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet søndag kl 18:58 #91 Del Skrevet søndag kl 18:58 De fikk ønsket om en jente oppfylt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanilje70 Skrevet 18 timer siden #92 Del Skrevet 18 timer siden Puffly skrev (På 27.10.2024 den 11.05): Har du link? Fengselshotellet i Arendal driver det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå