Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så sørgelig. Tenner et lys for Ari i kveld❤️

• Liker 8
Skrevet
44 minutter siden, J.. skrev:

For å sitere Trygve Skaug.. 🖤

Tips til hva kongen kan si i sin nyttårstale

Innlegget er redigert for sitering av slettet innhold.
Anglofil (teamleder)

• Liker 9
Skrevet
22 minutter siden, jukkapalme skrev:

Det der var JÆVLIG unødvendig! Respektløst! 

Vi er jo såklart forskjellige, men jeg lo litt mellom tårene da jeg leste det. Humor er så mangt ❤️ 

• Liker 5
Gjest commeilfaut
Skrevet

Bunnløs fortvilelse og mørke har ingenting med egoisme å gjøre.

Selvmord er en personlig beslutning, og en beslutning man ikke må klistre til andre enn den som tar valget.

Mine tanker etter å ha lest denne tråden.

Selvmord tar flere liv enn trafikken. Vi må gjøre mer. Og middelaldrende menn må da være overrepresentert i denne statistikken?

Skrevet

Lurer på kor lenge han var syk. Stakkars, håper han har fred nå.

Håper folk snart innser at psykiske lidelser kan væra lika dødelig som kreft. 

Selvmord er eit samfunnsproblem.

Hvil i fred ❤️

• Liker 32
Gjest Gazpacho
Skrevet

Når jeg leser artikler om ham så har han jo vært veldig åpen om at han har slitt med depresjoner i mange, mange år. Stakkars mann, mørket ble for tungt. Selv om han ropte om hjelp i mange år, og da tenker jeg spesielt på boka Inferno. Da tenker du ikke lenger på om det er julaften eller en annen dag. Dette skal han da ikke klandres for. Jeg var dessverre en av dem som syntes at han var pompøs og rar. Jeg kan jo skamme meg nå. Nydelig dikt som siteres over her. Han stod i frontlinjen, i mørket, vi skal være ydmyke som hittil har fått lov til å slippe det han har kjempet mot i så mange år. Han etterlater seg tre flotte barn 🧡💛🧡 Fred over ditt minne, Ari Behn. Flammen din brant som et inferno, og den sluknet så altfor raskt.

Innlegget er redigert for sitering av slettet innhold.
Anglofil (teamleder)

Skrevet

Leste i en artikkel (Nettavisen?) at han ble funnet i sitt hjem i Lommedalen 

• Liker 3
Skrevet

Jeg har selv mistet en bror på grunn av selvmord. Og det passer ikke noe bedre hverken den ene eller andre dagen. Det er like vondt i julen uansett. Føler virkelig med familien hans ❤

• Liker 48
Skrevet

Så utrolig trist. Jeg leste det nettopp ... Stakkars barna hans å miste sin far så tidlig. Han har sikkert hatt det veldig tungt. 

• Liker 16
Skrevet
2 timer siden, Mrs. Random Nick skrev:

Synes det er litt rart at moderator ikke har skrevet dette her enda.

Har DU det tøft?

Ring 116 123 .

https://mentalhelse.no/fa-hjelp/hjelpetelefonen

Enig! 

Om man er så langt nede at man vurderer å ta sitt eget liv, så finnes det mange alternativer til hjelp. Man kan ringe ambulansen (113), mental helse, kirkens SOS - eller ta kontakt med fastlegen for å bli henvist til psykolog eller ambulant akutteam. Det er også mulig å be om innleggelse om det skulle være nødvendig! 

Kan ikke presisere nok at det aldri er verken for tidlig eller for sent å søke hjelp. Og hjelpen er verdt å søke. Utrolig trist at mørket slukte Ari Behn. Jeg ber om ro, trøst og omsorg i tiden som kommer for familien. Dette er en stor sorg. De har all min medfølelse. :hjerte:

• Liker 17
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner, ryktespredning, hetsende og krenkende utsagn, samt svar til dette.

Anglofil (teamleder)

• Liker 5
Skrevet

Dette var et sjokk for meg. Så ufattelig grusomt.

• Liker 7
Skrevet
25 minutter siden, mammahjarte skrev:

Lurer på kor lenge han var syk. Stakkars, håper han har fred nå.

Håper folk snart innser at psykiske lidelser kan væra lika dødelig som kreft. 

Selvmord er eit samfunnsproblem.

Hvil i fred ❤️

Snublet over en annen svensk tråd. Der ble det linket til en artikkel i en svensk avis fra 2009, hvor Ari visstnok fortalte om psykiske problemer og at de før eller senere kom til å ta knekken på han. 

https://www.svd.se/prinsessmake-fruktar-skilsmassa

• Liker 11
Skrevet (endret)

sletter

Endret av Catliner
Sletter dette, orker ikke svare rasister og forpeste tråden.
  • Liker 8
Skrevet

mange som tar selvmord mangler tilhørighet til andre mennesker. veldig trist at han følte seg så på siden av alt, til tross for at han var far.

• Liker 12
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...