Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tragisk. Som med alle andre selvmord. 

Mine tanker går til hans tre døtre .

• Liker 8
Gjest Nimbus2000
Skrevet
4 minutter siden, Frøya5 skrev:

Så klart ❤️ Hva gjorde jeg feil?

Innleggene du har fått slettet. 

Gjest lillesnøfnugg
Skrevet

Jeg vet hvor grusomt det er å miste så brått og brutalt, Man er i sjokk. 

Skrevet

Meldingen om dødsfallet ble offentliggjort kl. 21:00 1.juledag.

Ro ned cella og bruk hodet, for faen. Folkeskikk og respekt for de etterlatte er en fin ting.

• Liker 26
Skrevet

Tråden er ryddet for krenkende utsagn, nedsettende innhold, spekulasjoner og avsporinger, samt svar til dette.

Anglofil (teamleder)

• Liker 5
Gjest Gretagarbo
Skrevet

Klarer ikke slutte å tenke på det. Helt utrolig tragisk. Hvil i fred fine fine menneske ❤️

Skrevet

Tenker på hvor utrolig vondt han må ha hatt det. Og han har jo tre barn og så mye i livet sitt i tillegg. Veldig vondt å tenke på at han mente dette var den beste løsningen. Stakkars Ari og alle som elsker ham.

• Liker 18
Skrevet

fikk helt sjokk når jeg hørte det i går kveld..  hvil i fred, håper du har funnet roen du søkte nå ❤ stakkar barna hans, må være helt forferdelig ❤

• Liker 9
Skrevet

Tenker mest på barna, men også at han fant tonen med Dronningen. Helt i begynnelsen var de ikke så gode busser, men mot slutten skjedde det noe mellom de to. Fant de ut at de var så forskjellige, aksepterte de hverandre? Får vi andre syn på personer med årene som går? Noe vakkert skjedde iallefall mellom de to, de ble jo venner i all offentlighet og satte pris på hverandre. Tilgivelse for ting vi har gjordt og ikke gjordt er også kjærlighet, han vil nok bli husket som en kunstner på mange vis, og kunstnere skal være spesiell. Hvil i fred Ari, du er blitt borte, men du er også blitt historisk🖤

• Liker 11
Skrevet
1 time siden, Salmonella skrev:

Synes det er tøft (i mangel av et bedre ord) av familien at de ikke ønsker å legge skjul på at det var selvmord. Sjeldent at man får høre det samtidig som dødsfallet. 

Tror ikke de har noe valg egentlig. Han var Relativt ung og fysisk ganske frisk. Man visste at han hadde psykiske utfordringer. Å holde tilbake slikt i en situasjon hadde nok bare ført til enda mer grove spekulasjoner

• Liker 16
Skrevet
8 timer siden, Agurk skrev:

Bare jeg som reagerer på nyhetenes vinkling av saken? Om hvor inkludert han var av kongefamilien. Dette tror jeg handler om en dyp følelse av utenforskap. Hvil i fred Ari ❤️

Den norske kongefamilien framstår som svært rause. Jf Durek og gudstjeneste i går. 

Dronning Sonja er veldig opptatt av kunst, og det var også Ari, både litteratur og billedkunst. Jeg vil tro de to har hatt en felles plattform der veldig lenge.

Samtidig tror jeg også at mennesker som nok er inkluderte, kan føle på utenforskap likevel. Dette får vi kanskje aldri vite, men jeg tror uansett Ari hadde en helt egen evne til å få folk til å føle seg sett. 

• Liker 22
Gjest Dævendøtte
Skrevet

Dronningen og Ari var svært gode venner, at Ari var en del av kongefamilien, er det ingen tvil om. Ikke fordi de måtte, men fordi han var en kjær person for dem. 

Dette er trist, dramatisk og tragisk, julen blir aldri den samme igjen for kongefamilien.

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet
9 hours ago, loveli said:

Han snakket vel om psykisk helse et år, tror kanskje han tar det opp igjen. Hvis han holder tale da. Tror han gjør det, det er vel en del av hans plikt som konge, men... jeg hadde forstått det dersom det heller ble sendt ut noe skriftlig i år.

En nyttårstale skal bli holdt av Kongehuset. Er ikke Kongen frisk nok til å ta den jobben, så kan du vedde på at Kronprinsen får det oppdraget. En viktig del av Kongefamilien essens er at den som er arvtager klarer å holde seg fattet i utrolig tøffe situasjoner. Den personen må på banen ganske snart etter sin foreldres/monarkens død for at monarkiet skal holdes i hevd. Å sende ut kun en skriftlig nyttårstale er nærmest helligbrøde.

Skrevet

Tråden er ryddet for krenkende utsagn, nedsettende innhold og spekulasjoner, samt svar til dette.

Anglofil (teamleder)

• Liker 3
Skrevet
8 hours ago, Arktis said:

I alle år har han blitt mobbet og latterliggjort for å være annerledes. Norsk presse har regelrett vært stygg. Tipper det er mange som i stillhet skjemmes nå.

Tenker masse på familien, og mest av alt de tre fine døtrene 💕 Hvil i fred.

Vil også noterer at alle norske aviser har stengt kommentarfeltene på alle artikler om han nå.  Typisk når de får kritikk om hvordan de har behandlet han over disse årene.  Men de er ikke de eneste som har skylden. Wake up call for mange i forhold til hvordan de behandle og skrive om folk på nett. 

• Liker 13
Skrevet
Akkurat nå, Aquarius04 skrev:

Jeg vil tro det i mye større grad handler om å skjerme lesere fra nettroll og stygge kommentarer som vil dukke opp i kjølvannet av en slik tragisk hendelse. Heldigvis. 

Jeg var inne på Jodel i går. Der var det mye stygt. Har aldri rapportert så mye  >_<  

Skrevet
10 timer siden, Beskjeden skrev:

Så ufattelig trist. Husker veldig godt da jeg traff han på en boksignering. Hadde på forhånd et inntrykk av at han var en pompøs spradebasse som var litt "høy på seg selv", og skulle bare følge en venn som ville ha boka signert. Da vi kom til bokhandleren, satt han mutters alene og det var ingen kø. Han tok seg derfor veldig god tid til å prate med oss, og det tok ikke lang tid å innse at jeg hadde tatt fulstendig feil av fyren. En tvers igjennom hyggelig mann med en varm utstråling, som fremsto som ydmyk og oppriktig. 10 minutter  som jeg husker godt og som gjorde inntrykk på meg, selv om det er veldig mange år siden. Hvil i fred Ari Behn🥀

Så rart at vi som aldri møtte ham, så ham som "spradebasse ". Venninnen min tok førekorrt med ham og husker han også som en stille tilbakeholden mann. 

Våknet nå og så nyhetene igjen. Dette er så fælt.

Vi er nok mange som vet hvordan det oppleves når en av våre nærmeste gjør dette. Det er grusomt. Jeg tenker sånn på barna hans.

Og hvor mørkt han må ha sett på alt. Uff

• Liker 13
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...