Søtpotet17 Skrevet 11. desember 2025 #481 Skrevet 11. desember 2025 "Faen,faen,faen" ,det var da virkelig til språk på ei som _jeg_ føler forlanger hjelp på dagen. Hun skjønner jo ikke hvordan ting fungerer og ser virkelig ut som hun forventer bare at det skal ryddes vei for at hun "får viljen sin",og da helst igår. Hvadafornoe gynekolog konferanse,bare fordi ingen kan ta henne inn neste dag? Denne ungen damen må lære seg å planlegge litt bedre når det er noe så seriøst som IVF. 4
Mei88 Skrevet 11. desember 2025 #482 Skrevet 11. desember 2025 Søtpotet17 skrev (51 minutter siden): "Faen,faen,faen" ,det var da virkelig til språk på ei som _jeg_ føler forlanger hjelp på dagen. Hun skjønner jo ikke hvordan ting fungerer og ser virkelig ut som hun forventer bare at det skal ryddes vei for at hun "får viljen sin",og da helst igår. Hvadafornoe gynekolog konferanse,bare fordi ingen kan ta henne inn neste dag? Denne ungen damen må lære seg å planlegge litt bedre når det er noe så seriøst som IVF. Mente du ikke jynekolog, bare vent til hun skal ta gadivitets test 😂 3 1
Miss.Wildfox Skrevet 12. desember 2025 #483 Skrevet 12. desember 2025 Mei88 skrev (15 timer siden): Mente du ikke jynekolog, bare vent til hun skal ta gadivitets test 😂 Jeg orker faktisk ikke at hun kaller deg jynekolog 🫠 På sin andre IVF-reise og fortsatt ikke lært seg det ordet. 2
Mei88 Skrevet 31. desember 2025 #485 Skrevet 31. desember 2025 HMK skrev (37 minutter siden): Var det en positiv test?? Se på snappene og hør hva hun sier så får du svar 2
Orly Skrevet 31. desember 2025 #486 Skrevet 31. desember 2025 HMK skrev (54 minutter siden): Var det en positiv test?? Ja
Orly Skrevet 31. desember 2025 #487 Skrevet 31. desember 2025 Mei88 skrev (17 minutter siden): Se på snappene og hør hva hun sier så får du svar Hvorfor ikke bare svare ja eller nei … 1
Mei88 Skrevet 31. desember 2025 #488 Skrevet 31. desember 2025 Orly skrev (1 minutt siden): Hvorfor ikke bare svare ja eller nei … Fordi jeg mener at er det info man vil ha som ligger åpent der ute så får man faktisk sjekke selv i stedefor å forvente at andre skal sjekke for seg 4
terrassen Skrevet 31. desember 2025 #489 Skrevet 31. desember 2025 Var det bare tull den testen hun tok i går? Hvis den var helt blendahvit så var det jo voldsomt å få så sterk test i dag allerede.
Mei88 Skrevet 1. januar #490 Skrevet 1. januar terrassen skrev (12 timer siden): Var det bare tull den testen hun tok i går? Hvis den var helt blendahvit så var det jo voldsomt å få så sterk test i dag allerede. Du vet en test kan ha feil som gjør at den ikke virker?
terrassen Skrevet 1. januar #491 Skrevet 1. januar Mei88 skrev (1 time siden): Du vet en test kan ha feil som gjør at den ikke virker? Som mange års IVF-er, ja det er jeg klar over. Vet også at det er typ 2% tester som viser feil, så sannsynligheten er jo lav. Tror heller det var ett sykt spill for galleriet, dessverre. 5
Mei88 Skrevet 1. januar #492 Skrevet 1. januar terrassen skrev (37 minutter siden): Som mange års IVF-er, ja det er jeg klar over. Vet også at det er typ 2% tester som viser feil, så sannsynligheten er jo lav. Tror heller det var ett sykt spill for galleriet, dessverre. Hvordan da spill? Det var en test som ikke viste positiv en dag og neste dag tok de 2 tester som viste positiv, sånn kan skje. Når man kikker på det de legger ut er vel de to de som "spiller minst" 1
Fenomen Skrevet 3. januar #493 Skrevet 3. januar Mei88 skrev (På 31.12.2025 den 16.00): Fordi jeg mener at er det info man vil ha som ligger åpent der ute så får man faktisk sjekke selv i stedefor å forvente at andre skal sjekke for seg Sånn at hun kan få flest mulig klikk?
Mei88 Skrevet 3. januar #494 Skrevet 3. januar Fenomen skrev (16 minutter siden): Sånn at hun kan få flest mulig klikk? Nå tjener ikke hun penger på snap, så om hun får nok ekstra utgjør 00
Søtpotet17 Skrevet 16. januar #495 Skrevet 16. januar Jeg lurer på hvorfor hun ikke følger norsk forskning når det gjelder hva man kan og ikke kan spise. Syns å huske hun gjorde det samme sist svangerskap også.Kun fordi hun klarte å bli gravid via IVF i Danmark? Nå ser det ut som hun spiste spekeskinke eller fenalår,det skal man da ikke som gravid.
FruRosa Skrevet 16. januar #496 Skrevet 16. januar (endret) Søtpotet17 skrev (41 minutter siden): Jeg lurer på hvorfor hun ikke følger norsk forskning når det gjelder hva man kan og ikke kan spise. Syns å huske hun gjorde det samme sist svangerskap også.Kun fordi hun klarte å bli gravid via IVF i Danmark? Nå ser det ut som hun spiste spekeskinke eller fenalår,det skal man da ikke som gravid. Spekeskinke! De tar ganske lett på sikkerheten til både datteren og den ufødte! Endret 16. januar av FruRosa Tastetull 2
Mei88 Skrevet 16. januar #497 Skrevet 16. januar FruRosa skrev (1 time siden): Spekeskinke! De tar ganske lett på sikkerheten til både datteren og den ufødte! Virker som hun kjeder seg å bare deler ting folk kan bli sinte for/reagerer på om dagen. Og selv hyggelige meldinger svarer hun sarkastisk på, ja det er hennes liv hun velger å dele, man velger å følge, men av og til lurer jeg på om hun bør revurdere hele some 1
Søtpotet17 Skrevet 16. januar #498 Skrevet 16. januar FruRosa skrev (3 timer siden): Spekeskinke! De tar ganske lett på sikkerheten til både datteren og den ufødte! Helt enig!!! At noen skal investere så mye følelser og bruke så mye tid og penger på å bli gravid for å fortsatt gjør ting som er frarådet får det til å koke hos meg! Hvordan kan noen gi så tydelig blanke?Sikkerheten til dette barnet kommer til å bli enda verre enn det første barnet,bare vent og se. Det er så trist at hvem som helst kan "få barn". 2
cassio Skrevet 16. januar #499 Skrevet 16. januar FruRosa skrev (11 timer siden): Spekeskinke! De tar ganske lett på sikkerheten til både datteren og den ufødte! Det er sannsynligvis mannen sin mat, hun viser ikke at hun spiser det. 1
FruRosa Skrevet 17. januar #500 Skrevet 17. januar cassio skrev (13 timer siden): Det er sannsynligvis mannen sin mat, hun viser ikke at hun spiser det. Mannen var ikke hjemme. Moren hennes var i huset og så etter babyen mens A fikk spise maten sin i fred (hennes versjon, er jo ikke sikkert det stemmer). 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå