Gå til innhold

Marta Alise og Audun Garthe

Fremhevede innlegg

Skrevet

Uansett om hun faktisk spiste spekeskinken, eller bare legger dette ut for å provosere, sier det mye om Marta.

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
FruRosa skrev (1 time siden):

Uansett om hun faktisk spiste spekeskinken, eller bare legger dette ut for å provosere, sier det mye om Marta.

Enig, tenker det sier veldig mye om henne

Skrevet

Nok et eksempel på at de gir blaffen i anbefalinger.

IMG_2799.jpeg

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
FruRosa skrev (18 timer siden):

Nok et eksempel på at de gir blaffen i anbefalinger.

IMG_2799.jpeg

I Sverige kan man gi fra 6 mnd. Er bare i Norge det er så rare anbefalinger. Går helt fint så lenge yoghurt ikke er hovedmåltid. Hun fikk en smaksprøve. Det er absolutt ikke farlig!!

Skrevet (endret)
Janmar skrev (48 minutter siden):

I Sverige kan man gi fra 6 mnd. Er bare i Norge det er så rare anbefalinger. Går helt fint så lenge yoghurt ikke er hovedmåltid. Hun fikk en smaksprøve. Det er absolutt ikke farlig!!

Poenget er ikke om det er farlig eller ei, men at hun/de stadig poster at de gir blaffen i norske anbefalinger.

De bor i Norge, og jeg regner med at mesteparten av følgerne er norske. Lite smart å vise at de blåser i anbefalinger både når det kommer til bilsikring og mat til babyer og  gravide.

Endret av FruRosa
Postet før kommentaren var ferdig
  • Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
FruRosa skrev (23 minutter siden):

Poenget er ikke om det er farlig eller ei, men at hun/de stadig poster at de gir blaffen i norske anbefalinger.

De bor i Norge, og jeg regner med at mesteparten av følgerne er norske. Lite smart å vise at de blåser i anbefalinger både når det kommer til bilsikring og mat til babyer og  gravide.

Stadig? Har vært et par episoder. At hun ga M yoghurt er virkelig ingenting å henge seg opp i.

• Liker 2
  • 2 uker senere...
Skrevet

Virker som om at hun et ute etter å provosere på seg gud og hver mann. Ufin og sarkastisk i svarene sine. 

• Liker 6
  • 4 uker senere...
Skrevet

Det er ikke det granne rart at de ikke får til leggerutiner når de driver på sånn de gjør. Man MÅ være konsekvente for å få det til. En uke med en ting og en uke med en annen ting er ikke å være konsekvent. Finn ut hvordan man vil ha det og gå for det. Man vet ikke om det faktisk funker før man har prøvd i typ en mnd eller mer.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg har ikke barn så dette er ett veldig snodig spørsmål for noen tror jeg,men blir ikke det barnet veldig overstimulert av alt de alltid gjør,diller og daller med? 

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet
Mei88 skrev (13 timer siden):

Jeg har ikke barn så dette er ett veldig snodig spørsmål for noen tror jeg,men blir ikke det barnet veldig overstimulert av alt de alltid gjør,diller og daller med? 

Sånn som jeg ser det,jo,100%. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Fremovervendt sikring av den bittelille ungen i bil. 🥹🥹

• Liker 1
Skrevet

"Jeg er så redd jeg skal bli skuffet hvis det blir gutt....eller nei, jeg VET at jeg blir skuffet".

Jeg vet at hun elsker å provosere, og hun mener selv at hun er så morsom til enhver tid, så jeg tar forbehold om at dette er en "artig" spøk.

Likevel lurer jeg oppriktig på hvordan 40 tusen følgere synes at dette er ok?

I tillegg lurer jeg også på hvordan 40 tusen følgere synes den ekstreme eksponeringen av barnet er ok?

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet
Oline5 skrev (2 timer siden):

"Jeg er så redd jeg skal bli skuffet hvis det blir gutt....eller nei, jeg VET at jeg blir skuffet".

Jeg vet at hun elsker å provosere, og hun mener selv at hun er så morsom til enhver tid, så jeg tar forbehold om at dette er en "artig" spøk.

I tillegg lurer jeg også på hvordan 40 tusen følgere synes den ekstreme eksponeringen av barnet er ok?

Hun er faktisk en av de værste på eksponering, den ungen er i monitor hele dagen, bare legg merke til hvor mye ungen også legger merke til at mor holder på med telefonen 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg følger ikke hennes tankerekke om at det er kjipt å få det eller det kjønnet på babyen, men forstår ikke hvorfor det er provoserende heller? Hun setter jo bare ord på følelsene sine? Det er jo lov å ta utgangspunkt i egne erfaringer, som hun sier med søsken. Og ønske det samme for egne barn - uten at det trenger å være negativt? 

Skrevet
monroe927 skrev (41 minutter siden):

Jeg følger ikke hennes tankerekke om at det er kjipt å få det eller det kjønnet på babyen, men forstår ikke hvorfor det er provoserende heller? Hun setter jo bare ord på følelsene sine? Det er jo lov å ta utgangspunkt i egne erfaringer, som hun sier med søsken. Og ønske det samme for egne barn - uten at det trenger å være negativt? 

Provosere som i at hun har lyst på samme dramarama av kommentarer som sist, muligens ?

Det er måten hun sier det på som provoserer.

At hun ønsker seg jente er vel helt greit, det...men at hun "vet at hun blir så skuffa", "må gå på kurs" og greier... det høres litt spes ut når hun allerede har fått ei jente 🤷‍♀️

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
Oline5 skrev (10 timer siden):

Hun er helt ekstremt opptatt av å ha søte jenter som skal bli like opptatt av søte klær som mor som hun så fint sa.. Å bare det å uttale  at gutter er tapere ,  hun er ikke  moden nok til å ha barn!

Endret av Orly
  • Liker 8
Skrevet
Orly skrev (11 timer siden):

Hun er helt ekstremt opptatt av å ha søte jenter som skal bli like opptatt av søte klær som mor som hun så fint sa.. Å bare det å uttale  at gutter er tapere ,  hun er ikke  moden nok til å ha barn!

Hun burde være takknemlig over at hun i det hele tatt er gravid for andre gang, og at det gikk så kjapt.

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
monroe927 skrev (13 timer siden):

Hun kan tenke hva hun vil, men å utbasunere på SoMe at hun blir skuffet og lei seg hvis hun nå venter en gutt er ikke greit! Tenk om denne potensielle sønnen får vite om mammas tanker en gang i fremtiden…

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Tough cookie skrev (35 minutter siden):

Hun burde være takknemlig over at hun i det hele tatt er gravid for andre gang, og at det gikk så kjapt.

Helt klart , men ikke alle burde få barn åpenbart 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Gjest Hasse29
Skrevet (endret)
Mei88 skrev (På 21.2.2026 den 0.31):

Jo 100%! Derfor griner hun også så fort Marta går to meter unna henne, som hun selv sier..Barnet forventer derav at noe skal skje rundt henne 24/7. Ikke sunt for et lite barn at det skjer noe hele tiden. Hodet og kroppen trenger mye ro og hvile når en er baby.

Endret av Hasse29

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...